Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Copenhagen Advertising ApS eller 3C Ads A/S?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg tabte selv 2000 på deres konkurs

Sælger havde lovet guld og grønne skove til en klikpris på 5,- men da de havde sat kampagnen op, så var deres indtjening for stor i forhold til hvad der skulle betales pr. klik til google og derfor blev mine annoncer ikke vist. 

Deres eneste løsning var at jeg skulle betale det dobbelte for det der var aftalt til 5,- 

Fusk og svindel virksomhed!

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:51

OlsenKbh:
Ahh er det ikke en kæmpe generalisering at påstå at man skal have en heldig dag for at opnå en konverteringsgrad på over 1% hvis det er købt via telefon

Hej Olsen.

Jo. Naturligvis er jeg er en smule kæk og pænt generaliserende, når jeg påstår, at alt AdWords arbejde som aftales over telefonen kun sjældent giver konverteringsrater over 1%.

OlsenKbh:
Det er fint nok at have noget imod dem som sælger klikpakker, men jeg har på fornemelsen at det marked ser noget anderledes ud nu end for 5 år siden

Heldigvis er rigtig mange AdWords annoncører blevet væsentlig skarpere, når der skal vælges AdWords aftaleform og samarbejdspartner.

Men 3C Ads lever stadig i bedste velgående og sælger stadig klikpakker i stor stil - omend de sikkert kalder det noget andet.

Men skulle jeg bruge et telemarketingbureau, så ville jeg uden tvivl hyre dem Wink

Mvh Troels.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 00:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er lidt nysgerrig efter hvad du skal bruge dem til:) Jeg har selv haft brugt 3cads. Ikke synderligt gode erfaringer. Tilsyneladende har navneskiftet hjulpet, da jeg har haft glæde af en enkelt opgave hos dem nu de hedder Copenhagen advertising. Da det hed 3C Ads var det adwords som andre her i kommentarene har beskrevet jeg fik hjælp til.

Jeg har været storforbruger af adwords, og har også af tre omgange benyttet mig af virksomheder der lovede guld og grønne skove. Min erfaring er bare at hvis du har tænkt dig at bruge en del ressourcer på adwords så bør du selv bruge lidt tid på at sætte dig ind i hvordan det fungerer. Det er ikke så kompliceret og adwords er fyldt med forklaringer til hver enkelt ting. Jeg vil meget gerne bruge en time på at sætte dig ind i det mest basale. Adwords er det der startede mit kundegrundlag op på rekordtid i en meget konkurrencepræget branche.

Men firmaet du nævner tilbyder alt imellem SEO til facebooksider så lad os vide hvad du har brug for:)

Rasmus

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:25

Ninaf:

Hejsa.

Nogen her som kender Copenhagen Advertising ApS tidligere 3C Ads A/S?

Kan du anbefale dem?

/Nina

Kort og godt ville jeg holde mig fra dem. Kewnder lidt til dem da de kaldte sig #C Ads. Det ville laver noget for mig. Det var værdiløst og de ville have penge for det og truede med alverdens ulykker forgæves.

Trods denne historik, som deres afløsere Advertising kender alt til, forsøger disse også at få mig ind i "folden".

Konklusion jeg vil ikke have noget med dem at gøre.

Hvad med Troels ? Herinde og også i denne tråd ? Han virker seriøs.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 19:52

Jeg har prøvet lykken - deres ydelser var ikke noget værd for mig.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Copenhagen Advertising A/S Skrevet kl. 09:02

Kære deltagere i denne debat,

For at fjerne enhver tvivl omkring sammenhængen mellem 3C Ads A/S og Copenhagen Advertising A/S tillader vi os at kommentere på denne tråd.

3C Ads A/S var et selskab under Jørgen Bertrams Holding. Selskabet gik konkurs ultimo november 2011 grundet fejlinvesteringer i Holdingselskabet som betød at samlet kollaps. Den tidligere ejer samt den oprindelige ledelse bag 3C Ads er således ikke en del af Copenhagen Advertising A/S. Copenhagen Advertising A/S købte af kurator i 3C Ads konkursbo selskabets sunde værdier, herunder den rentable del af kundeporteføljen, samt forpligtigelserne over for selskabets medarbejdere. Du kan læse mere om dette her

Vi vil således gerne understrege, at der ikke findes et selskab ved navn 3C Ads, der som Troels Kjems hævder det, ”lever i bedste velgående”. Copenhagen Advertising A/S kan kun beklage, hvis nogle brugere af Amino har haft dårlige oplevelser med 3C Ads. Men det har fra start af været vores fremmeste ambition at levere den bedst mulige service over for de kunder, vi overtog fra 3C Ads. Og vi har på intet tidspunkt oplevet nogle officielle klager over vores ydelser og service.

I Copenhagen Advertising arbejder vi benhårdt på at levere løsninger, der skaber målbar værdi for vores kunder. Dette er udgangspunktet for enhver kunderelation, hvad end vi snakker om mindre Google AdWords-kampagner eller mere omfattende SEO-strategier og webløsninger. Kodeordet i den forbindelse er gennemsigtighed og dokumentation. Vi ønsker ikke blot at levere trafik til vores kunder, men trafik, der fører til salg, tilmeldinger, lead-generering eller hvad end målsætningen med online-aktiviteten er. I vores optik giver det dog stadig mening at tale om PPC - Pay Per Click/betaling pr. klik - i nogle kunderelationer. Det er fx langt fra alle vores kunder, der har hjemmesider, hvor brugerne rent faktisk kan foretage en konverterende handling (fx købe et produkt eller downloade en brochure) og langt fra alle, der har store nok budgetter til, at vi fra start kan arbejde efter en større, forkromet online strategi. For disse kunder er det ofte vigtigt at sikre sig synlighed på Google, når brugere søger efter deres produkter eller ydelser - og sikre relevant trafik til en så lav pris som muligt via Google AdWords. I de tilfælde mener vi, at det er mest fair at garantere kunden en vis mængde trafik (klik) til en pris, der er baseret på, hvor meget vi reelti skal bruge på at købe klik ind på relevante søgeord på Google. Således kan alle AdWords-kunder som minimum få en garanti for en leveret trafikmængde - og det selvsalgt trafik fra søgeord og annoncebudskaber, som kunden selv godkender - og i øvrigt hele tiden kan følge med i udviklingen i mens kampagnen er online.

Hvis du har nogle kommentarer til vores løsninger eller har lyst til at dele dine oplevelser - gode som dårlige - med os, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 70261140 eller på kontakt@cphads.dk. Vi er altid glade for input, der kan være med til at højne vores serviceniveau og forbedre vores produkter.

Med venlig hilsen
Mads Læsø Christensen
Head of SEM
Copenhagen Advertising A/S

Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:29

Copenhagen Advertising A/S:
samt den oprindelige ledelse bag 3C Ads er således ikke en del af Copenhagen Advertising A/S.

Men vi er enige om at dette firma her er det gamle 3C Ads A/S ikke sandt?

Og vi kan læse her hvem direktøren var. Og her kan vi læse hvem der er direktør i Copenhagen Advertising

Er vi ikke enige om at det den selv samme person?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 10:17

Kære Mads.

Jeg vil gerne give dig kredit for at kaste dig ind i debatten med oprejst pande.

Og jeg beklager, at jeg er kommet til at kalde jer "3C Ads" og ikke "Copenhagen Advertising A/S" som I øjensynligt kalder jer i dag.

For at undgå fremtidig forvirring for undertegnede og jeres kunder, så vil jeg dog anbefale jer at opdatere hjemmesiden http://3c-ads.dk/Default.aspx?ID=40, hvor du fortsat står opført som ansat i 3C Ads med 3C e-mail adresse, osv..

Og vi har på intet tidspunkt oplevet nogle officielle klager over vores ydelser og service.

Hvordan definerer du en "officiel" klage?

Det er fx langt fra alle vores kunder, der har hjemmesider, hvor brugerne rent faktisk kan foretage en konverterende handling (fx købe et produkt eller downloade en brochure) og langt fra alle, der har store nok budgetter til, at vi fra start kan arbejde efter en større, forkromet online strategi.

Hvis jeres kunde har en hjemmeside, hvor der sælges produkter eller kan foretages en målbar konvertering tager I så proaktivt en snak med kunden omkring muligheden for at måle ikke bare klik, men også konverteringer.

Eller skal shopejeren selv spørge ind til dette for at få rådgivning om og hjælp til opsætning af konverteringssporing?

Mvh Troels.

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Fra  Copenhagen Advertising A/S Skrevet kl. 10:37

Okja:

Men vi er enige om at dette firma her er det gamle 3C Ads A/S ikke sandt?

Og vi kan læse her hvem direktøren var. Og her kan vi læse hvem der er direktør i Copenhagen Advertising

Er vi ikke enige om at det den selv samme person?

Kære Okja, 

Vi er helt enige om ovenstående. Det er jo netop det, jeg skriver (og henviser til en mere dybdegående forklaring af).

Det er korrekt, at Tue Schandorff blev ansat i 3C Ads ca. 2 måneder før selskabets konkurs (og dermed var han ikke en del af den oprindelige ledelse) - uvidende om den økonomiske situation i de øvrige selskaber under holdingselskabet bag 3C Ads. Havde det ikke været for hans helhjertede indsats for på rekordtid at finde investorer, der var villige til at købe de sunde værdier ud af 3C Ads, da situationens alvor ramte, ville næsten 2.000 kunders aktive SEM og SEO kampagner/aktiviteter være gået tabt i konkursboet.

Som jeg også skrev, er der også en hel del medarbejdere, mig selv iblandt, i Copenhagen Advertising, som også var ansat i 3C Ads. Det ændrer imidlertid ikke på det faktum, at vi fra dag 1 har været enige om, at vi som virksomhed ville gå i en anden retning end 3C Ads. Vi sætter en ære i at levere rådgivning og online-håndværk, der skaber konverteringer - baseret åben dialog og gennemsigtighed.

Bottom line: Copenhagen Advertising er ikke 3C Ads, hverken juridisk, strategisk eller på produktniveau. Jeg skal dog understrege, at med en stor kundeportefølje følger også risikoen for, at enkelte kunder måske ikke er fuldt tilfredse. Og skulle det være tilfældet for nogle her på Amino, vil jeg som sagt opfordre til at gå i dialog med os, da vi altid gerne vil gøre vores arbejde endnu bedre.

Med venlig hilsen

Mads Læsø Christensen

Head of SEM

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Fra  Copenhagen Advertising A/S Skrevet kl. 11:43

Hej Troels, 

Troels Kjems:

Og jeg beklager, at jeg er kommet til at kalde jer "3C Ads" og ikke "Copenhagen Advertising A/S" som I øjensynligt kalder jer i dag.

For at undgå fremtidig forvirring for undertegnede og jeres kunder, så vil jeg dog anbefale jer at opdatere hjemmesiden http://3c-ads.dk/Default.aspx?ID=40, hvor du fortsat står opført som ansat i 3C Ads med 3C e-mail adresse, osv..

I første omgang blev vi at 3C Ads konkursbos kurator bedt om ikke at pille ved 3C-Ads domænerne, som også tæller .ch og .se, før end konkursboet er fuldt udredt. Men at 3c-ads.dk-domænet stadig er "live" er sådan set underordnet. Copenhagen Advertising lever af at levere gode resultater for vores kunder og har (som jeg nu flere gange har indikeret i dag) ikke nogle problemer med at stå ved, at nogle af os engang arbejdede i en anden virksomhed ved navn 3C Ads.

Troels Kjems:
Hvordan definerer du en "officiel" klage?

Tillad mig at omformulere. Vi har ikke oplevet nogle kunderelationer, hvor utilfredshed ikke har kunnet løses gennem dialog - og optimering! Men når man har et 4-cifret antal kunder, har man naturligvis eksempler på kunder, der er blevet overbevist om, at de efter en afsluttet kampagne har kunnet få en bedre eller billigere løsning hos et andet bureau. På baggrund af din store interesse i Copenhagen Advertising fristes jeg til at konkludere, at du også selv vil mene, at du kan tilbyde bedre løsninger end os - og det er du naturligvis i din fulde ret til at mene. Især når det kommer til Google AdWords er der, som du ved, utroligt mange, der tilbyder en løsning, som er "bedre og billigere" - og alle virksomhedsejere bliver kimet ned af AdWords-sælgere. Derfor er vejen til at fastholde kunderelationer bygget af to elementer: 1. Resultater. 2. Troværdig service. Det er i hvert fald det, vi bestræber os på at leve efter.    

Troels Kjems:

Hvis jeres kunde har en hjemmeside, hvor der sælges produkter eller kan foretages en målbar konvertering tager I så proaktivt en snak med kunden omkring muligheden for at måle ikke bare klik, men også konverteringer.

Eller skal shopejeren selv spørge ind til dette for at få rådgivning om og hjælp til opsætning af konverteringssporing?

Jeg tror godt, du som online marketing-udbyder er klar over, at man ikke kan opbygge langsigtede win-win-kunderelationer uden at have fokus på effektmåling. Så selvfølgelig tilbyder vi aktivt vores kunder sporing - primært i form af Google Analytics. Hvordan skulle vi ellers dokumentere værdien af den trafik, vi skaber? 

Jeg håber det besvarer dine spørgsmål.

De bedste hilsner

Mads Læsø Christensen 

Head of SEM

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)