Nej - det har jeg ikke lige umiddelbart lagt mærke til :-) Det var da irriterende .. Jeg troede, jeg tjente penge så snart de deltog i konkurrencen, da jeg troede virksomheden fik penge af et andet firma, for at få folk til at tilmelde sig et nyhedsbrev el. lign. og jeg dermed skaffede den sidste virksomhed penge og fik en sjat af dem, hvis du forstår :-)
Webgains og Partnerads synes jeg kører mere eller mindre "realtime",
Hej Thomas
Hvad er dine erfaringer ellers med Webgains, jeg er i en "måske" opstart med dem, både i DK og andre lande, så lidt insider info vill være godt, gerne en PM'er hvis du føler mere for det :)
Hvad er dine erfaringer ellers med Webgains, jeg er i en "måske" opstart med dem, både i DK og andre lande, så lidt insider info vill være godt, gerne en PM'er hvis du føler mere for det :)
Jeg har ikke noget negativt at sige om Webgains - tværtimod. De har været meget hjælpsomme og løsningsorienterede. Så de får en anbefaling herfra :-)
Tusind tak, jeg fortsætter processen sammen med dem, det eneste "minus" set med mine øjne er at jeg skal tilmeldes deres afdeling i Spanien, fordi jeg er registreret hernede, tingene ER nu lettere hvis man take det samme sprog :)