Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sagsøgt for æreskrænkelse af en her på amino, kan nogle hjælpe videre?

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
MArtin sødt og så vælger du at vinde mod mig??

Som jeg skrev før, så er jeg ikke indkaldt og tro mig, kan jeg slippe for at bruge tid på det, så gør jeg.
Men det er jo ikke frivilligt hvis man bliver indkaldt, så i givet fald der sker, så er jeg tvunget til at møde op.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:55 | Låst

parterapeuten:
Men vi har en ide om hvordan han forventer at "tjenne" penge på denne sag .Og det er skidt at nogle menensker er sådan.

Ja, men det er desværre ikke et enestående tilfælde. Den slags mennesker findes bare..

Jeg kender ikke til jeres sag, og derfor har jeg som sådan ikke nogen kommentarer til den. Men jeg synes da det er trist, hvis I skal til at spilde andre menneskers tid på sådan noget pjat. Jeg håber at I finder en løsning, inden det kommer dertil.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:59 | Låst

parterapeuten:
MArtin sødt og så vælger du at vinde mod mig??

Øhhhh tror du det at vidne i retten er noget man vælger?

Jeg tror det ville være en rigtig god ide hvis du tog en slapper og fandt ud af hvad der er op og ned før du fortsætter denne debat. For det første har Martin ikke modtaget nogen videnindkaldelse, for det det så SKAL han møde op hvis han modtager en.

Du misforstår tydeligvis at det at vidne ikke er noget valg, det er en pligt du ikke kan sige nej til.

Læs mere her: http://www.domstol.dk/saadangoerdu/tildigderer/vidne/Pages/default.aspx

Som jeg tidligere har sagt håber jeg I kan få det løst, men dine skriverier her i tråden gør ikke noget gavn som det er nu.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 18:01 | Låst

den gang er jeg heller ikke startet med at skrive et indlæg hvor jeg svinede vedkomemnde til elelr  lign jeg spugte aminoet faktisk til råds hvordan man kan forholde sig til en bestemt situation som var opstået mellem mig og vedkommende og de troede at jeg udstillede ham.Jeg har desværre den morale at man må ikke udstille en person så længe retten har ikke dømt vedkommende.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 18:03 | Låst

Martin

1. jeg har fået et brev fra retten hvor der står at du bliver brugt som vidne

2. jeg har fået et brev i dag fra retten hvor der står at i maj næste år vil vedkomemnde bruge dig per skype til at vidne. Så det er ikke noget jeg finder på desværre...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:10 | Låst

parterapeuten:

Martin

2. jeg har fået et brev i dag fra retten hvor der står at i maj næste år vil vedkomemnde bruge dig per skype til at vidne. Så det er ikke noget jeg finder på desværre...

Jeg skal ikke udelukke det passer, men hvornår er de danske retssale begyndt at bruge Skype?

Har du sikret dig at de breve du har modtaget er fra dem der står de er fra? Hvis jeg var dig ville jeg for en sikkerheds skyld få verificeret at de er ægte. Det med at retten mener du skal finde tråde med groft sprog og nu Martin der skal ringe over Skype virker altså lidt langt ude.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:13 | Låst

parterapeuten:

Martin

Som sagt har jeg intet hørt.
Og til ham der ikke har hørt at man bruger Skype, så gør man det rent faktisk.

De bedste hilsner

Martin

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 18:13 | Låst

Thomas jo breve er rigtige og mine advokatter har først sag mod vedkomemnde længe og jo min advokat har været i retten første gang i går , så der er ingen fusk i det desværre.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:17 | Låst

parterapeuten:

Thomas jo breve er rigtige og mine advokatter har først sag mod vedkomemnde længe og jo min advokat har været i retten første gang i går , så der er ingen fusk i det desværre.

okay :( Jeg tænke blot at hvis der var en eller anden syg person der lavede en joke ville det være ærgerligt at bruge en masse tid.

Tak for svar Martin, jeg troede virkelig ikke det var Skype man ville bruge til vidneafhøringer, men så har jeg da også lært lidt i dag :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 132
Fra  Morning Train Skrevet kl. 18:21 | Låst

Rune Jensen:
Det er ikke rocket-science, bare et bibelsk budskab. Og nu venter jeg spændt på at se om der følges op med et indlæg om at jeg bare skal lukke munden.
Rune, jeg tror ikke der er nogen, som vil stå på tværs, af et så velformuleret indlæg ;)

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)