Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Trends viser fald i søgninger på amino.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad og søgte lidt på nettet her til morgen, og så fandt jeg statestik for Amino. For mig ser det ud som om at besøg på amino falder temmeligt meget. Først tænkte jeg det nok var normale udsving med sammmen ligner jeg med data fra 2010, så er der ikke noget ligende der.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:03

Nej det er bare fordi folk som søger på ''amino.dk'' vælger at skrive ''www.amino.dk'' i browseren i stedet :=). Der kommer flere og flere brugere, så det går ikke skidt for amino :=)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:17

Som Andreas siger så viser google trends ikke hvor mange der besøger amino, men hvor mange der søger efter siden. på Compete og Alexa kan du se nogenlunde hvor mange der besøger siden.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:17

Remydk:
Jeg sad og søgte lidt på nettet her til morgen, og så fandt jeg statestik for Amino. For mig ser det ud som om at besøg på amino falder temmeligt meget

Lidt en misvisende overskrift, men der skal vel lidt til før folk så reagerer...

Nu ved jeg ikke hvem man skal stole mest på, men dine oplysninger virker lidt bom-bom agtige og egentlig uden substans også selvom de kommer fra Google.

FDIM tallene viser, hvis man sammenligner Juli 2010 med Juli 2011 en fremgang på antal brugere på 20% antal besøg er steget med ca. 15% men antal sidevisninger er faldet med ca. 1%.

I min optik viser det tal der alene peger i den retning af forbedring.

Men i øvrigt ligegyldigt med udsving i antal visninger, da det kan være afstedkommet af ændringer der foretages. F.eks. som at der lukkes ned for bud i auktioner, kun plus kan oprette salgstilbud osv osv, så det der giver noget på bundlinien er steget over markedets stigninger i almindelighed i forhold til en god forretning.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:19

NU er det altså fuld stændig ligemeget om jeg sætter subdomainet "www" foran resultatet er det samme. Det var en af de ting jeg så først på Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:19

Entrepreneur - Jan:
Lidt en misvisende overskrift, men der skal vel lidt til før folk så reagerer...

Som jeg derfor har ændret Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:21

Remydk:
NU er det altså fuld stændig ligemeget om jeg sætter subdomainet "www" foran resultatet er det samme. Det var en af de ting jeg så først på Smile

Det er Amino.dk du skriver på - ikke Nationen hvor man poster den slags ligegyldigheder Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:22

Entrepreneur - Jan:

Remydk:
Jeg sad og søgte lidt på nettet her til morgen, og så fandt jeg statestik for Amino. For mig ser det ud som om at besøg på amino falder temmeligt meget

Nu ved jeg ikke hvem man skal stole mest på, men dine oplysninger virker lidt bom-bom agtige og egentlig uden substans også selvom de kommer fra Google.

FDIM tallene viser, hvis man sammenligner Juli 2010 med Juli 2011 en fremgang på antal brugere på 20% antal besøg er steget med ca. 15% men antal sidevisninger er faldet med ca. 1%.

I min optik viser det tal der alene peger i den retning af forbedring.

Men i øvrigt ligegyldigt med udsving i antal visninger, da det kan være afstedkommet af ændringer der foretages. F.eks. som at der lukkes ned for bud i auktioner, kun plus kan oprette salgstilbud osv osv, så det der giver noget på bundlinien er steget over markedets stigninger i almindelighed i forhold til en god forretning.

Nu ved jeg ikke hvad bum-bum er Big Smile

Men data er fra Google trends så jeg ville gå ud fra at de har rimelig godt styr på deres data.

Omvendt så virker det på mig at markedsføringen af Amino er steget enormt og derfor under det migSmile

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:27

Entrepreneur - Jan:

Remydk:

Det er Amino.dk du skriver på - ikke Nationen hvor man poster den slags ligegyldigheder Smile

Hmm.. Jeg ser det nu ikke som nogen ligegyldighed. Man skal måske have indlæg godkendt nu? Jeg synes ellers jeg smed det ind på "Cafe" nettop af samme grund. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:30

Remydk:
Nu ved jeg ikke hvad bum-bum er Big Smile

Bum Bum er at det er fuldstændigt ligegyldigt hvor mange der søger på ordet Amino. Det der giver penge i kassen er de tal jeg har skrevet.

Søg på ordet iværksætter og der er trenden opadgående i forhold til sidste år og der med relativt stor sandsynlighed for at folk ender på Amino.

Google Trends er et glimrende værktøj for planlægning af kampagner i affiliate regi og lignende, samt for at se hvilke retninger man kan gå i med specifikke ord eller produkter.. samt at se hvilke markeder der er værd at målrette markedsføringen i.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)