Aminotastic - Mikkel deMib
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
ER der nogen Aminoer der kan huske hvad den bog om Social Media Marketing hed som deMib nævnte på Aminotastic ?
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Kristian
Fra
. .
Skrevet
12-09-2011 kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Jeps, det er den. Li er en af mine rigtig gode venner - oig er er virkelig godt inde i alt med de sociale medier . Så den bog kan du roligt købe.
Svar
Tilmeldt 12. Oct 10
Peter1982
Skrevet
12-09-2011 kl. 08:37
Svar
Jeps, det er den. Li er en af mine rigtig gode venner - oig er er virkelig godt inde i alt med de sociale medier. Så den bog kan du roligt købe.
Nu vi er ved det; er der andre bøger du kan anbefale (generelt - ikke nødvendigvis om social media marketing )?
Har allerede læst "Marketing Warfare" som du anbefaler andensteds og som jeg må sande er en virkelig god bog!
Svar
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Tak Mikkel og Krkli. Bogen er allerede købt.
Svar
Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Get Rick Click af Marc Ostrofsky er fantastisk!
Svar
GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier. Europas største annoncør på Facebook i 2010.
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Anbefaler oftest Thank You Economy af Gary Vaynerchuk...
Primært fordi den prøver at slå fast at ordet Marketing helst ikke skal sættes efter Social Media :-) Det ER i særklasse en eye opener, hvis man ikke kan se bort fra opfattelsen af de sociale medier er noget man markedsfører sig på.
Prøv at se mere i dette sindsygt underholdende foredraghttp://video.garyvaynerchuk.com/keynotes/sxsw-2011
Svar
Tilmeldt 12. Oct 10
Peter1982
Skrevet
15-09-2011 kl. 12:29
Svar
Get Rick Click af Marc Ostrofsky er fantastisk!
Ja den ok - den behandler i hvert fald mange emner...jeg synes bare ikke den er så dybdegående. Men god til at få øjnene op for muligheder man måske ikke vidste fandtes.
Svar
Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Jonas Donbæk
Skrevet
15-09-2011 kl. 20:39
Svar
Jeg vil prøve at få fat i bøgerne! Glæder mig til læsning :)
Svar