Som skrevet står så glæder jeg mig til i fjerner den falske gås der har prydet aminos forside. Så man kan komme på amino dagligt igen uden at få udslet
som iværksættere er man altid fuld af livs glæde her på amino.dk og vil videre formidle sin viden og vis forkert bliver man rettet så man bliver en bedre iværksættere .
Vær glad og positive og ser nu det går frem ad i lang iværksættere strøm, dette giver en vild positive iværksættere energi og hvor det glæder mig at være iværksætter
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Som skrevet står så glæder jeg mig til i fjerner den falske gås der har prydet aminos forside. Så man kan komme på amino dagligt igen uden at få udslet
Så må det da være endnu mere træls at tænke på at det ser ud til hun går hen og vinder valget?
Mvh Thomas
Hvis det sker så er jeg den der flytter.
Så er det endnu mere vigtigt du stemmer og siger din mening offentligt så den du mener der skal vinde valgte har en større chance i demokratiets navn gør opmærksom over alt på din mening og det er ikke afgjort endnu kristen demokraterne peger på blå blok og de er på vej op og det er så lidt stemmer at usikkerheden i så lave tal gør der er intet der er afgjort endnu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
som iværksættere er man altid fuld af livs glæde her på amino.dk og vil videre formidle sin viden og vis forkert bliver man rettet så man bliver en bedre iværksættere .
Vær glad og positive og ser nu det går frem ad i lang iværksættere strøm, dette giver en vild positive iværksættere energi og hvor det glæder mig at være iværksætter
Din KWD på "iværksætter" i det lille tekststykke dér er på lidt over 8 %. Dén kan jeg sgu ikke konkurrere med!
Men OT, så er jeg ganske enig. Ikke fordi, at Lars Løkke er et specielt tiltrækkende individ (det er kun Johanne Schmidt-Nielsen, hvilket også afspejles i meningsmålingerne......), så jeg ser sådan set frem til at få valget ordnet i morgen, så også vi kan komme videre i vores liv.