Jo :) men hun havde ikke 2 piger vel? ;) |
TIL ALLE
Der bor faktisk en, med hendes navn, "næsten" lige op og ned af den nye rockerborg i Esbjerg! (200 meter)
Nu vil jeg ikke sidde og smide hendes adresse ind på Amino, men det burde være relativt nemt at tjekke for enhver, istedet for at i sidder og sviner hende til og bruger grimme gloser.
Om det er HENDE ved jeg ikke. Men det er vel nærliggende at tro? Det er meget tilfældigt, hvis hun skulle være scammer, og blot ved et tilfælde bruger et navn, på en der har bopæl "næsten" lige ved rockernes nye domicil i Esbjerg.
Så tag en slapper, alle.
Hvad angår om rockere kunne finde på at true et barn, aner jeg intet om. Har familie der bor på samme gade som rockerne, og deres indtryk er at rockerne lader andre være i fred og kun laver ballade overfor den rivaliserende bande i den anden ende af byen.
Uanset hvad, kan hun jo have mange grunde til at ønske at flytte. Kommer alt, lidt for tæt på, kan det da godt tænkes at man ikke er tryg ved at lade sig barn vokse op lige hvor rockerne holder til.
Og måske har hendes datter følt sig "truet" af store mænd i veste - hvem ved. Børns fantasi løber hurtig af med dem.
Så uden at jeg blåstempler hende, da jeg jo ingen beviser har, så tyder noget altså på at hun trods alt taler lidt sandt.
Som tillæg, har jeg fundet hende der bor tæt på, på Facebook (Hun bruger et kælenavn som efternavn) og hun har en lille baby og en lidt ældre pige (kan jeg se på billederne).
Så vedkommende er næsten 100% sikkert ægte. Historien, kan kun hende selv stå til regnskab for. Men lad os ikke dømme hende, fordi vi ikke tror at rockerne er nogle barske gutter.