Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skandia web A/S?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

der var en flink betjent der afleverede en indkaldelse til fogedretten her til morgen! jeg skylder åbenbart penge til Skandia wed a/s!? det siger mig intet, jeg har hverken modtaget regning eller rykkere og jeg har aldrig hørt om det firma, de laver hjemmesider så vidt jeg kan forstå!

de må næsten have noget på mig siden de kan kalde mig i retten? men hvad er en gåde!!

mit spørgsmål er om der er nogen herinde der har hørt om dem? eller har haft samme erfaring som mig? 

mvh 

Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:32

Hej Flemming.

Jeg har en hjemme side hos scandia web a/s, de virker som et meget profesionlt firma, men jeg har dog modtaget regninger fra dem jeg ikke aner hvad er! disse er dog blevet fjernet efter en grundig snak med dem.

Jeg tror de har lidt problemer i bogholderiet måske :)

vh

jesper

Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 21:57

okay, jeg kunne dog heller ikke finde nogle dårlige oplevelser fra andre ved og søge dem på google, men finder det yderst besynderligt og blive kald i fogedretten uden og have modtaget noget som helst i form af regninger, og jeg har heller ikke kontaktet dem, men jeg må jo tage fat i dem imorgen:) tak for svar...

Flemming

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:19

Jeg tror vist der er meget blandede oplevelser af det firma. Du kan jo kigge på Trustpilot : http://www.trustpilot.dk/review/www.skandiaweb.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flemming FK Jensen:
jeg kunne dog heller ikke finde nogle dårlige oplevelser fra andre ved og søge dem på google

Så har du vist ikke søgt godt nok, kender da flere der er "fanget" hos dem, fordi de er faldet for en smart sælger.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:30

Jeg tror man skal tage deres trustpilot side med et gran salt :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:42

Flemming FK Jensen:

hej aminoer

der var en flink betjent der afleverede en indkaldelse til fogedretten her til morgen! jeg skylder åbenbart penge til Skandia wed a/s!? det siger mig intet, jeg har hverken modtaget regning eller rykkere og jeg har aldrig hørt om det firma, de laver hjemmesider så vidt jeg kan forstå!

de må næsten have noget på mig siden de kan kalde mig i retten? men hvad er en gåde!!

mit spørgsmål er om der er nogen herinde der har hørt om dem? eller har haft samme erfaring som mig? 

mvh 

Dette skal du meddele dem skriftligt ANBEFALET og så møder du op i Fogedretten med den skrivelse samt kopi af hvornår du har sendt den.

Der er nogle der har tvivlsomme oplevelser med dem, men der er også en del der har gode oplevelser, man skal dog nok holde sig til deres basisydelser og man skal have ALT på skriift.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:45

Jørgen Olsen:

Jeg tror man skal tage deres trustpilot side med et gran salt :-)

Har en ven jeg hjalp og det tog 100 år og dag at få noget igennem og så var sælgeren væk og sitet blev aldrig lavet færdigt - men regningerne kom, det er den måde de opererer på, så hvis ikke man går hårdt til dem, så går de hårdt til kunden og tjener kassen uden at levere noget.

Det er naturligvis, mig bekendt, kun i de tilfælde hvor der foreligger en underskrift.

I dette tilfælde kommer de ingen vegne, hvis han altså ikke har skrevet under på noget eller bekræftet noget via mail.

Køb ren argan olie her

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:53

Har prøvet både skandiaweb og daniaweb, uden at blive imponeret. Værst af alle er dog Mediadirekt;(

Pas på derude. Lyt til anbefalinger og bind dig aldrig med lang opsigelse!!!

BH

Lars

Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 22:58

Jeg har ikke kontaktet eller hørt fra dem, og jeg har ikke bekræftet noget på nettet eller modtaget noget fra dem pr mail.

jeg kommer med en update når jeg ved mere:) 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)