Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Trends viser fald i søgninger på amino.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en korrekt overskrift ville være "Google Trends viser fald i besøg på Amino". Da grafen viser besøg og ikke søgninger.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Remydk:
Hmm.. Jeg ser det nu ikke som nogen ligegyldighed. Man skal måske have indlæg godkendt nu? Jeg synes ellers jeg smed det ind på "Cafe" nettop af samme grund. 

Jo men det er jo netop mangfoldigheden, du synes det er relevant og jeg synes det er irrelevant. Så får vi en debat, jeg synes dine synespunkter er svagere underbygget end mine synspunkter.

Jeg kan måske udtrykke det lidt hårdt, og man kan mene sammenligningen med Nationen ikke er rimelig, men når vi snakker statistikker og tal samt med den overskrift du før havde, så synes jeg kun det er rimeligt at man tager de tal med der har virkelig betydning.

Og jeg kan så godt have min tvivl om de resultater på Google Trends, da der er en bundgrænse for hvilke resultater de kan vise, man kan således ikke få reelle tal på alle ord, da der ikke vises statistik hvis antal søgninger er under en vis grænse.

En skærpet tone fra mig er ikke ensbetydende med at jeg er dømmende overfor personen, men at jeg er kraftigt uenig, det burde du efterhånden vide Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:20

http://www.google.com/trends?q=google.dk&ctab=0&geo=all&date=2011&sort=0 google.dk viser også ca det samme mange flere søgninger sidste år men google.dk er ikke faldet hvad jeg ved , men nok mere en trend , som man ikke skal ligge for meget over især når det unikke antal besøgene stiger .

Tag det roligt for google.dk veje og amino.dk veje det stiger i antal besøgene , det er i alt godt for nu ved vi alle trend søgning skal man ikke ligge for meget i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 14:22

Entrepreneur - Jan:

Remydk:
Hmm.. Jeg ser det nu ikke som nogen ligegyldighed. Man skal måske have indlæg godkendt nu? Jeg synes ellers jeg smed det ind på "Cafe" nettop af samme grund. 

Jo men det er jo netop mangfoldigheden, du synes det er relevant og jeg synes det er irrelevant. Så får vi en debat, jeg synes dine synespunkter er svagere underbygget end mine synspunkter.

Jeg kan måske udtrykke det lidt hårdt, og man kan mene sammenligningen med Nationen ikke er rimelig, men når vi snakker statistikker og tal samt med den overskrift du før havde, så synes jeg kun det er rimeligt at man tager de tal med der har virkelig betydning.

Og jeg kan så godt have min tvivl om de resultater på Google Trends, da der er en bundgrænse for hvilke resultater de kan vise, man kan således ikke få reelle tal på alle ord, da der ikke vises statistik hvis antal søgninger er under en vis grænse.

En skærpet tone fra mig er ikke ensbetydende med at jeg er dømmende overfor personen, men at jeg er kraftigt uenig, det burde du efterhånden vide Smile

Super god holdning Yes

Kan kun sige at vi måske har fundet en af grund til ned gang i besøg.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 14:26

Mikael christiansen:

http://www.google.com/trends?q=google.dk&ctab=0&geo=all&date=2011&sort=0 google.dk viser også ca det samme mange flere søgninger sidste år men google.dk er ikke faldet hvad jeg ved , men nok mere en trend , som man ikke skal ligge for meget over især når det unikke antal besøgene stiger .

Tag det roligt for google.dk veje og amino.dk veje det stiger i antal besøgene , det er i alt godt for nu ved vi alle trend søgning skal man ikke ligge for meget i

Jep det ved jeg godt, men stoler bare lidt mere på Google, end en klap hat det skriver børneordBig Smile

Det er jo bare rat at vide hvor man skal ligge sine timer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:27

Remydk:

Entrepreneur - Jan:

Remydk:

Super god holdning Yes

Kan kun sige at vi måsk har fundet en af grund til ned gang i besøg.

Tag nu de tal med et gram salt tjekker flere sider der siger fremgang , trend søgning er ikke lige med unikke besøgene det er hvor mange der søger det på google og det vil aldrig sige om der op gang eller ned gang for det viser ikke om tallet stiger kun der er færre eller flere der søger det på google

flere sider ser ud til bred front falde dr1.dk tv2.dk 

Det ser mere ud til måske er folk ved at ændre søge adfærd , hvorfor folk søger færre gange domæne navne kan man bruge til finde hvad er vigtigt ændringer i folks søge måde betyder vi skal ændre vores måde at brande os på for det er højt profil brand der falder drastisk ser dog ud til der sker ord der dækkende mere bredt stiger , det gør måske man mere skal satse på optimere mod ens branche ord og skabe et brand mere der igennem 

Derved har jeg lært en del , ved et par søgninger i dag

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 14:29

Yep nu kan det jo også være lige meget. Bare sjovt at man nu også finder nepotisme på amino.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:11

Det er det samme på alle sider. Det bliver sommer, så falder det. Men i forhold til sidste år, kan jeg dog ikke svare dig hvorfor. Måske rejser folk mere?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:30

Remydk:

Yep nu kan det jo også være lige meget. Bare sjovt at man nu også finder nepotisme på amino.

jeg Lavet lidt tilføjelse indlægget , det skulle være endnu bedre nu jeg søgte mange ord sex mv. alle steg lidt , det ser ud folk ændre sig lidt nu , de ord mere højere søgt så en lille stigning er meget større især når den anden har et lille fald 

Det stiger lidt også mod google.com men det ser ikke ud som om samme drastisk fald der når man kliker alle regioner er faldet stort og det er lidt lavere i DK , men ikke mærkbar forskel men en lille trend der viser en lille ændringer om den ændre sig end mere det er spændende

Det er endnu mere sikkert nu der skal engelsk på min side nu når der vises en lille trend der peger den vej folk er blevet internationale. 

I alt er det meget spændende, men jeg tror trenden også bliver mere en bred søgning men også engelsk sprogbrug også bruges i Danmark 

Jeg skulle lige tjekket både alexa rank tjekket trend søgning og forstå hvad skete , det gik lidt tid men hvor jeg lærte en del af det

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)