Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorning som statsminister har de talt stemmer forkert?

Side 13 ud af 19 (184 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapeuten:
og jeg kommer ikke fra østeuropa Peter, du tolker alt hvad jeg skriver forkert:)

Surprise

Du skriver følgende på din hjemmeside:

"Oprindeligt stammer fra Litauen, Jeg kom til dk som 14 årig"

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47207
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:39

Henrik Nielsen:
Barfod kan næppe klandres for fortidens synder. Hvis der ikke var nogen der havde stemt på KD så ville der jo stadigvæk være borgerligt flertak
Næh - og hvis ikke der var nogen der havde stemt på A eller B - så var der heller ikke blevet skift i regeringen for slet ikke at tale om Ø eller F. Barfod var mildest talt en klods i valgkampen. Han ville så gerne tage afstand til O og valgte at omfavne B - og det lagt sammen med mandens totale mangel på medie tække kostede let et par mandater.

Man kan ikke udregne det præcist - og uden at ville være uvenner med Grønland og Førøerne - så er det også en grim game-spoiler at der er 4 mandater på langt færre mennesker der - men jeg TROR at C og deres interne problemer over LAAAAAAAANG tid og tossede valgkamp, kan ha kostet VK regeringen livet

Jeg er dog ikke sortseer - lad nu Helle pigen prøve med Villy der hiver den ene vel og Margrethe den anden (vestager) - det vælter i alle fald ikke en ægte iværksætter.

vh

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:05

Nicolaj Thomasen:

Surprise

Altså Nicolaj, nu tolker du også helt helt forkert. Litauen har aldrig en del af Østeuropa! :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:11

Nicolaj Thomasen:

parterapeuten:
og jeg kommer ikke fra østeuropa Peter, du tolker alt hvad jeg skriver forkert:)

Surprise

Man er jo dansker Litauen tog det danske flag til sig lidt over 100 år efter de havde lidt af farverne i

Da vi slog Estland østlande 1209 og Valdemar Sejr kan vi takke for Danskehed i østlande , men det er snart lægge siden men tænk vis dette flag ikke var faldet ned , vi er bare gode os Dansker grundet de tog meget af det danske med sig dengang vi var der jo forbi over 300 år  http://da.wikipedia.org/wiki/Dannebrog  

Synes dog også det er Østeuropa men vi dansker har var jo været der lang tid og grundlagde kristendom der , dog var vi ikke helt fredlige, men der er masser af aftryk af dansk der om det er derfor hun måske synes Litauen er dansk men jeg synes det er et velkvalificeret, gæt at det er derfor hun synes det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47207
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:33

Mikael christiansen:

Nicolaj Thomasen:

parterapeuten:

Surprise

Man er jo dansker Litauen tog det danske flag til sig lidt over 100 år efter de havde lidt af farverne i

Da vi slog Estland østlande 1209 og Valdemar Sejr kan vi takke for Danskehed i østlande ,

Ah det må da parterra  snart kunne slå rekorden i rent vrøvl herinde. Kan vi ikke prøve at begrænse os lidt, nøjes med gode spørgsmål - flotte løsningsforslag og succes eller fiasko, men droppe den der "nær till Paradise hotel" indstilling til at være på. Du er velkommen her - men tag dig sammen og se verden fra lidt mere end dine sikkert smukke øjne- og spar os for rent vrøvl som jeg synes du for ofte gir os - indblandet i gode tanker

vh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hold da op en debat... Men hvorfor har folk så travlt med at fokusere på, hvilken kransekagefigur, der skal lede landet? Om det er Lars eller Helle, så giver det i det store hele det samme... V og S er meget tæt på hinanden!

Der hvor forskellene ligger, det er i støttepartierne. Og her er det altså direkte skræmmende og trist for DK, at Ø har fået så stor indflydelse... Jeg kan ik se, at kommunisterne, som har smadret samtlige lande, hvor de har regeret, skal til at have afgørende indflydelse i lille DK. Tjek evt hvem der kommer ind fra Ø. Det er nogle hårde beton kommunister af rang!

Se det er mere skræmmende og trist, end valget mellem Lars eller Helle...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 02:17

Lundsby:
Iøvrigt så hvis de havde talt med en håndværksmester, så vil de finde en der har begge hænder over hovedet ved udsigten til at fremrykke offentlige investeringer. Håndværksmestre er jo også selvstændige.

Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:28

IværksætterGen:

Lundsby:
Er der noget konkret du syntes er specielt suspekt?

Hmmm... Ja der er satme meget, selv efter de 12 minutter om dagen, som forresten det sted jeg er i lære, ikke har råd til, så får hun bestemt ikke fagforeninger med på den. Udover det så bliver det sgu en dyr affære for danske virksomheder, som betyder fyringer. Og ud over det så mangler der stadig 10 miliarder efter de 12 minutter. Så forklar mig lige hvorfor du synes det er godt?

Skatter til virksomheder, stopper vægsten, og for nogen små virksomheder betyder det at de ikke kan være konkurrence dygtige med andre virksomheder i udlandet, og bliver nødtil at lukke. Forklar mig lige det smarte i det?

Og hvorfor straffe almindelige husejere, de dårligst uddannede og mindst bemidlede, samt dansk erhvervsliv - De skal financere helle's fremtidsplan.

Indifferent Hvor har du læst det henne? I en tegneserie eller? For det har intet med virkeligheden at gøre...

De 12 minutter er betalte, men det er først fra 2015. Og hvor får du de 10 mia fra? Kan ik lige gennemskue det tal...
Desuden støtter ALLE erhvervsorginisationer de 12 minutter, og så kan du vel selv tænkte dig til hvorfor...

Resten af din tekst er noget meget ukonkret og uklart misk mask...

Og jeg er ik tilhænger af rød blok, men det du har skrevet der, det er altså stort set direkte forkert alt sammen!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:36

Så ser det ud til at vi får en ”centrum regering” med samarbejde henover midten. Netop det vi alle oplever i hverdagen, nemlig at det er nødvendigt at samarbejde omkring løsninger m.m.

Jeg mener bl.a. at mange iværksættere glemmer dette. Det er hellere ikke alene et valg for selvstændige og iværksættere men for helle samfundet som jo bekendt består af mange aktører.

Jeg har altid ment og mener fortsat at et velfungerende samfund også er godt for erhvervslivet, med bl.a. godt uddannelsessystem,  gode institutioner,  god infrastruktur m.m.

Om man så som person træffer nogle valg udfra en mere eller mindre egoist holdning er en anden sag.

Men normalt er det vel sådan at man som person også har glæde af et velfungeret samfund.

Netop her på Amino er det vel også oftest sådan, at man hjælper, også ”den svage” den som oftest søger noget fagligt hjælp. Det har jeg da selv oplevet flere gange.

Med hensyn til evaluering af de ca. 10 års politiske resultater, afhænger vel af de briller der ser på dem.

Altså var det succeser eller fiaskoer. Her kan i flæng nævnes rygeloven – behandlingsgaranti – øget overvågning – grænsekontrol – kommunalreform – pointsystem for udlændinge – centralisering af sygehuse – deltagelse i diverse krige – øget ulighed – manglende praktikpladser (alene ca. 400 unge der vil i lære som maler på Sjælland) m.m.

Så lad os stå sammen om et samfund på godt og ondt. Ellers har du den mulighed at flytte til et andet.

Held og lykke til alle med et nyt regeringsgrundlag. Hvor der også vil være masser af plads til selvstændige og iværksættere. Bl.a. ud fra devisen se på muligheder, i stedet for begrænsninger.

Hilsen fra en der er modstander af blokpolitik og egoisme.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Rooooolig nu, I folk der shamer tudere. Der har altså været dagligt brok, anklager og tuderi i 10 år over det sataniske DF og den onde borgerlige regering. Ja, der har ligefrem været organiseret modstandsgrupper, anti-partier, demonstrationer, rød maling, overfald på Pia og meget meget andet.

Mon ikke I kan overleve en enkelt tråd på Amino, hvor folk med lidt historisk viden om kommunismens konsekvenser, lufter sine bekymringer over, at der nu skal sidde 12 hardcore Marx-fans med vetoret, på de dyre rækker i Folketinget.

Jaja, man bør lige huske at holde kammertonen, men det har de dygtige moderatorer da allerede sørget for.

Side 13 ud af 19 (184 indlæg)