Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan - vi er live! Hvad synes I?

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Har du lyst til at fortælle hvor billigt? Jeg kalder mit speak billigt, så jeg er bare nysgerrig efter hvor billigt andre gør det.

2 timers studieleje kostede 700 kroner ex. moms.

Vi skrev dog selv teksterne og medbragte egen speaker (http://www.methling.dk/dj/index.htm), hvilket naturligvis også var med til at holde prisen i bund. Claes' timepriser ligger nogenlunde på niveau med dine (som speaker i dagtimerne, nok ikke som DJ midt om natten...)

Så Anders skal vel egentlig bare beslutte om han ønsker en sprød mandestemme eller en sprød kvindestemme til sin nye video Big Smile

Mvh Troels.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:13

Troels Kjems:

Anja Lysholm:
Har du lyst til at fortælle hvor billigt? Jeg kalder mit speak billigt, så jeg er bare nysgerrig efter hvor billigt andre gør det.

2 timers studieleje kostede 700 kroner ex. moms.

Vi skrev dog selv teksterne og medbragte egen speaker (http://www.methling.dk/dj/index.htm), hvilket naturligvis også var med til at holde prisen i bund. Claes' timepriser ligger nogenlunde på niveau med dine (som speaker i dagtimerne, nok ikke som DJ midt om natten...)

Så Anders skal vel egentlig bare beslutte om han ønsker en sprød mandestemme eller en sprød kvindestemme til sin nye video Big Smile

Mvh Troels.

Haha Troels - den er godt nok svær! Wink

/Anders Pedersen

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 14:15

J. Deleuran:

den loader så langsom, at jeg bliver irriteret og klikker væk - dermed mister I potentielle kunder.

Ja, vi er opmærksomme på problemet.

Den er igen langsom i dag.

Ha' en god dag! :-)
/Anders Pedersen 

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:16

Tak for svaret Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 13:00

Emil Verdoes:

Studenten:
Det var vores designer Razi (læs om hende her: http://vubla.dk/os-os) der kom på det. Jeg kan prøve, at høre hende af hvordan hun kom på det, i morgen. :-)

Ja super - det kunne da være meget spændende at høre hvad tankerne bag logoet er :)

De bedste hilsner
Emil 

Hej igen Emil,

Så fik jeg svar fra vores designer. Det "mystiske" logo, som alle har kigget med skuende blikke på, har jeg nu en forklaring på:

Razi: "Jeg har altid elsket "mosaik-logoer", men jeg har aldrig prøvet at lave et, så det ville jeg prøve med Vubla. Formen på logoet skulle være noget lignende et "V" og det så ikke godt ud med et normalt "V", så jeg rundede hjørnerne og legede med kanterne."

Det var historien om Vubla logoet. :-)

God dag alle sammen!
/Anders Pedersen 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 21:48

Studenten:

Hej igen Emil,

Så fik jeg svar fra vores designer. Det "mystiske" logo, som alle har kigget med skuende blikke på, har jeg nu en forklaring på:

Razi: "Jeg har altid elsket "mosaik-logoer", men jeg har aldrig prøvet at lave et, så det ville jeg prøve med Vubla. Formen på logoet skulle være noget lignende et "V" og det så ikke godt ud med et normalt "V", så jeg rundede hjørnerne og legede med kanterne."

Det var historien om Vubla logoet. :-)

God dag alle sammen!
/Anders Pedersen 

Hej igen Anders.

Som lille historier, jeg synes altid det er sjovt at høre baggrunden bag et logo eller et firmanavn :)

Held og lykke med din virksomhed anders! :D

Ha' en forsat god dag :) 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:27
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Skrevet kl. 15:08

Phillip Dyhr Hobbs:

Hello,
Here is the video feedback I made you:

Hi there!

Glad you liked the site. We are improving the site and technology of Vubla as we speak, so we are looking forward to show all of you the improved version of Vubla, it is going to be so cool! :-)

I will submit a new post, when we are ready to show you what we are capable of!

Have a nice day!
/Anders Pedersen 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:32

Great!

Side 5 ud af 5 (49 indlæg)