Tak for dit gode tilbud, jeg glæder mig til at modtage endnu et par gode kvalitets sokker fra dig. Har allerede 6-7 par sokker som jeg er glad for! Det er gode kvalitet og de holder godt. Og fik jeg sagt de har fede farver?
Hav en god dag! :-)
Mvh
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tilllykke med prisen Du har fortjent det. Jeg følger med på næsten dagligt plan - nogengange kun skimmeri - andre gange i dybden. Jeg ved hvor mange andre supergode Aminoer, der også er herinde på dagligt plan - så er det virkeligt noget at være stolt af :-)
Der er "hård konkurrence" blandt de bedste herinde, men det er også med til at gøre Amino til det fedeste sted på internettet.
Tak :-). Så har klokken rundet 12, og de 93 som skrev vil alle få et par sokker leveret UB. Jeg vil så vidt muligt opfylde de konkrete ønsker der har været.
En del af jer har fået en mail, hvor jeg bekræfter at sokkerne er på vej. Desværre er jeg nu løber tør for forsendelsesposer til 1 par sokker (har heldigvis ikke så mange af disse ordre). Det problem havde jeg nu forudset, så med lidt held leverer http://www.jakodan.dk/ en ny omgang emballage til mig i morgen :-).