Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Copenhagen Advertising ApS eller 3C Ads A/S?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Advertising A/S:
Bottom line: Copenhagen Advertising er ikke 3C Ads, hverken juridisk, strategisk eller på produktniveau. Jeg skal dog understrege, at med en stor kundeportefølje følger også risikoen for, at enkelte kunder måske ikke er fuldt tilfredse. Og skulle det være tilfældet for nogle her på Amino, vil jeg som sagt opfordre til at gå i dialog med os, da vi altid gerne vil gøre vores arbejde endnu bedre.

Hej Mads.

Vil det sige, at utilfredse kunder hos det tidligere 3C Ads, kan få rettet op på en dårlig oplevelse, ved at gå i dialog med Copenhagen Advertising? Laver i så arbejdet om?

/Nina

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Advertising A/S:
Men det har fra start af været vores fremmeste ambition at levere den bedst mulige service over for de kunder, vi overtog fra 3C Ads. Og vi har på intet tidspunkt oplevet nogle officielle klager over vores ydelser og service.

Jeg kom til at tænke på om kunderne blev informeret om konkursen? Både dem, der blev overtaget af Copenhagen Advertising A/S og de de blev tilbage.

Noget af utilfredsheden kan vel skyldes, at der i en periode har været mere focus på overtagelsen end på kunderne. Er det udelukket at i kan have glemt at informere nogle kunder om forholdene?

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Copenhagen Advertising A/S Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina, 

Tak for dine spørgsmål. De kunder, vi overtog fra 3C Ads konkursbo, blev naturligvis informeret om overtagelsen - og at denne ikke ville have nogle økonomiske konsekvenser for dem - i og med at vi valgte af opfylde de aftaler, kunderne havde indgået med 3C Ads.

Vi er naturligvis klar til at gå i dialog med en hvilken som helst virksomhed omkring at skabe resultater online. Igen kan jeg kun beklage over for enhver, der ikke har været tilfreds som kunde i 3C Ads og understrege, at vi i Copenhagen Advertising kun er interesserede i at lave online-løsninger, der hjælper vores kunder med at nå deres forretningsmål.

De bedste hilsner

Mads Læsø Christensen

Head of SEM

Copenhagen Advertising A/S

   

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mads,

Jeg er lidt usikker på et par detaljer i dit svar til Nina:

1) Kan de utilfredse tidligere 3C Ads-kunder få arbejdet lavet om af Copenhagen Advertising, eller kan de bare gå i dialog - og hvad indebærer det egentlig?

2) Er det et klart og rungende "ja" til, at alle tidligere 3C Ads-kunder blev informeret om konkursen? Også de kunder, I ikke overtog?

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige jeg har heller ikke gode oplevelser med 3c ADS. Udover jeg fik en god ven ud af den sælger der solgte mig Adwords:)

Men ville bare sige jeg synes det flot du går ind i den her debat. Det viser i Prøver at rette op på et dårligt ry. Det tager jeg hatten af for.

Har du brug for et billigt hjemmeside design eller webshop produktion.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg får lyst til at udbryde: "Hold nu k... Jakob og Co.!"

Med Co. mener jeg naturligvis øvrige konkurrenter til Copenhagen Advertising, som har travlt med at pege fingre. Det klæder jer ikke.

Jeg tillader mig hermed at svare på dine spørgsmål, Jakob. Mads må efterhånden være træt af at skære i pap:

1) Dialog

2) Medmindre kurator og eventuelle kreditorer har stille det som krav i.f.m. overdragelsen af 3C Ads aktiver, er det ikke Copenhagen Advertisings ansvar at informere gud og hver mand om konkursen. Det er kurators job. Under en konkurs tager kurator typisk skriftlig kontakt til alle debitorer og kreditorer med potentielle udeståender.

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er fint med denne tråd Lasse - også spørgsmålene fra konkurrenterne.

Sidste år fik jeg lavet Adwords hos 3C Ads. Jeg så aldrig en eneste annonce på Google, men fik at vide, at jeg ikke selv kunne se mine egne annoncer. Jeg tjekkede på en anden computer, med samme resultat og meddelte dem, at jeg ikke troede på deres forklaring og derfor ikke ville betale regningen.

Efter et år, er jeg nu blevet stævnet i fogedretten af Copenhagen Advertising, som mener at jeg skylder dem penge.

I mellemtiden har jeg intet hørt fra 3C Ads., Copenhagen Advertising eller kurator.

Jeg er åbenbart en af de kunder der blev "overtaget", men ikke fik besked. Jeg er da meget interesseret i at vide om jeg er den eneste i den situation og hvad mine muligheder er jfr. denne tråd.

/Kasper

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lasse, det klæder heller ikke dig at besvare spørgsmål på andres vegne eller gøre dig klog på mine motiver for at skrive i tråden.

Manden bliver stillet et spørgsmål af typen "Har du både støvsuget og vasket op?" og besvarer det med "Ja, jeg har støvsuget, der er ingen problemer her". Så er det vel rimeligt nok at bede ham forholde sig til hele spørgsmålet, hvis man i modsætning til dig ikke er kompetent nok til at kunne regne sig frem til svaret.

Sandsynligvis forventer ingen, at Mads render og informerer hele landets befolkning om overtagelsen, og du har sikkert fuldstændig ret i, at der ikke påhviler ham et juridisk ansvar over for de kunder, han ikke har overtaget. Men hvorfor så ikke bare svare det? Hvorfor i sit svar forsøge at foregive, at der skam er styr på alle de problemstillinger, han bliver bedt om at redegøre for?

Jeg kender også godt den normale definition på ordet dialog. Jeg var - og er - interesseret i at høre Mads'. Man kunne nemlig godt få den tanke, at han med "gå i dialog" mente "diskutere indgåelse af en ny aftale". I så fald går jeg da også gerne i dialog med de kunder, der måtte føle sig snydt af 3C Ads.

Det gør jeg faktisk gerne alligevel, og det endda ganske aldeles uden beregning: Hvis tidligere eller nuværende 3C Ads- eller Copenhagen Advertising-kunder føler sig snydt eller vil vide, hvem de i virkeligheden er kunder hos, tager jeg gerne et kig på det. Jeg kan som bonus-info fortælle, at alle kunder har krav på forskellige oplysninger om deres kampagne fra deres AdWords-bureau, hvis  bureauet er certificeret - oplysninger, det efter min erfaring kan være svært som lægmand at hive ud af sit bureau.

Og for ikke igen at blive beskyldt af Lasse eller andre for at have en skjult dagsorden om at pege fingre og mele min egen kage: Ja, måske giver det tiltag mig et par betalende kunder på længere sigt.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Copenhagen Advertising A/S Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jakob Jensen:
1) Kan de utilfredse tidligere 3C Ads-kunder få arbejdet lavet om af Copenhagen Advertising, eller kan de bare gå i dialog - og hvad indebærer det egentlig?

Jeg mener konstruktiv dialog. Lad os antage, at en kunde i 3C Ads fx engang har købt AdWords for 20.000 og fået opfyldt de kontraktlige aftalevilkår med 3C Ads, men måske været utilfreds med resultatet. Så kan den pågældende kunde naturligvis ikke flere år efter ringe til Copenhagen Advertising med en forventning om, at vi vil levere ham/hende for 20.000 kr. gratis AdWords. Dette må være indlysende. Til gengæld er det dog lige så åbenlyst, at vi gerne vil bevise over for gamle 3C Ads-kunder og enhver, der måtte være skeptisk, at vi leverer AdWords (og mange andre online ydelser) baseret på gennemsigtighed og dokumentation, designet med konverteringer for øje og leveret til konkurrencedygtig pris.

Jakob Jensen:
2) Er det et klart og rungende "ja" til, at alle tidligere 3C Ads-kunder blev informeret om konkursen? Også de kunder, I ikke overtog?
  

Det er ikke et rungende ja. Som jeg tidligere har forklaret købte vi rettighederne til 3C's kundebase af konkursboets kurator - Nicolai Dyhr fra Horten advokater. Når man køber rettighederne, køber man IKKE forpligtelsen. Ikke desto mindre valgte vi at overtage og opfylde langt størstedelen af de aktive kundeaftaler, der var lavet i 3C Ads og dermed også udgifterne til fx indkøb af Google AdWords. Desværre var der et antal usunde kunderelationer i 3C Ads, som vi måtte opgive at overtage. Informationen omkring konkursen har i disse tilfælde været kurators opgave.  

Hvis der imod forventning skulle findes gamle 3C Ads-kunder som ikke er orienteret om 3C Ads konkurs for 1 år siden, vil jeg klart anbefale, at de kontakter Horten Advokater.

De bedste hilsner 

Mads Læsø Christensen

Head of SEM

Copenhagen Advertising A/S

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Copenhagen Advertising A/S Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Lasse H. Kristiansen:
Jeg tillader mig hermed at svare på dine spørgsmål, Jakob. Mads må efterhånden være træt af at skære i pap:

Tak for dit indlæg. Jeg har det dog fint med at blive ad- og/eller udspurgt. Jeg kan sagtens forstå, at der kan være mange, der føler behov for at stille spørgsmål. For når man hører ordet 'konkurs', er det vel naturligt at blive skeptisk? Derfor vil jeg også gerne igen opfordre alle til at kontakte os - og gerne mig - direkte på 70 26 11 40 eller mlc@cphads.dk, hvis de har noget, de gerne vil have uddybet.

Mange venlige hilsner

Mads Læsø Christensen

Head of SEM

Copenhagen Advertising A/S 

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)