Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FUCK en regning.

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I bagklogskabens lys, kan jeg kun beklage min egen tåbelighed nu :-)

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I bagklogskabens lys, kan jeg kun beklage min egen tåbelighed nu :-)

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bekræftet pr mail, at jeg acepterede aftalen og deres søgeordstekster. Jeg har aldrig betalt, men forsøgt at få en afdragsordning som de slet ikke ville være med til. Jeg har aldrig betalt.......

/Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Og der ER advokat på nu.......så den ender vel i retten på et givent tidspunkt :-(

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at finde ligestillede, men det er svært, da firmaet selv dukker op i stort set alt, når man googler det :-(

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Søborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Advokat Finn Bruun Advokatfirmaet Finn Bruun Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære Ib Abilgaard,

Vi er også nogle advokater, som arbejder samvittighedsfuldt FOR vores klienter - med klientens tarv i fokus.

Jeg behøver heller ikke en maler for at male mit hus - Men det kunne være, at det blev pænere/bedre hvis jeg betalte en proff. som udførte arbejdet helt korrekt og måske bedre end jeg selv kan.

Jeg skal ikke gøre mig klog på typebestemmelse af maling og hvordan de forskellige typer bruges bedst. Jeg spørger en fagmand!

Hvorfor tror du det er anderledes med juraen? Det er same-same...

mvh Finn

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mille-Maj:
Når man googler firmaet kommer der en masse om dem selv, og man skal lede længe efter kritik. Har lært at google :-)

Det er fordi folk er nogle kyllinger, og ikke tør hænge disse svindlere ud på nettet, fordi de er bange for at blive sagsøgt, som du kan se virker det ikke anderledes her på Amino, så når folk fremover google dette firma, ja så skal der ledes længe for at finde noget negativt, da dette er censureret væk desværre.

Så svindlere og bedragere på nettet, kan faktisk fortsætte deres forretning ret længe, inden de bliver stoppet af nogle der tør tage kampen op.

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv hvor er det en kedelig sag, jeg håber det bedste for alle jer, som er blevet taget ved næsen af disse bedragere.

Nok et dumt spørgsmål, men siden navnet på bedragerne ikke må offentliggøres i dette forum, hvad skal man eksempelvis skrive af søgeord på Google for at finde frem til dem (ydelser, produkter m.v.)? Så kan jeg selv søge lidt frem og tilbage for at finde frem til kåbåjderne...? Dét kan moderator vel ikke blive sur over...? Smile

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov- Hej Finn :-)

Jeg har så valgt en advokat til alle de dumme dumme ting jeg er havnet i fordi jeg tror på folk. NU ER DET SLUT :-)

Var nu rigtig glad for din hjhælp IB....ikke at forveksle. Syntes dette er et fantastisk sted at hente råd og vejledning :-)

-Mille

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg faktisk ikke :-) Har sendt dig PB :-)

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)