Hej aminoer, tak for jeres svar! en lille update...
jeg ringede til advokaten for og høre hvad det var jeg skulle have fået, men som jeg ikke havde betalt for! den arrogante advokat siger at det måtte jeg da bedst selv vide og at de havde skrevet til mig flere gange,, jeg har som sagt før, intet modtaget fra dem, og jeg ender med og spørge om de er sikker på de har fat i den rette person? det viser sig at det har de ikke, det er en der har lejet nogle opbevarings lokaler på samme adresse "det er en stor gård, som min far ejer" som har haft et tømrefirma der er gået ned, så det er ham der skylder dem penge...
det viser sig det er fogedrettens skyld de har bare brugt adressen da de skulle indkalde også gået udfra det er mig der har haft firmaet "fordi jeg også har adresse her" og dermed mig der skylder penge, selvom advokat firmaet som har sendt papirende ind til fogedretten har skrevet den rigtige ejer af firmaet!.... sådan det danske retssystem køre! til grin, det mindste de kunne gøre var da og bruge de oplysninger der bliver givet af advokaterne og ikke bare se en adresse også må det være mig...
det er helt sikkert noget jeg vil følge op på!
Mvh Flemming