Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

24 timers delmål opnået!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej venner!

Jeg er glad :-)

I Torsdags åbnede vi op for vores nye online shop der sælger piercing smykker og havde sat som delmål at nå en total omsætning på over 1000 kroner på 24 timer, indenfor en uge. Det skete så i dag! - Jaja, mange bække små ;-) Det har kostet os omkring 200 kroner i total markedsføring som stadig genererer vældig trafik. Idéen kom til verden nytårsaften og har siden da siddet fast og kørt rundt konstant.

Nu ser jeg frem til opfølgningen af de nuværende kunder, og forhåbenligt få sneget et par anmeldelser ind på Trustpilot :-)

Hav en dejlig dag!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillyke - godt gået. Yes Men da også en nyedelig og meget overskuelig shop. Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 29
Fra  InSail ApS Skrevet kl. 17:27

Hej

Det er e nmeget fin side i har.

Hvordan har i fået genereret den trafik i har fået?

Har i brugt adwords? eller ligger i nr.1 på google ?

Mvh Jacob

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 10:41

Mange tak!

Trafikken er primært fra Facebook - Vi havde held med en støttekampagne samt brugt netværket til at sprede ordet. Personlige anbefalinger og likes giver meget mere på det sociale medie er min erfaring!

Jeg holder mig umiddelbart til et område og fokuserer fuldt ud dér indtil jeg mener snebolden er stor nok. Der er samtidigt også en del børnefejl på siden som skal udrettes inden vi går all in med annonce pengene og driver større mængder trafik ind. Måling og optimering bliver næste skridt :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:24

Super at du vil dele det med os andre. Men pas på med for meget information. Der er jo temmelig mange bruger på Amino, og du kan hurtig få en del konkurrenter

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:06

Ærlig talt, jeg føler ingen grund til at gemme noget :-) jeg spiller med åbne kort og er ikke bange for konkurrence - Tværtimod, da jeg ser det som en motivationsfaktor.

Jeg tvivler ikke på vores succes, og jeg har en klar strategi og fremgangsmåde der indtil videre har bevist sig profitabel.

Jeg så det ske med Casper Blom og hans side med billige golfbolde da han tidligere var oppe i medierne. Hvor 90% af de nyopstartede er så idéforladte at de kopiere alt hvad de kan, uden at tilfører det noget. De skal være velkomne :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:45

Fedt med succes! Godt gået :-) Og håber jeg hjalp dig en smule.

Og ja, der er rigtig mange som begynder at sælge piercinger snart kan du være sikker på. Men det er copycats, og det må da være trist for dem at de ikke kan finde på deres eget.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:49

Stort tillykke med det :o)!

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M.P:

Hej venner!

Jeg er glad :-)

I Torsdags åbnede vi op for vores nye online shop der sælger piercing smykker og havde sat som delmål at nå en total omsætning på over 1000 kroner på 24 timer, indenfor en uge. Det skete så i dag! - Jaja, mange bække små ;-) Det har kostet os omkring 200 kroner i total markedsføring som stadig genererer vældig trafik. Idéen kom til verden nytårsaften og har siden da siddet fast og kørt rundt konstant.

Nu ser jeg frem til opfølgningen af de nuværende kunder, og forhåbenligt få sneget et par anmeldelser ind på Trustpilot :-)

Hav en dejlig dag!

Godt gået. Og meget flot hjemmeside!

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:01
Casper Blom:

Fedt med succes! Godt gået :-) Og håber jeg hjalp dig en smule.

Og ja, der er rigtig mange som begynder at sælge piercinger snart kan du være sikker på. Men det er copycats, og det må da være trist for dem at de ikke kan finde på deres eget.

Det har med garanti også indvirkning på resultatet :-) Så jeg takker endnu engang!

Ja det er helt sikkert. Det er survival or the fittest og jeg gør mit til at vi bliver toppen af fødekæden - Jeg er sulten! ;-)

Casper Schneidereit:

Stort tillykke med det :o)!

Tak! - og mange tak for den lille korrespondance. Det vendte heldigvis :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)