Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, men at det skulle ta' en Aminotråd til at få svar på dette åbenlyse simple spørgsmål er jo helt hen i vejret.
Vi skal lige være enige om at:
- Det tog Jer ca 4 måneder efter at jeg havde bestilt og betalt, at bede om adgang til vores server.
- I hele perioden før - og efter - har I næsten konsekvent ikke svaret på emails og/eller supporttickets.
- Modulet har aldrig fungeret (så vidt vi ved), og vi har aldrig modtaget dokumentation for modulets anvendelse.
- Jeres modul er årsag til at Magento's lagersystem ikke fungerer korrekt.
Og så siger du at jeg bare skal gøre ditten og datten for at afinstallere det modul jeg bestilte for snart 5 måneder siden og som aldrig nogensinde har fungeret. Undskyld mig. Det er sgu for dårligt!
Her er hvad jeg synes I burde gøre:
Afinstallere modulet som tog Jer 4 måneder at installere, og som aldrig har fungeret.
Refundere hele beløbet vi har betalt, eftersom vi aldrig på noget tidspunkt har kunnet anvende modulet.
Så "glemmer" jeg de omkostninger vi har haft ved ikke at kunne tilbyde varer vi har haft på lager, samt de ekstraomkostninger vi har haft til manuelt at bilagsføre Magentosalgene i Economic. Noget som vi jo netop troede Jeres modul skulle ordne for os.
Beklager den hårde tone, men jeg er simpelthen træt af at være part i dette cirkus. Nok er nok, for at bruge et populært udtryk.
Send dine bank oplysninger til nils [at] procontractors.dk så sørger jeg for at du får refunderet dine penge.
Hej Nils
Nu er der gået 4 måneder, og jeg synes ikke at have modtaget nogen overførsel fra Jer? Er muligt de er kommet, men jeg får ikke svar på mine e-mail henvendelser til dig eller dine ansatte.