Kære deltagere i denne debat,
For at fjerne enhver tvivl omkring sammenhængen mellem 3C Ads A/S og Copenhagen Advertising A/S tillader vi os at kommentere på denne tråd.
3C Ads A/S var et selskab under Jørgen Bertrams Holding. Selskabet gik konkurs ultimo november 2011 grundet fejlinvesteringer i Holdingselskabet som betød at samlet kollaps. Den tidligere ejer samt den oprindelige ledelse bag 3C Ads er således ikke en del af Copenhagen Advertising A/S. Copenhagen Advertising A/S købte af kurator i 3C Ads konkursbo selskabets sunde værdier, herunder den rentable del af kundeporteføljen, samt forpligtigelserne over for selskabets medarbejdere. Du kan læse mere om dette her
Vi vil således gerne understrege, at der ikke findes et selskab ved navn 3C Ads, der som Troels Kjems hævder det, ”lever i bedste velgående”. Copenhagen Advertising A/S kan kun beklage, hvis nogle brugere af Amino har haft dårlige oplevelser med 3C Ads. Men det har fra start af været vores fremmeste ambition at levere den bedst mulige service over for de kunder, vi overtog fra 3C Ads. Og vi har på intet tidspunkt oplevet nogle officielle klager over vores ydelser og service.
I Copenhagen Advertising arbejder vi benhårdt på at levere løsninger, der skaber målbar værdi for vores kunder. Dette er udgangspunktet for enhver kunderelation, hvad end vi snakker om mindre Google AdWords-kampagner eller mere omfattende SEO-strategier og webløsninger. Kodeordet i den forbindelse er gennemsigtighed og dokumentation. Vi ønsker ikke blot at levere trafik til vores kunder, men trafik, der fører til salg, tilmeldinger, lead-generering eller hvad end målsætningen med online-aktiviteten er. I vores optik giver det dog stadig mening at tale om PPC - Pay Per Click/betaling pr. klik - i nogle kunderelationer. Det er fx langt fra alle vores kunder, der har hjemmesider, hvor brugerne rent faktisk kan foretage en konverterende handling (fx købe et produkt eller downloade en brochure) og langt fra alle, der har store nok budgetter til, at vi fra start kan arbejde efter en større, forkromet online strategi. For disse kunder er det ofte vigtigt at sikre sig synlighed på Google, når brugere søger efter deres produkter eller ydelser - og sikre relevant trafik til en så lav pris som muligt via Google AdWords. I de tilfælde mener vi, at det er mest fair at garantere kunden en vis mængde trafik (klik) til en pris, der er baseret på, hvor meget vi reelti skal bruge på at købe klik ind på relevante søgeord på Google. Således kan alle AdWords-kunder som minimum få en garanti for en leveret trafikmængde - og det selvsalgt trafik fra søgeord og annoncebudskaber, som kunden selv godkender - og i øvrigt hele tiden kan følge med i udviklingen i mens kampagnen er online.
Hvis du har nogle kommentarer til vores løsninger eller har lyst til at dele dine oplevelser - gode som dårlige - med os, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 70261140 eller på kontakt@cphads.dk. Vi er altid glade for input, der kan være med til at højne vores serviceniveau og forbedre vores produkter.
Med venlig hilsen
Mads Læsø Christensen
Head of SEM
Copenhagen Advertising A/S