Det er for mig at se ganske sigende, at man vælger at bygge sin argumentation på om en person er kuglestøder fordi det lyder sjovt.
Du kritiserer, at jeg som en sidebemærkning, til en henvisning omkring deres manglende politik, nævner ordet kuglestødere. Det er ganske rigtigt, at ordet blev brugt i sjov. Jeg går dog ud fra at dette også er sagt i sjov:
Jesper:
Vi har lige fået et hold af folk hvis eneste private erhvervserfaring i bedste fald stammer fra et studiejob.
Jeg har jo hørt om 'kuglestøder' utallige gange, så det er ikke møntet specifikt på dig. Hvad angår erhvervserfaring fra det private erhvervsliv, så har jeg selv gennemgået en hel del politikere og det er ganske få der har dét, når jeg fratæller halv-offentlige organisationer. Det synes jeg er et generelt problem, men det betyder ikke at jeg totalt forkaster hvad den enkelte politiker måtte mene.
Min pointe er sådan set bare, at han må vurderes på sin og LAs politik.
Nu er det jo ikke helt skidt alt sammen. Jeg glæder mig f.eks. til at der kommer nogle pædagoger og folkeskolelærere ind og får indflydelse. Ikke nødvendigvis for at bruge flere penge, men måske bruge pengene bedre.
Jeg har googlet lidt på nogle af socialdemokraternes erhvervserfaring, og det er lidt sjov at tænke på, at hvis Frank Jensen havde vundet formandsvalget over Helle Thorning og resultatet af folketingsvalget forleden havde givet samme resultat, så havde vi fået en tidligere TV-bingo vært som statsminister