|
den med anmeldelsen var nu en joke;-) og det håbede jeg da egentlig også halveringen af folketinget var! Nu må du hjælpe mig lidt her - hvordan har Performance Management noget med en halvering folketinget at gøre? Og forresten, ja nu ved jeg ikke om jeg nævnte det før, vi behøver ikke at komme af med penge (medmindre vi får en rød regering) - man vil ved at sænke skatterne få gang i acceleratorer og multiplikatorer i Danmark, som vil skabe vækst. Det er simpel makroøkonomisk tænkning! - Så kære ExpertInnovation (nu kender jeg jo ikke dit navn :-)), du kommer ikke nødvendigvis af med penge. For jeg tror nu engang på at Anders Samuelsen og Co. tør føre deres ideer ud i livet; det har de jo forsøgt så godt som muligt indtil videre. Så tjen du bare penge, men jeg tror ikke du kommer af med så mange som du påstar - og husk, som Tottenham jo altid siger: "Audere est Facere" - det er det som Liberal Alliance har fattet! :-D |
Hamburg1991:Hvor taler jeg om rød Blok?
Nej, det kan jeg godt se, men du driller LA for at være populistiske og det kan jeg ikke sidde overhørig
Fortsat god dag.
Bliv gratis medlem