Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg glæder mig til i fjerner den falske k...ing

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Får man nu "dummeslag" (læs: en stjerne) for at bede folk om at opføre sig ordentligt? Christ!

Michael

PS: jeg tog ikke Helles parti, men bryder mig bare ikke om ordvalget...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

Får man nu "dummeslag" (læs: en stjerne) for at bede folk om at opføre sig ordentligt? Christ!

Michael

PS: jeg tog ikke Helles parti, men bryder mig bare ikke om ordvalget...

Fokus på at smile og vær glad er det sværeste når ikke er glad men er det vigtigste tidspunkt fordi det der man tænker negativt og det er der man er mindre produktivt , jeg glæder mig bare og smiler til hele verden og gav også plus igen for man skal være glad for ellers kan man som iværksættere ikke lave det samme og som iværksættere må vi støtte hinanden til få største mulig frem gang .

Måske en ide at skrige ud i hele verden og giv din nærmeste et kæmpe kram og smil til alle smukke og de mindre smukke få glæde i hele verden .

Ja med mit liv bagage lære man modgang gør en glad for den gjort mig så stærk at den positive energi kilde er vildere og mere positive end nogensinde før   .

Jeg håber det gav smilet igen for jeg gav plus igen , da livets glæder er den positive glæde at alle vi kan hjælpe os frem ad i iværksættere glæden hen som ender lige med positive livs kraft i vild frem gang som iværksættere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Smil alle sammen, det er snart overstået

Grundet forventet ekstraordinært stor valgdeltagelse i år er det besluttet at opdele valghandlingen således:
Alle der stemmer BLÅT stemmer TORSDAG
Alle der stemmer RØDT stemmer på FREDAG

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være skønt, hvis Vestager blev statsminister.

R får så mange mandater, at VKI vælger at pege på hende.

Risikoen er at Pia så peger på Thorning som statsminister. Men så går der sikkert ikke lang tid før der er et ny valg grundet uoverensstemmelser mellem O og Ø.

Men hvis der er noget som hedder "et ønske der kan gå i opfyldelse", så må det være alt andet end en rød regering i morgen, tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I hvert fald er radikale venstre et parti der blev stiftet i 1905 da de afbryd samarbejdet med venstre , derved er det et de 2 partier meget lige hinanden økonomiske politik men har mærkesager med et stærkt radikale venstre bliver det svært for social demokraterne at køre deres økonomiske politik så de køre en mellem ting .

Vi må se hvad der sker , men derved forstår jeg mere lars løkke stærk men jeg forstår ej hvorfor de ikke siger lige ud , det bliver sådan men vis er sådan , kommer de også sådan set hurtigere igen og forstærket igen , meget kan siges men jeg forstår ikke , dette her politik , men synes det er positivt vis skal blive sådan at de bliver valgte går det sådan at blå blok måske får mere magt i sidste ende .

En stræk midt gør den næste periode bliver næsten som blå igen for dem i midten skal da presse noget igennem ellers vil de ikke pege den vej 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fokus:

Hej Henning

Det klæder ikke et debatforum som dette at komme med sådan et udbrud. Tænk dig dog om...

Michael

 

jeg er jo en af aminos badboys eller det må vist være oldboys. Men jeg har det lige som fodbold tilhængere har det når deres hold taber, og fordi jeg er trist over jeg lever blandt så mange der ikke kan få øje på følgerne af et rødt flertal.

Og hvis du synes det er et udbrud så skal du bare se mig hvis nogen har ridset min bil

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Fokus:

Hej Henning

Det klæder ikke et debatforum som dette at komme med sådan et udbrud. Tænk dig dog om...

Michael

 

jeg er jo en af aminos badboys eller det må vist være oldboys. Men jeg har det lige som fodbold tilhængere har det når deres hold taber, og fordi jeg er trist over jeg lever blandt så mange der ikke kan få øje på følgerne af et rødt flertal.

Og hvis du synes det er et udbrud så skal du bare se mig hvis nogen har ridset min bil

Vi er mange der ikke ønsker  de kommer til magten men vis man bruger for meget negative energi kommer man ikke så langt som  man ønsker smil til verden og vær glad det virker , nu kan man producere mere og det skaber glæde .

positive tanker det giver lige vel hvad det bedste produktive menneske Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

H∑nning:

Fokus:

Hej Henning

Det klæder ikke et debatforum som dette at komme med sådan et udbrud. Tænk dig dog om...

Michael

 

jeg er jo en af aminos badboys eller det må vist være oldboys. Men jeg har det lige som fodbold tilhængere har det når deres hold taber, og fordi jeg er trist over jeg lever blandt så mange der ikke kan få øje på følgerne af et rødt flertal.

Og hvis du synes det er et udbrud så skal du bare se mig hvis nogen har ridset min bil

Vi er mange der ikke ønsker  de kommer til magten men vis man bruger for meget negative energi kommer man ikke så langt som  man ønsker smil til verden og vær glad det virker , nu kan man producere mere og det skaber glæde .

positive tanker det giver lige vel hvad det bedste produktive menneske Smile

Selv produktive mennesker har brug for at komme af med lidt damp. Negativ energi er trods alt - energi.

Nu er det jo også svært at se det direkte positive ved en rød regering ;-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Mikael christiansen:

H∑nning:

Fokus:

Hej Henning

Det klæder ikke et debatforum som dette at komme med sådan et udbrud. Tænk dig dog om...

Michael

 

jeg er jo en af aminos badboys eller det må vist være oldboys. Men jeg har det lige som fodbold tilhængere har det når deres hold taber, og fordi jeg er trist over jeg lever blandt så mange der ikke kan få øje på følgerne af et rødt flertal.

Og hvis du synes det er et udbrud så skal du bare se mig hvis nogen har ridset min bil

Vi er mange der ikke ønsker  de kommer til magten men vis man bruger for meget negative energi kommer man ikke så langt som  man ønsker smil til verden og vær glad det virker , nu kan man producere mere og det skaber glæde .

positive tanker det giver lige vel hvad det bedste produktive menneske Smile

Selv produktive mennesker har brug for at komme af med lidt damp. Negativ energi er trods alt - energi.

Nu er det jo også svært at se det direkte positive ved en rød regering ;-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Det er dobbelt negative når man sætter så meget fokus på det negative , det er meget svært at smile til verden når man oplever noget negative , men det der er , man bliver bedre vis man kan smile når der er modgang http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article2134251.ece

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Morten Madsen:

Mikael christiansen:

H∑nning:

Fokus:

Hej Henning

Det klæder ikke et debatforum som dette at komme med sådan et udbrud. Tænk dig dog om...

Michael

 

jeg er jo en af aminos badboys eller det må vist være oldboys. Men jeg har det lige som fodbold tilhængere har det når deres hold taber, og fordi jeg er trist over jeg lever blandt så mange der ikke kan få øje på følgerne af et rødt flertal.

Og hvis du synes det er et udbrud så skal du bare se mig hvis nogen har ridset min bil

Vi er mange der ikke ønsker  de kommer til magten men vis man bruger for meget negative energi kommer man ikke så langt som  man ønsker smil til verden og vær glad det virker , nu kan man producere mere og det skaber glæde .

positive tanker det giver lige vel hvad det bedste produktive menneske Smile

Selv produktive mennesker har brug for at komme af med lidt damp. Negativ energi er trods alt - energi.

Nu er det jo også svært at se det direkte positive ved en rød regering ;-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Det er dobbelt negative når man sætter så meget fokus på det negative , det er meget svært at smile til verden når man oplever noget negative , men det der er , man bliver bedre vis man kan smile når der er modgang http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article2134251.ece

Jeg er tildels enig, dog skal man huske på at det med at tænke positivt skal bruges moderat som alt andet. Specielt ved en politisk holdning er det jo svært, da det strider imod hvad man står over for. Det nytter jo ikke noget at være positiv over for alt, så ender man med at blive godt gammeldags lalleglad.

Men ja, de her dage kunne man godt ønske folk kunne samle alle de sure miner i en tråd her på amino.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)