Er lige startet på Goviral og virker rigtig fint, har fået 1200 ind på 2 dage. Men, hvordan forbedre jeg dette? her har jeg postet 2 videoer om dagen. Har i nogle smarte tips og tricks? Facebook, lave et website, whatever.
Og så kunne jeg godt tænke mig sådan en fane her: http://www.facebook.com/detgjordevildtondt men kan ikke finde en hvor jeg kan tage 5x5m filmene ind i, da de vises som et htmllink og ikke swf. Men det gjordt der. Så har i et script liggende til at smide ind i fbml, så sig til :)
Vil som udgangspunkt mene du skal ligge hovedet i blød og så tænke over hvorvidt du blot vil tjene nogle få lommepenge på facebook.
Jeg vil mene det er ustabilt at basere sin indtjening på facebook sider, når man blot laver reklamer for andre virksomheder, især med disse spamsider.
Udtænkt en hjemmeside, lav og prøv at drive noget trafik til siden, og gør så folk vender tilbage. Du kunne lave en hjemmeside der fandt en masse sjove videoer fra youtube, og postede dem der.
det vil være meget simpelt at sætte op i wordpress, og du kunne sagtens finde 5 videoer om dagen at smide ind på din side, skrive 50 ord om videoen og så kunne du i hvert indlæg have en goviral video i bunden af indlægget. Det skulle nok give nogle views også, og dette vil i længden være mere holdbart.
Håber du forstår hvad jeg mener. Folk bliver bare trætte af de facebook sider og så er du mister du jo din indtægt fra den ene dag til den anden.