Hold da helt op, hvilken verden er det vi lever i efterhånden. Hvor stor del af de unge har våben på sin krop af knive pistoler og jeg ved ikke hvad. Hvilket mennesker kan få sig selv til at slukke en cigarret i øjet på en anden. Hvad blev der af de gode gammeldags flade frem og tilbage og så var den klaret, nej idag skal man virkelig skade den anden person før det gælder noget.. Jeg ville ikke turde at sætte mine unger på gaden når de kommer til verdenen..
Det er sindssygt... Ganske enkelt! Meeen... du får det også til at lyde som om alle gør det - det gør de jo ikke. Når jeg en sjælden gang tager en tur i byen, så er det ofte i Struer. Der er rigtig mange drenge rigtig gode til at puste sig op, og de står og spiller rigtig smarte og skubber til hinanden - men de ender altid med at give hinanden et kram til sidst! Det er langt mere det billede jeg ser. Men det kan også være at det ikke er kommet til vestjylland endnu :=)?
Nej det er selvfølgelig ikke alle som gør den slag eller går rundt med våben for den sags skyld. Men at man overhovedet kan finde på det, tyder jo bare på at de leder efter ballade.
Nu skal man jo snart og skrive på cigarret æskerne at det ikke kun er farligt at ryge dem, men også at det kan være farligt at slukke dem på kroppen.. For det er sådan set ikke første gang vi har hørt om sådan en episode.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
verden er virkeligt blevet mærkelige mere og mere meningsløs vold lad os mere gå tilbage i gamle tider , med romantik og hyggen og vi kunne snakke om tingene
lad os se mere frem gang for os iværksættere mindre vold gør vi alle i samfundet er mere sikker , når vi går udenfor døren
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja, også blev han lige afvist af politiet også... det havde sikkert andet for.
Ja, Danmark er ikke helt samme trygge og rolige land længere, uanset om man er i København eller i provinsen, så sker der ting man bliver chokkeret over.