Adsense er overvurderet imo |
Jeg synes generelt at Adsense er overvurderet. Det er meget svært at tjene mere en nogle håndøre, og kan du tjene mere end det, vil du givetvis kunne udnytte reklamepladsen bedre.
Jeg synes generelt at Adsense er overvurderet. Det er meget svært at tjene mere en nogle håndøre, og kan du tjene mere end det, vil du givetvis kunne udnytte reklamepladsen bedre. |
vis folk skal leje en lejelighed skal de også låne penge og da alle ikke bare kan få lån i Nykredit låner de andre steder til højere renter når de skal finde penge til sin lejlighed At betale at flytte og betale måske nye møbler og disposition til en leje lighed kan være mange penge for mange . At købe ejerlighed er der måske også penge at hente der hos dem der køber ejerlejlighed , de skal jo låne meget højere beløb af penge |
Min erfaring siger at det er rigtigt meget op ad bakke at få folk til at skifte spor på den måde. Når de google lejligheder i odense, leder de efter lejligheder i odense, og de kan stort set ikke overtales til at klikke på eller konvertere på emner, som ligger op ad det. Så mit råd er at fokusere på at tjene penge på lige præcis det folk søgte efter og intet andet. Mvh Anders Saugstrup |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Vi er nogle stykker som kan kigge på bankbogen og sige at du tager helt fejl. :-) Der kan sagtens være rigtigt gode penge i Adsense. Og det er ikke altid man kan tjene bedre penge på affiliate. Forskelligt fra case til case. Mvh Anders Saugstrup |
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders. Når jeg tænker på dit svar, så får jeg indtrykket af at det typisk drejer sig om, at jeg leder efter en kaffemaskine, hvorefter jeg får vist reklamer for en græsslåmaskine. Der er det formentlig svært at få mig til at skifte retning. Gør de samme erfaringer sig gældende, når det er "relaterede" emner i forbindelse med lejelejligheder i Odense som nævnt tidligere? |
Ja lige præcis :-) |
|
Hej Erik Jeg er ikke urolig for at få smidt mine sider ud af hverken Googles søgeresultater eller af Adsense. Det er ikke det spil jeg spiller, hvis du forstår. Og ellers er jeg selvsagt enig: Hvis jeg kan tjene lige så godt på affiliate aftaler foretrækker jeg dem fremfor adsense fordi det er en lettere indtægtskilde at sikre osv. Mvh Anders Saugstrup |