Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FUCK en regning.

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det kender jeg godt David :)

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Meld dem til politiet for bondefangeri.

Jeg siger ALDRIG ja til et tilbud fra en telefon sælger, jeg forlangerdet ALTID på mail og gennemlæser det nøje gør jeg accepterer noget som helst, det har jeg nok "tjent" 100kg på det sidste år.

Moralen: ALDRIG accepter FØR du er sikker på hvilket produkt og hvilken pris og betingelser der er OG husk at afmelde når tid er ( du har vel en kalender????)

Fra Søborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Advokat Finn Bruun Advokatfirmaet Finn Bruun Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Ib Abildgaard

Når jeg skriver "same-same" (samme-ligeover eller hvordan man nu kan udtrykke det på dansk) så mener jeg, at Jura også - ligesom fx malerfaget - er et fag, som kræver nogle tillærte færdigheder, som gør en i stand til at udøve sit fag på ordentlig vis....

Det var fordi du skrev "advokater....værdiløst...." tidligere i tråden.

De fleste kan læse en bog og henvise til en §....men det er bestemt ikke det en advokat bruger mest....Det er derimod, at finde frem til hvad der har Forklaringskraft - Jeg underviser fx i Obligationsret som omhandler "formueretlige skyldforhold" - populært sagt er det jura hvor du ikke kan benytte gældende lovgivning ...direkte.

Så - som en maler har og kan sit fag, således skulle en advokat også gerne kunne sit fag...og derigennem skabe værdi for sine klienter....."Same-same" :-D

Vh Finn

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej, hvor latterligt af dem 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finn Bruun:
Det var fordi du skrev "advokater....værdiløst...." tidligere i tråden.

Undskyld jeg skulle istedet havde skrevet "nogle advokater er værdiløse". Her er en af dem http://www.trustpilot.dk/review/www.egeparken.dk

Men håber selvfølgelig at nogle advokater er o.k. ligesom med håndværkere, der er det hellere ikke alle der havner i "gabestokken".

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha- det er også en måde at gøre det på :-) De "stakler" forsøger jo bare at tjene til føden. Men jeg ville nok være mere selektiv i min jobsøgning end at nedværdige mig til bondefangeri......

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tager aldrig telefonen hvis den ringer med hemmeligt nummer, min telefon sender alle opkald jeg afviser ind til mine dejlige Call Girls fra http://www.citycallcenter.dk som pænt men bestemt beder alle sælgere o.l. holde sig væk, og generelt køber jeg aldrig noget hvis jeg ikke selv først har henvendt mig til nogen og bedt om et tilbud.

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Jer som HAR kommenteret i denne tråd. Kunne dette passe på nogle af Jer og har i lyst til at stille op? Så send mig gerne en PB.

Kære Aminoer

Jeg har nu flere gange oplevet firmaer som bondefanger med salgsteknikker, som er planlagte ned til mindste detalje.

Seneste firma vil have 25.000 kr. Jeg har tidligere lagt en tråd herinde om emnet.

Min advokat og jeg søger nu andre som har været i kløerne på dette firma, så vi i fællesskab kan anlægge en sag mod dem. Jo flere vi er, jo stærkere står vi. Vi har brug for at påvise, at de systematisk går til værks og ”fanger” folk ind i deres spind af løfter, som de så ikke holder.

Firmaet, som jeg jo ikke kan nævne navnet på, sælger en hjemmeside optimering. De laver en kopi side af din egen hjemmeside og påstår så, at man ryger højt op i søgeord på google.

Har du erfaring med dette firma, så kontakt mig meget gerne ved at sende en privat besked.

Jeg håber meget at øre fra flere som har lyst til at stoppe dette, sammen med os.

Venligst Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville nu også gerne vide hvad dette firma hedder, da jeg netop har indgået en aftale om sådan. Bliver da helt utilpas om det er dem du nævner :-/

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

queeninfashion:
Ville nu også gerne vide hvad dette firma hedder, da jeg netop har indgået en aftale om sådan. Bliver da helt utilpas om det er dem du nævner :-/

Hvis pågaældende firma bruger begreber som "supplement" eller "skygge side". er det sikkert samme firma. Og det har hjemsted i det fynske.

Men da Aminos ejer hr. Martin Thorborg ikke vil have at der "hænges" firmaer ud på Amino. Nævner mange aminoer ikke firmaets navn.

Men da firamets ejer mandlige ejer tidlgere herinde har taget til genmæle, dog uden held. Ville der nok ikke ske det store ved at også gøre det i denne tråd.

Men det kan være du bliver klogere på denne http://www.trustpilot.dk/review/www.mediadirekt.dk

Men hensyn til trådstarter Mille Maj kun hun bare vise sin advokat denne tråd og skrive til os. Vi kan jo under vores respektive profiler tilsendes PM er.

Gruppesøgsmål er da udmærket

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)