Måske en korrekt overskrift ville være "Google Trends viser fald i besøg på Amino". Da grafen viser besøg og ikke søgninger. |
Remydk:Hmm.. Jeg ser det nu ikke som nogen ligegyldighed. Man skal måske have indlæg godkendt nu? Jeg synes ellers jeg smed det ind på "Cafe" nettop af samme grund.
Jo men det er jo netop mangfoldigheden, du synes det er relevant og jeg synes det er irrelevant. Så får vi en debat, jeg synes dine synespunkter er svagere underbygget end mine synspunkter.
Jeg kan måske udtrykke det lidt hårdt, og man kan mene sammenligningen med Nationen ikke er rimelig, men når vi snakker statistikker og tal samt med den overskrift du før havde, så synes jeg kun det er rimeligt at man tager de tal med der har virkelig betydning.
Og jeg kan så godt have min tvivl om de resultater på Google Trends, da der er en bundgrænse for hvilke resultater de kan vise, man kan således ikke få reelle tal på alle ord, da der ikke vises statistik hvis antal søgninger er under en vis grænse.
En skærpet tone fra mig er ikke ensbetydende med at jeg er dømmende overfor personen, men at jeg er kraftigt uenig, det burde du efterhånden vide