Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativer til ProContractors og deres Magento-Economic modul?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Powerhosting:
-Men det sker uden: returret, support, installation, opdateringsservice og altid til one-time pris á 2.500 DKK.

Hvad vil det sige? At en opdatering også koster 2.500 kroner? I givet fald, hvad er så opdateringsfrekvensen?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 15:13

Troels:

Powerhosting:
-Men det sker uden: returret, support, installation, opdateringsservice og altid til one-time pris á 2.500 DKK.

Hvad vil det sige? At en opdatering også koster 2.500 kroner? I givet fald, hvad er så opdateringsfrekvensen?

Hej igen Troels.

Nej, men vi opdaterer ikke modulet for dig. Du har naturligvis adgang til fremtidige versioner.

Opdateringsfrekvensen har været ganske høj det meste af sommeren, men nu har modulet en kvalitet som gør at jeg ikke forventer mere end 2-3 opdateringer / år.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 16:08

Ok. Jamen det lyder jo fint.

Er det "åbent" så det firma der varetager vores shop selv kan tilpasse det deres skræddersyede løsning? Eller skal vi "vente" på officielle opdateringer hvis noget driller?

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:22

Troels:

Ok. Jamen det lyder jo fint.

Er det "åbent" så det firma der varetager vores shop selv kan tilpasse det deres skræddersyede løsning? Eller skal vi "vente" på officielle opdateringer hvis noget driller?

Der er adgang til det meste af kildekoden ja.

Seriøs Magentohosting

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:46

Så der skal ikke bruges ion-cube til dette modul?

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 16:52

Seriøs Magentohosting

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 15:05

Hej igen

Jeg ville også høre hvorvidt det er muligt at fjerne ProContractors modul fra vores server? Altså, om vi kan betale os fra at I fjerner det, og får rettet op på de konflikter der er med vores lagersystem?

De svarer nemlig stadig ikke på emails og supporttickets, og det er (heller) ikke muligt at få support over telefonen ifølge deres hjemmeside.

Vores lagersystem kan som sagt ikke opdateres for enkelte varer, så det er ved at være kritisk at få løst dette

Og til generel oplysning kan jeg sige, at det ikke drejer sig om manglende betaling. Vi betalte for modulet + installation i april måned (2011).

Mvh,
Troels

Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 15:11

Troels:
Jeg ville også høre hvorvidt det er muligt at fjerne ProContractors modul fra vores server? Altså, om vi kan betale os fra at I fjerner det, og får rettet op på de konflikter der er med vores lagersystem?

Hvem spørger du i tråden? Vi vil ganske sikkert kunne hjælpe jer med dette issue. Vi er desuden så småt færdige med integrationsløsningen til Magento <-> e-conomic som kan købes inden længe. Så måske vi skulle lave et brugbart setup til jer? Wink

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 15:17

Troels:

Hej igen

De svarer nemlig stadig ikke på emails og supporttickets, og det er (heller) ikke muligt at få support over telefonen ifølge deres hjemmeside.

Vores lagersystem kan som sagt ikke opdateres for enkelte varer, så det er ved at være kritisk at få løst dette

Og til generel oplysning kan jeg sige, at det ikke drejer sig om manglende betaling. Vi betalte for modulet + installation i april måned (2011).

Mvh,
Troels

Hej Troels. Vi kan desværre ikke tilbyde at fejlsøge på eksterne produktionsmiljøer.

-Men så vidt jeg husker, kan filen: app/etc/modules/ProC_Acc.xml sikkert sende dig i den rigtige retning. Wink

God vind med shoppen!

Seriøs Magentohosting

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:43

Powerhosting:

Hej Troels. Vi kan desværre ikke tilbyde at fejlsøge på eksterne produktionsmiljøer.

-Men så vidt jeg husker, kan filen: app/etc/modules/ProC_Acc.xml sikkert sende dig i den rigtige retning

Det er helt rigtigt.

Du kan lave en folder: app/etc/modules/disabled/

flyt: app/etc/modules/ProC_Acc.xml til app/etc/modules/disabled/ProC_Acc.xml

slet indholdet: var/cache/*

Så skulle den være unavailable i din backend. 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)