jeg hedder chalotte jeg er enlig mor til 2 små piger en på 6 år og en på 6 måneder. jeg er så uheldig og have fået Hells Angels som nabo, og min datter på 6 år leger nogle gange i haven, men ikke efter en af de fyre der fra har været omme i haven og true hende med at kaste hende ind i vægen hvis hun ikke skred op, så hun kom grædene op. og nu tør hun ikke være hos mig mere. jeg har så nu fundet en ny bolig hvor depositum er 17100 kr. det er ved privat lejer, så kan ikke få indskudslån v kommunen, og kan ikke låne i banken pga gammel huslån, som jeg betaler af fast hver månede. så har ingen muligheder for at skaffe de penge så mine børn kan sove sikkert igen. Det jeg beder om af dig eller en anden er om et lån på 17100kr som jeg vil lave en fast og låst bankaftale på. 5700kr den 20 oktober 2012 5700 den 20 januar 2012 5700 den 20 april 2012 Jeg giver dig/jeg mit ord på at pengene bliver betalt tilbage. er der er frelser, vi har brug for en venlig håndsrækning Mvh. Chaloote ,Tanya, Nadia. ps: det her er flovt at stå og være magtesløs. så venligst kun seriøse henvendelser.
|
Det er den slags politiet får sin løn for. De tager rocker trusler meget alvorligt.