Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Copenhagen Advertising ApS eller 3C Ads A/S?

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Nogen her som kender Copenhagen Advertising ApS tidligere 3C Ads A/S?

Kan du anbefale dem?

/Nina

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 19:04

Hej Nina,

Jeg har gode erfaringer med 3C ads, de fik mig i toppen med mine adwordskampagner 1. uge jeg brugte dem så det er bare super!

// Bo

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 19:05

Hej Nina,

Jeg har gode erfaringer med 3C ads, de fik mig i toppen med mine adwordskampagner 1. uge jeg brugte dem så det er bare super!

// Bo

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Bo Gunnarson:

Hej Bo.

Har du målt på, om du samlet set har tjent penge på samarbejdet med dem?

3C Ads fokuserer voldsomt på antallet af klik og meget lidt (eller overhovedet ikke) på indtjening.

Mvh Troels.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 21:49

Hej Troels, hvis jeg skal være helt ærlig så nej. 

Og er over et år siden jeg har brugt dem, men umiddelbart så så regnskaberne fine ud og konvertingerne i butikken lå omkring de 10%, ved så ikke om det er godt eller dårligt.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bo Gunnarson:
Og er over et år siden jeg har brugt dem, men umiddelbart så så regnskaberne fine ud og konvertingerne i butikken lå omkring de 10%, ved så ikke om det er godt eller dårligt.

Hej Bo.

Det var det, jeg frygtede Big Smile

En ting er klik. Noget andet er konverteringer. Og noget helt tredje er overskud på shopejerens bundlinje.

Du er langtfra den eneste, som ikke laver hele regnestykket - og det er vist også kun derfor, at der stadig er en del online bureauer, som tjener styrtende med penge på at sælge klikpakker via telefonen.

En konverteringsprocent på 10% er fantastisk - min påstand er dog, at der må være en mellemregning, som er gået galt et eller andet sted.

Trafikken skal være super relevant og dit website skal være knivskarpt, hvis du skal konvertere 10% - tal mellem 1 og 3% er nok mere normalt. Hvis du køber klikpakker hos en telefonsælger, så skal du dog have en heldig dag for at nå op på 1%...

Mvh Troels.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 10:32

Hej Troels,

Tak for info. :) - er altid dejligt at lærer noget nyt :)

Men hvor høj mener du en konverteringsprocent på en adwords skal være før det kan løbe rundt?

// Bo

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bo Gunnarson:
Men hvor høj mener du en konverteringsprocent på en adwords skal være før det kan løbe rundt?

10% hvis du sælger blomster

0,001% hvis du sælger krigsskibe

Sælger du andet, skal du helst lægge derimellem

Jeg kender desværre alt for godt til 3C ads og Copenhagen Advertising. Jeg kører nu på snart 3 år med en lang og sej kamp, hvor de hele tiden bliver ved med at jagte mig.

Kort sagt gik det ud på at de solgte mig 1.000.000 eksponeringer på facebook, for en shop som sælger kalendergaver/pakkekalendere. Efter ca. 14 dage kontakter de mig, og de er blevet overraskede over at visningsprisen er så dyr, så for at kunne levere de 1 mill visninger, vil prisen altså blive dobbelt så dyr. Dette takker jeg nej til, men de holder fast i at vi har en aftale. Visningerne vil så bare komme på et andet tidspunkt, og altså ikke i november måned hvor det er relevant. (fedt)

Jimmy

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:23

Hej Troels,

Ahh er det ikke en kæmpe generalisering at påstå at man skal have en heldig dag for at opnå en konverteringsgrad på over 1% hvis det er købt via telefon....Som med alt andet køb, så gælder det vel at man skal sørge for at man køber det rigtige... Så vidt jeg ved har man jo ret stor indflyedelse på søgeord, og man kan jo trods alt se på sin analytic/salgsporing rapport hvilkde ord der konverterer...

Jeg har set utallige kampagner hos rigtige store virksomheder, som har haft flere af de store/"anerkendte" danske adwords bureauer til at lave deres kampagner, og der er stadig søgeord som gratis, billigt, nyhedsbrev med som fleksible søgeord....Jeg tvivler på at de konverterer særligt godt, det var i allefald ikke det man kunne se hos kunden.

Horfor bliver den meget bedre hvis du har et møde med samme person?
Har lidt svært ved at se at man skal være ekstremt heldig hvis man køber over telefonen eller at købe præcis det samme via et møde...

Men der er måske noget jeg overser?

Det er fint nok at have noget imod dem som sælger klikpakker, men jeg har på fornemelsen at det marked ser noget anderledes ud nu end for 5 år siden, kan kun henstille til at man blive bedre til at indgå kontrakter og vilkår så man ved hvad man køber og ikke køber...

/M

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:50

Min erfaring er, at firmaets kunder har en meget begrænset indsigt i deres egen kampagne, herunder de benyttede søgeord, konverteringsrate, geografisk område m.m.

Som Troels er inde på, har firmaet desuden tidligere i stort omfang solgt klikpakker. Fast afregning pr. klik kan man mene om, hvad man vil, men de fleste er vel i dag enige om, at kampagner opsat på kundens egen konto overordnet set er at foretrække.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)