Du skriver følgende på din hjemmeside: "Oprindeligt stammer fra Litauen, Jeg kom til dk som 14 årig" |
Næh - og hvis ikke der var nogen der havde stemt på A eller B - så var der heller ikke blevet skift i regeringen for slet ikke at tale om Ø eller F. Barfod var mildest talt en klods i valgkampen. Han ville så gerne tage afstand til O og valgte at omfavne B - og det lagt sammen med mandens totale mangel på medie tække kostede let et par mandater.Henrik Nielsen:Barfod kan næppe klandres for fortidens synder. Hvis der ikke var nogen der havde stemt på KD så ville der jo stadigvæk være borgerligt flertak
Man kan ikke udregne det præcist - og uden at ville være uvenner med Grønland og Førøerne - så er det også en grim game-spoiler at der er 4 mandater på langt færre mennesker der - men jeg TROR at C og deres interne problemer over LAAAAAAAANG tid og tossede valgkamp, kan ha kostet VK regeringen livet
Jeg er dog ikke sortseer - lad nu Helle pigen prøve med Villy der hiver den ene vel og Margrethe den anden (vestager) - det vælter i alle fald ikke en ægte iværksætter.
vh