Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GoViral via. Facebook og hvad mere?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mange ideer, men nu får du denne gratis ;)

Hvis du selv tænker lidt over det så kan du sikkert finde mange gode muligheder i dette. I hvert fald hvis du vil tjene penge med GoViral

Jeg tjener selv lidt penge med GoViral men ikke ret meget, jeg har dem dog bare i bunden af nogle artikler på en side jeg ejer.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 11:58

Kender godt til FBML :). Men ved ikke hvordan jeg får videoerne til at virke I fbml'en.. Fordi det ikke er en swf kode som jeg kan bruge.. fordi filmen vises fra et html link.. 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 12:00

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 14:48

Tak. :)

Andre som har gode forslag mht. GoViral? via. facebook m.m

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 16:39

Hej Simon.

Det er mig der har lavet "systemet" på facebook.com/detgjordevildtondt - og mange mange andre.

Det er gjort udelukkende fordi, jeg blev træt af at alle spammede goviral videoer i opslag osv.

Så det giver brugere chancen for at se videoen/kampagnen den første gang de besøger siden, også ser de ikke skyggen af en reklame igen :)

- Det er lavet med en hjemmeudviklet applikation.. (hjemme og hjemme.. canvas page), derudover er det lavet på vores egen hjemmeside på et underdomæne - så du kan nok godt regne ud allerede nu, at det kræver hosting :-)

Desuden kan dine videoer ikke trackes, hvis du prøver at snyde embed koden ind i dit FBML :-) Fbml er dødt.

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 10:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Pedersen:
Vil som udgangspunkt mene du skal ligge hovedet i blød og så tænke over hvorvidt du blot vil tjene nogle få lommepenge på facebook.

Jeg vil mene det er ustabilt at basere sin indtjening på facebook sider, når man blot laver reklamer for andre virksomheder, især med disse spamsider.

Det at opsætte en hjemmeside med videoer eksternt, er bare i en helt anden boldgade. Det vil også betyde at din konvertering vil falde katastrofalt, hvis din primære trafikkanal er Facebook.

På Facebook kan du nemlig poste affiliate videoen direkte som en player. Det betyder en konvertering direkte fra Facebook.

Men hvis du har erfaringer med at opbygge lignende sites, er det selvfølgelig et godt supplement. Men det er lige før at jeg vil sige, at der er lige så stor forskel på de to ting, som der er på tennis og fodbold.

Det behøver bestemt ikke at være lommepenge, mine bedste indtjeningsdage har ligget på omkring 2000 Kr. dagligt, via Facebook sider alene, som er kommet igennem GoViral og andre video affiliate sites.(Buzzamedia.com giver rigtig godt, og har super gode kampagner!) Smile

Affiliate videoer er en af de mest effektive måde at integrere med dine fans på, samtidig med at du tjener penge.

Hvis du vil have succes med dine Facebook sider, og den skal være langvarig, gælder det om at holde liv i nogle helt enkelte og vigtige elementer.

• Facebook er et socialt medie, og det betyder at folk er der for at være sociale.
  • Du skal derfor være social med dine fans, giv dem værdi og underhold dem, så du vinder troværdighed.
  • Vær kreativ og skriv beskeder til dine fans, som de har lyst til at "synes godt om", eller generelt bare kommentere. Med det opnår du at tiltrække flere fans. Flere fans er lig med flere fans! (Og penge)

Folk er iøvrigt meget glade for enten at blære/vise sig, eller komme med en holdning om et bestemt emne. Derfor er en besked som er direkte spørgende, guld værd for dine fans og dermed guld værd for dig selv. Det er en win-win situation.

Så vær opmærksom på at kombinere dine video affiliate links, med nogle kreative beskeder som er værdifulde for dine fans.

/Sillas

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 17:47

Jeg ved godt man kan tjene rigtig mange penge på den måde, og har selv gjort det. Mente blot at hvis han basere sin indtjening på facebookgrupper som spammer det ud, så vil folk ikke gide det ret længe og derfor så vil dette også kun forblive lommepenge, om du tjener 2000kr om dagen i 5 dage så vil det stadig blot være lommepenge iforhold ti at tjene 500kr om dagen i et år.

Hvis det kan gøre stabilt og langtidsholdbart så vil det være en udemærket løsning, forbyder goviral eller andre videoaffiliate sites en dag at det må reklames på facebook så, er din forretning jo faktisk ødelagt, da du ikke har andet.

derfor så kan han sagtens gøre begge dele, og så med tiden få opbygget to gode indtjeningskilder, skulle det ske at en af delene gik " i stykker " så er der stadig den anden tilbage. :)

Desuden er det super sjovt at opleve sneboldseffekten, havde selv en facebook side hvor det gik meget godt, det var en udenlands for over 1 år siden. Brugte CPA lead, og den første dag tjente jeg 2 dollars, dag 2 = 20$ dag 3=200$ efter dag 5 gik det nedad bakke og folk gad ikke gruppen og så døde den held ud efter 9 dage.

nåede dog at tjene nogle tusind kroner :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 61
Fra  Sillas Skrevet kl. 19:17

Jeg er fuldstændig enig Daniel. Smile

Men det ændrer bare ikke på at Facebook sider og en hjemmeside, er to vidt forskellige områder.

Så det kunne godt betale sig at kombinere de to ting, hvis man har planer på længere sigt.

Det sker jo desværre at man mister effektiviteten i siderne, hvis man ikke interagerer rigtigt med sine fans.

/Sillas

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 19:26
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 20:21

Testbloggen.dk/Kasper:

den hedder FBML, der er flere forskellige.

Den her tror jeg der er god ( har dog aldrig selv brugt den.) http://www.facebook.com/apps/application.php?id=162384753782330 tryk "gå til applikation"

FBML findes ikke længere for profiler oprettet efter en vis dato i år. Nu bruges IFrames istedet

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)