Det klæder ikke et debatforum som dette at komme med sådan et udbrud. Tænk dig dog om...
Michael
jeg er jo en af aminos badboys eller det må vist være oldboys. Men jeg har det lige som fodbold tilhængere har det når deres hold taber, og fordi jeg er trist over jeg lever blandt så mange der ikke kan få øje på følgerne af et rødt flertal.
Og hvis du synes det er et udbrud så skal du bare se mig hvis nogen har ridset min bil
Vi er mange der ikke ønsker de kommer til magten men vis man bruger for meget negative energi kommer man ikke så langt som man ønsker smil til verden og vær glad det virker , nu kan man producere mere og det skaber glæde .
positive tanker det giver lige vel hvad det bedste produktive menneske
Selv produktive mennesker har brug for at komme af med lidt damp. Negativ energi er trods alt - energi.
Nu er det jo også svært at se det direkte positive ved en rød regering ;-)
Med Venlig Hilsen Morten
Det er dobbelt negative når man sætter så meget fokus på det negative , det er meget svært at smile til verden når man oplever noget negative , men det der er , man bliver bedre vis man kan smile når der er modgang http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article2134251.ece
Jeg er tildels enig, dog skal man huske på at det med at tænke positivt skal bruges moderat som alt andet. Specielt ved en politisk holdning er det jo svært, da det strider imod hvad man står over for. Det nytter jo ikke noget at være positiv over for alt, så ender man med at blive godt gammeldags lalleglad.
Men ja, de her dage kunne man godt ønske folk kunne samle alle de sure miner i en tråd her på amino.
Nul fare han han bliver gammeldags lalleglad , det bringer mere harmoni når der er overdrevet negative energi
jeg ser det gennemtagene igen og igen i indlæg at man nærmeste nu ser det som en nødvendighed at sige man skal smile til verden en gang imellem
Lige nu er det kun 0,5 % de føre og sidste prognose siger de vinder rød når tallet er nede på 0,5% er intet afgjort endnu og et stærkt radikale venstre bliver der også lidt blåt politik over det , da de har mange af de samme mærke sager som som venstre , i alt vis endeligt rødt kan jeg se lyst på det midten får afmærket så det bliver ikke hel rød politik
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows