Mange tak for de farverige sokker, som jeg modtog med posten i dag.
De har fået stor ros hjemme. Jeg er meget tilfreds, og der bliver nok snart bestilt nogle flere.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
En del af jer har fået en mail, hvor jeg bekræfter at sokkerne er på vej. Desværre er jeg nu løber tør for forsendelsesposer til 1 par sokker (har heldigvis ikke så mange af disse ordre). Det problem havde jeg nu forudset, så med lidt held leverer http://www.jakodan.dk/ en ny omgang emballage til mig i morgen :-).
Fair nok - jeg venter også stadig på bekræftelse, men kunne forestille mig du har travlt :-)
Så er alle par blevet sendt. Godt nok som B-post, for at holde omkostningerne nede, så der kan nemt gå et par dage eller 4 før de dukker. I burde også have fået en mail fra mig.
Når nu sokkerne er blevet brugt lidt, og hvis i har mod på det, så må i gerne smide et par ord på Trustpilot. "Købsoplevelsen" kan måske være svær at vurderer, men produktet har i forhåbentlig fået en nogenlunde fornemmelse af.
Selvom I har fået dem gratis, så er det okay at være ærlig - også selvom sokkerne ikke levede op til jeres forventninger :-).
Der skal være nok et par som blive smidt væk i posten, eller jeg har misset en mail. Så er dine sokker ikke dukket op om 7 dage, så smid mig gerne en mail igen, så skal jeg nok tage hånd om det.
Pointen er ikke de 20-30 kr, men det at en rar amino deler gratis sokke prøver ud som tak for tilten som "årets mest hjælpsomme amino". Samtidig får vi muligheden for at prøve sokkerne af.
Jeg kan skam godt forstå at Casper Fischer er ærgelig, for i bund og grund et det jo med til at støtte op om en rigtig dygtig Amino og dele budskabet.
Ser selv frem til at modtage mine sokker,og hvis de er er den kvalitet jeg håber, skal der også nok komme flere ordre fra familie venner og bekendte :)
Pengene er godt givet ud. Du får spredt dit budskab til de rette mennesker. Du får etableret kontakt til en relevant målgruppe, som du efterfølgende kan bearbejde via nyhedbreve. Du får skabt et par positive anmeldelser på TrustPilot.dk. Markedsføringsomkostningen er begrænset.
SÅDAN!
GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier. Europas største annoncør på Facebook i 2010.