Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hells Angels truer mit barn!

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Christopher Roelann:
Jeg kan heller ikke på google finde nogen , der har 2 piger.

Så skulle du måske overveje at lære at bruge google.

Ved første googling fandt jeg en person på google med det navn og vedkommende har 68 venner, og det stabler man nok ikke lige på benene hvis det er scam :)

(link til facebook slettet det var en forkert profil, der findes en person der inde som hedder chalotte trasborg om det er den skal jeg ikke kunne sige)

Jo :) men hun havde ikke 2 piger vel? ;)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 16:54 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

TIL ALLE

Der bor faktisk en, med hendes navn, "næsten" lige op og ned af den nye rockerborg i Esbjerg! (200 meter)
Nu vil jeg ikke sidde og smide hendes adresse ind på Amino, men det burde være relativt nemt at tjekke for enhver, istedet for at i sidder og sviner hende til og bruger grimme gloser.

Om det er HENDE ved jeg ikke. Men det er vel nærliggende at tro? Det er meget tilfældigt, hvis hun skulle være scammer, og blot ved et tilfælde bruger et navn, på en der har bopæl "næsten" lige ved rockernes nye domicil i Esbjerg.

Så tag en slapper, alle.

Hvad angår om rockere kunne finde på at true et barn, aner jeg intet om. Har familie der bor på samme gade som rockerne, og deres indtryk er at rockerne lader andre være i fred og kun laver ballade overfor den rivaliserende bande i den anden ende af byen.

Uanset hvad, kan hun jo have mange grunde til at ønske at flytte. Kommer alt, lidt for tæt på, kan det da godt tænkes at man ikke er tryg ved at lade sig barn vokse op lige hvor rockerne holder til.
Og måske har hendes datter følt sig "truet" af store mænd i veste - hvem ved. Børns fantasi løber hurtig af med dem.

Så uden at jeg blåstempler hende, da jeg jo ingen beviser har, så tyder noget altså på at hun trods alt taler lidt sandt.

Som tillæg, har jeg fundet hende der bor tæt på, på Facebook (Hun bruger et kælenavn som efternavn) og hun har en lille baby og en lidt ældre pige (kan jeg se på billederne).

Så vedkommende er næsten 100% sikkert ægte. Historien, kan kun hende selv stå til regnskab for. Men lad os ikke dømme hende, fordi vi ikke tror at rockerne er nogle barske gutter.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:01 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

IværksætterGen:

Hehe , ked af at sige det til dig, men HA kunne aldrig finde på at gøre et lille barn fortræd. Og det siger jeg uden pis. HA er ikke bare "syge" i hovedet som folk går og tror, de er jo også bare mennesker.

Bandemedlemmer ikke ude på at slå hverken på børn eller kvinde, så enten er din historie falsk ellers lyver du bare.

Smid et telefon nummer i debatten her, også tror jeg folk ville tage dig mere seriøst. (som du kan se, sviner folk dig kun til, åbenbart det aminoer er bedst til) :-)

Synes du skal tage kontakt til politiet, der lyder en lov om naboer og hvordan de skal forholde sig.

Håber du finder ud af det!

- Emil

:-) det var da et sødt "naivt" billede du har af de kære HA'er. Fyldt op med steroider og alt kan ske. Jeg ved ikke om det er hende selv som har oprettet tråden eller det er en som vild hende ondt men om under alle omstændigheder for hendes "sikkerhed" ville det nok være bedst at slette tråden.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:05 | Låst

Anders S:
:-) det var da et sødt "naivt" billede du har af de kære HA'er. Fyldt op med steroider og alt kan ske. Jeg ved ikke om det er hende selv som har oprettet tråden eller det er en som vild hende ondt men om under alle omstændigheder for hendes "sikkerhed" ville det nok være bedst at slette tråden.

Kære Anders. Tror du har fået et forkert billede af rockere, deres mål er at kæmpe mod and bander. Det er lidt somom de er 5 år gamle og leger krig.

Deres mål er ikke at gå og true andre mennesker, de beskytter kun dem selv hvis de får en fuck finger af en anden.

ALDRIG kunne de finde på at stå og sige til en lille pige på 5 at de vil kaste hende ind i vægen eller noget andet.

Jeg kan sige det fordi jeg selv bor overfor 3 rockere, og de er somregl stille og rolige, kun deres motorcykler der brummer :-)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glasmager:
En fuldvoksen HA kan virke meget skræmmende

Det er bare en lillebette dreng i meget stor tatoveret krop :-D

Men.... synes det er lidt tyndt at spørge efter penge i et "fremmede forum" som dette - din historie er lidt tynd - omend jeg jo sagtens kan sidde her på min pind og gøre mine tanker. 

Er der antydningen af sandhed i din "historie", så bør du gå til Polisen i stedet - uanset hvor skræmt du er...

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 17:10 | Låst

IværksætterGen:

deres mål er at kæmpe mod and bander.

Og hvorfor gør de det? fordi de rykker tættere og tættere på deres "territorium", hvor der begås kriminalitet, de tjener deres penge på.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:13 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

IværksætterGen:

Hehe , ked af at sige det til dig, men HA kunne aldrig finde på at gøre et lille barn fortræd. Og det siger jeg uden pis. HA er ikke bare "syge" i hovedet som folk går og tror, de er jo også bare mennesker.

Bandemedlemmer ikke ude på at slå hverken på børn eller kvinde, så enten er din historie falsk ellers lyver du bare.

Smid et telefon nummer i debatten her, også tror jeg folk ville tage dig mere seriøst. (som du kan se, sviner folk dig kun til, åbenbart det aminoer er bedst til) :-)

Synes du skal tage kontakt til politiet, der lyder en lov om naboer og hvordan de skal forholde sig.

Håber du finder ud af det!

- Emil

Selv når man er i Marokko kan man se sjove indlæg fra dig Smile

Det er ikke usædvanligt at hangarounds der typisk er vogterne har en anerledes sprog og ofte mere agressiv adfærd, så igen der taler du simpelthen i mod bedre vidende.

Og så beder du hende om at poste sit telefonnummer her!! er du gal eller?

@Trådstarter

Hvis jeg var i din situation, så ville jeg ikke lade frygten tage over. Tag derhen og tag en snak med dem og forklar situationen stille og roligt.

Uden at skulle vælge parti, så kan det godt være en "god" idé at din datter blev lidt skærmt for at være omkring deres bygning, for det er ingen hemmelighed, at der er spændinger mellem rivaliserende bander og derfor kan det til tider være uhensigtsmæssigt at færdes der.

Og så er det faktisk jeres byråd der har fejlet ved at acceptere et tilholdssted der, men det er så en anden snak.

Jeg håber du finder en løsning, og ellers er jeg faktisk af den mening at du skal kontakte et folketingsmedlem for at være behjælpelig og lægge pres på kommunen for at du kan låne til dit indskud.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:16 | Låst

Tage en snak med dem? Ja det er satme smart Jan.. Tag lige en snak med peter lundin.. smart træk..

Undre det mig overhovdet jeg skal høre på dig hvergang jeg skriver noget nogen steder, er det bare en selvfølge? Satans...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:19 | Låst

De kan ikke forbydes at slå sig ned hvor de vil. Både politi og borgmester i Esbjerg, så dem gerne smidt langt ud af byen.

Men de har købt/lejet det pågældende sted og den eneste klausul der er på bebyggelsen, er at der drives virksomhed. Men det er jo relativt nemt for dem, at få et CVR nummer og drive "virksomhed".

Så tror nu ikke at skylden kan skydes på byrådet!

Men ja, hun bør kontakte kommunen med sin bekymring. Kommunen kan ALTID vurdere en sag, selvom den umiddelbart falder uden for de opsatte rammer.
Og i tilfældet her, burde tvivlen komme moderen til gode, så hun kan få lov at låne til indskud, på trods af at hun vil leje hos en privat.

Sekundært, hvis det er pressenerende at flytte, så må hun jo tage til takke med de almene boliger, så snart noget er ledigt. Hvis jeg følte at mit barn var udsat, og eneste mulighed var at flytte, så ville jeg være glad for næsten hvadsomhelst - bare jeg kom væk.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:22 | Låst

IværksætterGen:

Tage en snak med dem? Ja det er satme smart Jan.. Tag lige en snak med peter lundin.. smart træk..

Undre det mig overhovdet jeg skal høre på dig hvergang jeg skriver noget nogen steder, er det bare en selvfølge? Satans...

Du udviser den største dumhed og manglende erfaring her på Amino, og derfor er der nogle der er nødt til at kommentere på dine indlæg så man ikke får den fornemmelse det er korrekt det du skriver.

Du skriver de bare er mennesker og så skriver du man ikke skal snakke med dem... du er helt tåget...

Nå jeg smutter ud i i 30+ grader og nyder solen Cool

Og kast bare nogle flere negative stjerne min vej EmilBomstærk, det er nemlig det rette formål Big Smile

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)