Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FUCK en regning.

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har desværre ret. Men er der ikke noget med at der findes et isght hvor man kan blackliste folk??

Ellers var det måske en ide :-) Hvordan mon reglerne er for det, hvis det er i privat forum?

-Mille

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille-Maj:

Du har desværre ret. Men er der ikke noget med at der findes et isght hvor man kan blackliste folk??

Ellers var det måske en ide :-) Hvordan mon reglerne er for det, hvis det er i privat forum?

-Mille

de fleste problemer jeg har i mit iværksættere liv og jeg kan også se du har visse problemer , der er det bedste at reklame beskyttet sig mod sådanne telefon sælger der ringer en op , både hos cvr og med dit cpr nummer reklame beskytter man sig  , derved har man tid at koncentrer sig om andet dem 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikssund
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 89
Fra  Bjerre Trykkeri og Forlag ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været selvstændig i 19 år, og har mødt mange af de fupfirmaer igennem tiden.

Annoncesælgere har det svært hos mig, for jeg er så mistroisk Hmm

1: Kender du ikke produktet, sig nej
2: Kan du ikke få noget pr. mail/brev om tilbuddet inden du evt. siger ja, så sig nej
3: annoncer i telefonbøger, aviser, blade m.m. betales først når de er udkommet, vil de have betaling før, så sig nej.

Havde en sælger af telefonbogsannonce for en del år siden, ham endte jeg med at melde til politiet, lad os bare kalde ham JW. Kriminalpolitiet i Ringsted havde 1200 sager på JW, og den pulje kom jeg så med i. Først ville de ikke tage imod flere sager, men blev han ved måtte jeg gerne vende tilbage, og da han truede med inkasso, tog de sagen med og jeg sendte alt hvad jeg havde til dem (tog kopier til mig selv). Så jeg havde ingenting at gøre omkring retssag eller noget der kostede mig penge. Så det kan betale sig at finde ud af om der ligger en sag på vedkommende hos politiet/kriminalpolitiet

Jeg fortalte desuden min historie i radioen, vist nok Københavns Radio!

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille-Maj,

rigtigt ked af og høre om din situation. Lige da jeg startede op havnede jeg i lignende situation, og de truede også med advokat mm. Heldigvis var jeg så heldig og få hjælp fra en bekendt, der havde læst jura, ellers kunne det sagtens være gået helt galt...

Det var en del ting de ikke havde overholdt ved deres forsøgte salg til mig, bla havde jeg ikke skrevet under på noget, de havde ringet på mit privatnummer og ikke mit firmanummer (de må ikke sælge deres type vare ved opringning til privat nummer: fjernsalgsloven), og samtidig sagde de, at de havde båndet, at jeg sagde ja til deres tilbud, men de havde samtidig ikke sagt, at samtalen blev bånden, hvilket ikke er lovligt, så de tre ting skrev jeg til dem efter og have fået brev fra deres advokat, og hørte så aldrig fra dem igen. Hvis du kan genkende noget af det, måske du kan bruge det til noget. Tjek fjernsalgsloven og se, om de har overholdt alt, hvad de skulle, for det har di sandsynligvis ikke...

I svendborg kommune har de en dag om ugen ved kommunen, hvor man kan få gratis advokatrådgivning. Måske de også har det i din kommune? Tjek evt. din telefonbog?

Håber det bedste for dig.

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart Mikael- det vidste jeg slet ikke at man kunne. Skal jeg da have gjort, da jeg er ved at brække mig hver gang. Tænker nu, efter alt jeg har været igennem med diverse bondefangere, at det ville være rart, slet ikke at BLIVE ringet op.....

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, det var meget oplysende...... 'Stick out tongue

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Jeg tager ALDRIG mere imod noget og det er nogle gode tommelfingre regler du skitserer her. Tak for det :-)

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Bruun:
Hvorfor tror du det er anderledes med juraen? Det er same-same...

Kære adv. Finn Bruun !

Den her forstår jeg ikke ?

Med det kan være du vil uddybe den i tråden.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Det er fordi folk er nogle kyllinger, og ikke tør hænge disse svindlere ud på nettet, fordi de er bange for at blive sagsøgt, som du kan se virker det ikke anderledes her på Amino, så når folk fremover google dette firma, ja så skal der ledes længe for at finde noget negativt, da dette er censureret væk desværre.

Så svindlere og bedragere på nettet, kan faktisk fortsætte deres forretning ret længe, inden de bliver stoppet af nogle der tør tage kampen op.

Yes JEPS Fup og svindel har kronede dage. Også selv med advokater og andet godtfolk i spidsen

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mille-Maj:
Men er der ikke noget med at der findes et isght hvor man kan blackliste folk??

www.hajnettet.dk

Det der med det slet ikke er rart at blive ringet op kender jeg udemærket... jeg har dog valgt at vende det så idag ved jeg ikke noget bedre end hvis der ringer en eller anden håbløs telefonbogssælger når jeg har en dårlig dag... Skype-AngryAngryCryingIck!Super AngrySkype-Puke jeg vil garanterer dig at når jeg er færdig med samtalen er jeg simpelthen sluppet af med samtlige mine aggresioner.......

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)