Hej Sander, Jeg synes bestemt ikke at du skal kaste dig over et eller andet underligt koncept, der minder om at være til fastelavn. Sådan nogle koncepter kan måske overleve inde i centrum på en dyr adresse, eller på manhatten. Lav i stedet det som folk på nørrebro gerne vil have. (uden at spørge dem!) Hvis jeg var dig, så ville jeg finde ud af hvem der præcist var min målgruppe med denne bar. Og så ville jeg lave et cool koncept med dem i baghovedet. Hvis vi f.eks. siger at mange der bor inde på nørrebro er unge mennesker der enten lige er flyttet hjemmefra, eller også for få år siden. Hvad vil de gerne have? De vil gerne have en god stemning, en anelse afslappet, måske noget stand-up en gang i mellem, måske noget live musik? Tænkt ud af boksen, man kunne sagtens lave noget sjovt og helt anderledes. Og når konceptet så var på plads. Så ville jeg markedsføre det som STEDET man hænger ud. Lav et tilbud, så når man checker ind på din bar, så får man et gratis shot og lign. Lav noget vindende positionering. Måske er det for dyrt i starten, men det skaber hype, og det kan betale sig på længere sigt. Det kunne blive fedt hvis du meget op i at skabe en unik stemning på din bar. Tænk ud af boksen! Mvh Esben |
Heysan.. dette indlæg er altså et gammelt et, som det kan ses hvis du kigger i starten af indlægget.
Jeg har været til møde med stv produktion, som ønsker, at lave et reality-tv program vedr. dette projekt når det engang, sender nogle afsted. Endvidere har jeg været til møde med ecart.dk, der ønsker, at være samarbejdspartner pga. det er en af mine kammerater, der står for det rejsebureau ;-)
Står bare og mangler en webprogrammør (php) med flair for design før vi kan komme videre..
Sander