Hej Allesammen. Der er altid 2 sider af en sag, og det er jeg klar over. Men syntes jeg er i en ret træls situation. Der er en amino bruger som er ved at lave noget webudvikling for mig. Første opgave han fik, tog en krig og ingen deadlines blev holdt. På ingen måde. Personen er ikke vild med telefonopkald hvilket var træls da mange ting er nærmere og snakke om, end på mail. Det vidste sig det var en uheldig situation med en medarbejder, og jeg tænkte "ok for denne gang". Det kan jo ske for alle. Men det var mange måneder forsinket. Det skal siges alt var beskrevet i et udførlig word dokument, da han ikke ville mødes. Så der var klare linjer. Jeg valgte at give ham en chance til. Anden opgave mente han ville tage en uge. Jeg havde endda sent en opgavebeskrivelse + resume, så der var ingen overraskelser. Grunden til jeg også ville give ham en chance til, var jeg forventede det ville gå stærkt når han kendte opbygningen. Alle kan jo være uheldig med en medarbejder, Opgaven har været virkelig længe undervejs. Noget af tiden skyldes helt sikkert mig selv. Nu forklarer han, at han har sindsygt travlt og kan ikke overholde den nye frist jeg gav ham. Samt han er nød til at hyrer en anden, og det vil blive dyrt for ham. Det er virkelig træls og hele tiden mig som skal tage kontakten. Når jeg sidder på den anden side i en anden branche, gør jeg det stikt modsat for kundepleje. Jeg skrev at jeg ville ringe i dag, da jeg ikke kunne acceptere dette. Samt at jeg ville ringe i dag. Som jeg så har gjort 2 gange samt sendt ham en mail. Alt sammen uden held. Jeg kan mærke han mener at der kommer flere og flere ting på opgaven. Men alt skyldes han ikke læser beskrivelsen. Alt står der. Hvad ville i gøre ? Jeg taber mere og mere omsætning på det her ! Siden skulle have været igang allerede i januar :( . Problemet er at jeg har betalt. Hvis jeg kræver pengene retur, skal jeg jo have en anden til at lave resten ? Er virkelig nede over dette :(. Hvad ville i gøre ? Navnet er holdt skjult for hans skyld. |
Hej,
Jeg har rettet titlen på dit indlæg, da det efter min vurdering ikke er relevant, om vedkommende er fra Amino eller ej.