@ parterapeuten, Hvorfor ikke tage kontakt til vedkommende og gå din bodsgang. Der er kun 1 eller 2 vindere i sådan en sag - det er advokaterne. Uagtet at du måske risikerer at skulle betale måske 20.000 kr. overstiger advokatomkostningerne dette flere gange, hvis sagen kommer for retten.
Helt enig Henrik, advokaterne er altid vinderne, ligegyldig om der er noget i sagen eller ej og uanset om det er bodeling gennem en bobestyrer.advokat, skilsmissesager, konkurssager (Bøje Nielsen sagen) etc. etc. Og de har en fantastisk evne til at tærske langhalm på en sag for at få så mange salærtimer på som muligt.
ja desværre og desværre fidussen ligger at der skal bruges mest muligt tid på denne sag, jeg er slet ikke i tvivl om det!og her er der ikke tale om mine advokater!!!!
har fået brev fra min advokat der er takseret fra i går, derfor skriver jeg i går, om de har haft retsat i fredags eller i lørdags det ved jeg så præcis ikke det er også ligemeget:)
Jeg tror nu det er godt nok at denne tråd er skrevet.
AminoPlus er jo en feature hvor der er sat system i reklameværdien, og det forhold at et Plusabb. er fradragsberettiget beevrker at vi nu er trådt ud af privatsfæren hvor en bunke "iværksætternørder" diskuterer med hinanden, til et sted hvor der markedsføres.
Så fra "at smide et link" på uautoriseret vis af egen drift og risiko, så "skal" man faktisk have et kommercielt formål hvis Aminoplus trækkes fra i Skat, - og derfor kommer vi jo nok til at se flere af denne slags sager, hvis vi ikke lige dæmper retorikken når bølgerne går højt.
Men, det er altså kun advokaterne der tjener disse sager, - alle andre bliver tabere uanset udfaldet.