Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativer til ProContractors og deres Magento-Economic modul?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels:
Vores lagersystem kan som sagt ikke opdateres for enkelte varer, så det er ved at være kritisk at få løst dette

Har du også sat jeres kontoplan op i economic

+ Lavet jeres momsregnskab for 2. kvartal 2011 ?

Vil anbefale dig kraftigt også sikre dig at få det på plads hurtigst muligt.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:04

Hej

Arbejder du for Procontractors?

Mvh,
Troels

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:06

Troels:
Arbejder du for Procontractors?

Ja, jeg ejer virksomhederne.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, men at det skulle ta' en Amino tråd til at få svar på dette åbenlyse simple spørgsmål er jo helt hen i vejret.

Vi skal lige være enige om at:

- Det tog Jer ca 4 måneder efter at jeg havde bestilt og betalt, at bede om adgang til vores server.

- I hele perioden før - og efter - har I næsten konsekvent ikke svaret på emails og/eller supporttickets.

- Modulet har aldrig fungeret (så vidt vi ved), og vi har aldrig modtaget dokumentation for modulets anvendelse.

- Jeres modul er årsag til at Magento's lagersystem ikke fungerer korrekt.

Og så siger du at jeg bare skal gøre ditten og datten for at afinstallere det modul jeg bestilte for snart 5 måneder siden og som aldrig nogensinde har fungeret. Undskyld mig. Det er sgu for dårligt!

Her er hvad jeg synes I burde gøre:

Afinstallere modulet som tog Jer 4 måneder at installere, og som aldrig har fungeret.

Refundere hele beløbet vi har betalt, eftersom vi aldrig på noget tidspunkt har kunnet anvende modulet.

Så "glemmer" jeg de omkostninger vi har haft ved ikke at kunne tilbyde varer vi har haft på lager, samt de ekstraomkostninger vi har haft til manuelt at bilagsføre Magentosalgene i Economic. Noget som vi jo netop troede Jeres modul skulle ordne for os.

Beklager den hårde tone, men jeg er simpelthen træt af at være part i dette cirkus. Nok er nok, for at bruge et populært udtryk.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:08

Troels:
Refundere hele beløbet vi har betalt, eftersom vi aldrig på noget tidspunkt har kunnet anvende modulet.

Send dine bank oplysninger til nils [at] procontractors.dk så sørger jeg for at du får refunderet dine penge.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 11:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nils:
Send dine bank oplysninger til nils [at] procontractors.dk så sørger jeg for at du får refunderet dine penge.

Hej Nils

Nu er der gået 4 måneder, og jeg synes ikke at have modtaget nogen overførsel fra Jer? Er muligt de er kommet, men jeg får ikke svar på mine e-mail henvendelser til dig eller dine ansatte.

Mvh,
Troels

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)