Jeg oplever problemer ligeså snart jeg ikke sidder på wifi, trods at jeg har 3g adgang og fuldt signal. Det er som om at timeouten for signal er for lille i appen. Problemet oplever jeg også når jeg skal svare på tråde, alt fungere indtil jeg skal poste den.
2. Når der kommer svar på de tråde jeg har deltaget i så får jeg en notifikation om dette, når jeg trykker på dem, fejler app'en hver anden gang, og ellers så vises den blå skærm med aminologo på og ikke andet.
Skal det forstås så du ikke på noget tidpunkt har mulighed for at trykke på notifikationen, og se tråden, eller sker det kun hver anden gang?
jeg kan godt trykke på den notifikation, og så åbner amini app'en men ca 50% af gangene vises den blå skærm med amino logo på og andre gange så fejler app'en jeg har ikke talt så er ikke sikker på om det er 50/50 40/60 eller 45/55 men der i omegnen
Jeg oplever samme fejl når jeg forsøger at gøre brug af notifikationen. Dog, hvis ikke hver gang så stort set hver gang.
(Android 2.3.4)
Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud. Talium ApS - Regnskab og rådgivning
Jeg har lige bidt mærke i at ca. hver 2. gang jeg åbner app'en ("frisk" åbning) så fejler den, lige efter jeg har fået vist partnere og chokolade-tilbud, og viser fejlmeddelelsen:
Programmet Amino (Proces com.software1902.amino) er standset uventet. Prøv igen.
Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud. Talium ApS - Regnskab og rådgivning
Har lige ville poste et svar via app'en og fik flg fejl "Hmm, et eller andet virker ikke som det skal, tjek at du har 3g eller wi-fi forbindelse, herefter prøv at log in til Amino Smart App igen" trods jeg er forbundet via WIFI
Når jeg lægger telefonen i landscape mode under skrivning af et svar, så virker ENTER knappen ikke, den laver et mellemrum istedet for ny linie.
Når jeg skal indsende beskeden jeg har skrevet, så skal jeg trykke på tilbage knappen for at få tastaturet til at forsvinde da send knappen ligger gemt under tastaturet.
En ønske feature er at kunne hoppe til de ulæste indlæg i en tråd. Hvis jeg skal se de seneste svar i denne tråd, skal jeg (på nuværende tidspunkt) scrolle til bunden og lade app'en loade mere indhold 2 gange før jeg er helt i bunden af tråden. Er det ikke muligt at lave en knap som kan sende en til det første af de ulæste indlæg?
Jeg tester på en LG Optimus 2X android 2.2.2 og på den senest udsendte version af app'en.