Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test Aminos nye android app

Side 5 ud af 11 (110 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
2. Når der kommer svar på de tråde jeg har deltaget i så får jeg en notifikation om dette, når jeg trykker på dem, fejler app'en hver anden gang, og ellers så vises den blå skærm med amino logo på og ikke andet. 

Skal det forstås så du ikke på noget tidpunkt har mulighed for at trykke på notifikationen, og se tråden, eller sker det kun hver anden gang?

Michael R. Gertz:
Ud over det så oplever jeg jævnligt at appen fejler og jeg skal gennemtvinge lukning.

Har du lagt mærke til om det er generelt, eller om det er i nogle specifikke situationer?

Ved du hvilken version af Android din telefon bruger?

Venlig hilsen
Morten 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 11:25

Spændende med et Android App. Jeg håber det virker tilfredsstillende.

Jeg venter stadig på det iPhone app som blev lovet for lææææææænge siden. Jeg synes det er lidt trist, da amino.dk virker elendigt i en mobilbrowser.  

 iPhone 6

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 11:26

Morten Rasmussen:

Michael R. Gertz:
2. Når der kommer svar på de tråde jeg har deltaget i så får jeg en notifikation om dette, når jeg trykker på dem, fejler app'en hver anden gang, og ellers så vises den blå skærm med amino logo på og ikke andet. 

Skal det forstås så du ikke på noget tidpunkt har mulighed for at trykke på notifikationen, og se tråden, eller sker det kun hver anden gang?

jeg kan godt trykke på den notifikation, og så åbner amini app'en men ca 50% af gangene vises den blå skærm med amino logo på og andre gange så fejler app'en jeg har ikke talt så er ikke sikker på om det er 50/50 40/60 eller 45/55 men der i omegnen

Morten Rasmussen:
Michael R. Gertz:
Ud over det så oplever jeg jævnligt at appen fejler og jeg skal gennemtvinge lukning.

Har du lagt mærke til om det er generelt, eller om det er i nogle specifikke situationer?

Har ikke kunne se noget mønster i det

Morten Rasmussen:

Jeg bruger den nyeste version som du sendte ud i fredags

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:32

Heine:
Spændende med et Android App. Jeg håber det virker tilfredsstillende.

Jeg venter stadig på det iPhone app som blev lovet for lææææææænge siden. Jeg synes det er lidt trist, da amino.dk virker elendigt i en mobilbrowser.  

Den er under udvikling, så den er skam på trapperne...

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 11:34

Perfekt tak.

Michael R. Gertz:

Morten Rasmussen:

Jeg bruger den nyeste version som du sendte ud i fredags

Det var ikke hvilken version af appen du bruger, men versionen af android der ligger på den telefon du tester med

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 11:44

Morten Rasmussen:

Det var ikke hvilken version af appen du bruger, men versionen af android der ligger på den telefon du tester med

Arh ja måske man skulle lære at læse :D

Det er version 2.2.2 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:27

Michael R. Gertz:

4. Jeg vil meget gerne af med "More" knappen i listen over emner, for at kunne læse emnet, syntes det fungerede fint med at trykke indlæget, i kan evt bare gøre overskriften klik bar til indlæget.

Helt enig med Michael her.

Derudover kunne det også være rart, hvis overskriften enten kunne fylde 2 linjer, eller hvis der var plads til flere karakterer. (specielt når man bruger app'en i landskabs-mode).

Der er alt for få karakterer til, at overskrifterne giver mening, og når man bruger app'en i landskabsmode - så fylder overkrifterne under halvdelen af skærmens bredde - det er jo spild af plads. Wink

(HTC Desire - ver. 2.2)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 15:37

Hi there

Im on Nexus S 2.3.6 / Gingerbread

• First time start up after installation requires restart of app – error message states “An Application restart is required” (this only happened once)
  • A forget password feature would be relevant.
  • However it should be possible to browse Amino without having to log in. Specially for new users who comes through Android Market – prior to signing up
  • Generally it takes time to load content and no action is permissible during the load times (e.g. back button and menu button) and suddenly the app freezes with following error message: Proces.software1902.amino

Otherwise looking good – would definitely recommend it.

Br

Babar

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:35
  • First time start up after installation requires restart of app – error message states “An Application restart is required” (this only happened once)
  • It would be very nice if its caches the entries in the debate and not load and build the list each time.
  • When clicking on entries it would be more user friendly if you just should click on the entry and not need to click on the tiny "Mere".

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:13

JEG VIL HAVE JERES App. typisk man lige er til fødselsdag, når i udgiver dette :/

må jeg ikke prøve den og komme med tilbagemelding ?

Mvh Brian

Side 5 ud af 11 (110 indlæg)