Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af cocktailbar på Indre Nørrebro.. ideer søges!!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé. Så kan du kalde den "Banden". Så passer den også til gadenavnet Smile

Nå spøg til side. Held og lykke med dit projekt.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:34

Jeg synes måske det kunne være en go ide, hvis du måske lavede 10 kroners bar, hvor priserne rent faktisk ER 10 kr!

Mange barer (ihvertfald på Fyn) skriver, at det er 10 kr bar, men så er prisen bare minus de 10 kr. og så blir folk skuffede.

Så synes da helt sikkert hvis du vil satse på de unge på SU, at du ska lave noget 1o kr bar, lave gratis drinks kuponer, dele dem ud på ungdomsuddannelser. Og ansætte unge i baren, der har mange venner og derfor ka sende invitationer ud på Facebook og SMS med festerne.

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:44

Hej Sander

For det første vil jeg lige sige, at jeg arbejder på Monkey Club Viborg, den første i landet der også blev hædret som Årets Diskotek, og jeg har været med fra starten - så hvis der er noget, så spørger du bare mig :-)

Monkey Club's koncept er unikt, stilet og anderledes, og jeg tror i særdeleshed at det ville passe perfekt ind. Skriv gerne.

Vh

Thomas

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 19:49

Hej, Sander.

Jeg bor ikke selv i nærheden af Nørrebro, men det lyder da fedt!

Min idé:
Hver gang der er 10 gæster i din cocktailbar/nr. 10 gæst træder ind ad døren, skriger cocktailbarens bartender et eller andet dybt latterlig. Det kunne være virkelig skægt, og det vil stensikkert skabe noget stemning! :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:26
Hej Sander

Som Simone skriver, så kunne SMS være en rigtig god idé til markedsføring til de unge. Hvis det er dit kundesegment bør du fange dem hvor de er; Facebook og SMS.

Vi har gode erfaringer med SMS til cafeer og diskoteker. En SMS fanger hurtigt modtageren fordi det som regel opfattes som et personligt medie, fremfor e-mail. Modtageren læser sine SMS'er! :-)

Skriv til mig på mr@smsdet.dk så kan vi tage en lille snak omkring dine behov. :-)
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 20:41

Hej Sander.

Nå - opstart af cocktailbar på Nørrebro.

Jeg vil hurtig komme med et indspark som er udfra min personlige erfaring som x-partner og bartender på en cocktailbar på Nørrebro.

Min oplevelse er at trenden i København i længere tid har været Vesterbro frem for Nørrebro hvilket betyder at du skal konkurrere om færre gæster mod veletablerede barer. Du har oak room og gilt som leverer gode cocktails, kassen der hamre de vilde fester af hver torsdag, fredag og lørdag og mexi-bar der altid er proppet. Jeg har ikke taget højde for Ravnsborggades kong fu - da de ikke fandtes da jeg drev cocktailbar.

Nå, men du skal så finde et hul mellem disse barer hvor dit koncept passer ind.

Er det prisen du vil konkurrere på? Kassen sælger møg billige cocktails fredag, det samme gør mexi.(udemærket kvalitet)

Er det Kvaliteten? Gilt og Oak room leverer cocktails af høj kvalitet.

Lokationen? blågårdsplads - Det er et spirrende område, men stadig "langt" fra nørrebrogade og Torvet. 

Min oplevelse af konkurrencen på Nørrebro er at den er hård og primært grundet det faldende antal gæster. Jeg ville nok kigge imod Vesterbro, måske en sidegade til istedgade eller vesterbrogade.

Men uanset hvad, så held og lykke med projektet.

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:07

Hej Sander

Jeg må ærlige tilstå, jeg er meget i tvivl, om hvem du er, og hvad du vil? Jeg troede du var gang i at få stablet noget op i udlandet, jeg sidder og bruger tid på at hjælpe dig, og afventer besked. Du giver ikke lyd fra dig, og nu kan jeg se du er i færd med at åbne en bar i DK??? DU må altså meget undskylde, men det vel på sin plads at give sine medhjælper besked, hvis du har droppet det projekt, og kastet dig over noget andet!?

Jeg ser ikke noget galt i at have flere projekter, tværtimod, er selv en person med flere bolde i luften! 

/ C S. Sørensen

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Dansk Erhvervssammenslutning Skrevet kl. 21:10

Har du nogen erfaring som cocktail bartender?

Tror det er super svært at starte en cocktail bar uden enten selv kunne mixe eller have en samarbejds partner som kan.

Mvh
Rasmus 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:29

Hej Sander

Fedt projekt 

Nu er serien Mad men ekstremt populært så du kunne køre sådan et mad men tema, bare en ide

du kunne også bare have nogle tema aften/uger/måneder 

det kunne være en isbar ligesom den der hedder icebar der  ligger i kbh 

lav noget anderledes de, ligner alle sammen hinanden der ude.

Held og lykke

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 22:18

Frederik Wind Andersen:

Hej Sander

Fedt projekt 

Nu er serien Mad men ekstremt populært så du kunne køre sådan et mad men tema, bare en ide

du kunne også bare have nogle tema aften/uger/måneder 

det kunne være en isbar ligesom den der hedder icebar der  ligger i kbh 

lav noget anderledes de, ligner alle sammen hinanden der ude.

Held og lykke

Tror også der vil komme mere af den der idylisering af de glade 50ere i takt med at krisen bider sig fast. Udmærket ide!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)