Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Folie på Opel Vivaro L2H1 priser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa 

jeg står og skal købe ny bil

den er desværre hvid, så kender i prisen på at få folie på i sort uden reklamer eller tekst på?

mvh Rene

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:58

Hej Rene,

Tag du fat i Jesper Norbøll fra MediaMouse. Hos MediaMouse laver de også sådanne opgaver. De er fantastisk dygtige til det, og de får mine varmeste anbefalinger. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ringsted
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 06:21

Hej Rene

Prøv at kontakte Henning fra skiltekonsulenten.com

Han har rigtig mange kontakter..

- Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 07:27

Hej René,

Det rigtige svar får du bedst ved at sende et billede af netop DIN bil. På billedet kan vi der udfører den slags opgaver så se om den f. eks. er med indfarvede spejle, spoilere, kofangere m.m. (som så også skal pakkes ind i sort folie) eller den ikke er.

Er den fabriksny? Brugt? Ridset og bulet?

Jeg vil tro at prisen ligger på omkring 15.000 kr. Til den pris får du veludført arbejde, de korrekte materialer, og dermed en løsning der ser pæn ud og holder i lang tid.

Du skal muligvis også overveje hvor længe du har tænkt dig at beholde bilen. De folier der anvende stil indpakning af biler (de rigtige folier) har en aftagelig klæber - det vil sige at bilen kan pakkes ud og stå originalt igen. Men efter ca. 3 år begynder klæberen at hærde op, og så bliver det et meget tidskrævende job at få folien af igen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)