Tillykke med lanceringen. Lækkert at se, at I ikke kun har gjort arbejdet halvt. Sitet signalerer en høj grad af seriøsitet og tro på ideen.
Jeg tror, I har ramt en god lille niche. Behovet er der, i hvert fald set fra forbrugernes synspunkt, om netbutikkerne så er villige til at binde an med endnu en løbende udgift er så et andet spørgsmål.
På siden med jeres priser bør I derfor hurtigst muligt få tilføjet en reminder til shopejerne, om hvorfor de med det samme skal gå i krig med tilmeldingen. Et par hurtige bullets, der opsummerer fordelene? En udtalelse fra en glad kunde? Et konkret eksempel på en kundecase inklusiv ROI i blinkende neon.
Overvej desuden en endnu mere aggressiv prissætning. Husk at de første butikker kommer til at fungere som jeres ambassadører. Når de første 20-30 stykker er ombord og kan fortælle gode historier om jer (fx. her på Amino), så kommer de næste 20-30 stykker hurtigere og i højere grad af sig selv.
Hvis/når I på et tidspunkt laver en intro-video, så overvej at få indspillet lyden af en professionel speaker hos http://simplestudio.dk/
Vi brugte dette studie til lyddelen af GiftManagers introvideo og det var så billigt, at jeg havde forventet at blive mødt med krav om betaling i brugte hundredekronesedler, men vi fik rent faktisk en kvittering med moms og det hele :)
Ser super spændende ud! Er det også muligt at integrere uden for en magento/osc-løsning?
Når det er sagt, så synes jeg, at I har prissat det alt for lavt. Det her kan potentelt (ihvertfald for rigtig store shops) give rigtig mange kr. på bundlinien. Kunne være fedt hvis I supplerede hjemmesiden med rigtig gode cases - gerne med måling af konvertering fra søgning til salg med standard kontra jeres søgemaskine.
Lige for at bekræfte de andre, så loader den også farligt langsomt her.
Feedback på hjemmesiden:
Hvad betyder den der dims eller billede, som er jeres logo og samtidig til venstre for plustegnet? Kan godt være jeg er træt, men kan simpelthen ikke regne ud, hvad det er :)
En lille ting, som jeg mange gange savner på landing pages som denne: Prisen! Prøv at gå jeres analytics igennem og se hvor mange der klikker på priser før de prøver en gratis prøveversion. Personligt så gider jeg ikke investere tid i en prøveting, hvis jeg ikke har råd til the real deal. Et priseksempel på forsiden ville være super!
Ellers må jeg sige, at jeg synes den er super cool, og får kommunikeret budskabet lige i hovedet på en, når man lander på forsiden - godt gået!
Intro: Vi er utroligt glade for, at præsentere jer alle for Vubla. Vubla hjælper dig som e-købmænd med, at omsætte for mere i din webshop. Det gør vi ved, at lade flere af din besøgende finde dine produkter. Vubla er en intern søgemaskine til webshops og kan bl.a. hjælpe din webshop med:
Hvad adskiller Vubla fremfor eksisterende Search Servers som
Tillykke med lanceringen. Lækkert at se, at I ikke kun har gjort arbejdet halvt. Sitet signalerer en høj grad af seriøsitet og tro på ideen.
Jeg tror, I har ramt en god lille niche. Behovet er der, i hvert fald set fra forbrugernes synspunkt, om netbutikkerne så er villige til at binde an med endnu en løbende udgift er så et andet spørgsmål.
På siden med jeres priser bør I derfor hurtigst muligt få tilføjet en reminder til shopejerne, om hvorfor de med det samme skal gå i krig med tilmeldingen. Et par hurtige bullets, der opsummerer fordelene? En udtalelse fra en glad kunde? Et konkret eksempel på en kundecase inklusiv ROI i blinkende neon.
Overvej desuden en endnu mere aggressiv prissætning. Husk at de første butikker kommer til at fungere som jeres ambassadører. Når de første 20-30 stykker er ombord og kan fortælle gode historier om jer (fx. her på Amino), så kommer de næste 20-30 stykker hurtigere og i højere grad af sig selv.
Mvh Troels.
Hej Troels,
Mange tak for det!
Helt rigtigt - kan ikke være mere enig mht. pris-siden. Der mangler udtalelse fra kunder, kundecases og bullets. Vi er netop nu igang med ROI kundecase, så når den er klar, så vil disse ting blive integreret såvel på pris siden som på forsiden.
Jeg synes prissætningen er fair og bliver ikke lavet om.
/Anders
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Hvis/når I på et tidspunkt laver en intro-video, så overvej at få indspillet lyden af en professionel speaker hos http://simplestudio.dk/
Vi brugte dette studie til lyddelen af GiftManagers introvideo og det var så billigt, at jeg havde forventet at blive mødt med krav om betaling i brugte hundredekronesedler, men vi fik rent faktisk en kvittering med moms og det hele :)
Mvh Troels.
Hej Troels,
Tak for tippet! :-)
Det er helt sikkert, at det er en professionel speaker, som skal indspille de speaks vi skal bruge til videoerne.
/Anders
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.