Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side - hvordan tjener jeg bedst penge?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg driver denne side om lejlighed Odense - og ligger da os pænt i Google på søgeord: "Lejlighed Odense" - men hvordan kommer jeg bedst til at tjene penge på siden?

Google AdSense, diverse affiliate programmer (klik el. leads?) eller noget helt tredje?

Glæder mig til nogle konstruktive svar fra nogle af de mange super kloge Amino'er Wink

Ha' en forrygende søndag

 

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med ;)

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

AdSense kan give dig lidt småpenge, men jeg ville forsøge at få enten boligforeninger eller de landsdækkende portaler til at tegne et billigt sponsorat hos dig.

Lejebolig.nu og deslige.

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Roy Hansen:

AdSense kan give dig lidt småpenge, men jeg ville forsøge at få enten boligforeninger eller de landsdækkende portaler til at tegne et billigt sponsorat hos dig.

Lejebolig.nu og deslige.


Hej Robin,

Mange tak!

Men jeg må da ikke kontakte dem uden først at have fået tilladelse til det, altså pr e-mail.
Er det rigtigt forstået? 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

følger lige med ;)



Bare ok! Smile 

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke bare sende en salgsmail, nej, da det vil blive betragtet som spam. Men du har mulighed for at ringe til dem og fortælle hvad du kan gøre for dem. Eller du kan spørge dem om du må sende en mail til dem. Så undgår du at blive knaldet for spam.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Lars :-) 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kroer | PD:
Jeg driver denne side om lejlighed Odense - og ligger da os pænt i Google på søgeord: "Lejlighed Odense" - men hvordan kommer jeg bedst til at tjene penge på siden?

Google AdSense, diverse affiliate programmer (klik el. leads?) eller noget helt tredje?

Hej Emil

Jeg kan huske at jeg for mange år siden havde en artikel liggende som rankede på "ledige lejelejligheder" i google. Det gav masser af besøgende. Men jeg tjente intet på siden for der var ingen annoncører til adsense og de få der var betalte de mest elendige klikpriser jeg har set endnu. :-)

Det er klart at årsagen er at dem, som faktisk har ledige lejelejligheder ikke har spor svært ved at få dem afsat. 

Så hvis jeg var dig ville jeg lave en kovending og ændre websitets fokus fra lejelejligheder til køb og salg af ejerlejligheder. Der er jo masser af dem som googler efter "lejlighed i odense", som leder efter at købe eller sælge en lejlighed. Og det er et marked med helt anerledes gode forhold for klikpriser, affiliate aftaler osv.! :-)

Du kan evt beholde leje-delen af sitet men tilføje delen om køb og salg til forsiden og lave en prominent undersektion til det også.

Mvh Anders Saugstrup 

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige mine hurtige tanker...

Nå man skal til at leje en lejlighed, så skal man have:

Finansieret sit depositium og 3 måneders husleje.

Indrette lejligheden med møbler etc.

Internet-opkobling og tv-pakker

Måske kunne du på en smart og naturlig måde hjælpe de besøgende med at finde lånemuligheder i forbindelse med betaling af depositum og 3 måneders husleje

Alternativt kan du måske også vise reklamer for indretning af lejligheder og tilsidst komme med forslag til, hvordan de kan finde det bedste og billigste internet og tv til deres nye lejlighed.

De bedste hilsener

Martin

 

 

 

 

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Emil Kroer | PD:
Jeg driver denne side om lejlighed Odense - og ligger da os pænt i Google på søgeord: "Lejlighed Odense" - men hvordan kommer jeg bedst til at tjene penge på siden?

Google AdSense, diverse affiliate programmer (klik el. leads?) eller noget helt tredje?

Hej Emil

Jeg kan huske at jeg for mange år siden havde en artikel liggende som rankede på "ledige lejelejligheder" i google. Det gav masser af besøgende. Men jeg tjente intet på siden for der var ingen annoncører til adsense og de få der var betalte de mest elendige klikpriser jeg har set endnu. :-)

Det er klart at årsagen er at dem, som faktisk har ledige lejelejligheder ikke har spor svært ved at få dem afsat. 

Så hvis jeg var dig ville jeg lave en kovending og ændre websitets fokus fra lejelejligheder til køb og salg af ejerlejligheder. Der er jo masser af dem som googler efter "lejlighed i odense", som leder efter at købe eller sælge en lejlighed. Og det er et marked med helt anerledes gode forhold for klikpriser, affiliate aftaler osv.! :-)

Du kan evt beholde leje-delen af sitet men tilføje delen om køb og salg til forsiden og lave en prominent undersektion til det også.

Mvh Anders Saugstrup 



Hej Anders

Jeg sender dig lige en PM 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)