Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skandia web A/S?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming FK Jensen:

Jeg har ikke kontaktet eller hørt fra dem, og jeg har ikke bekræftet noget på nettet eller modtaget noget fra dem pr mail.

jeg kommer med en update når jeg ved mere:) 

Husk nu skriftligheden, og det skal sendes anbefalet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:01

Jeg har ikke kontaktet eller hørt fra dem, og jeg har ikke bekræftet noget på nettet eller modtaget noget fra dem pr mail. Det eneste jeg har modtaget fra SKANDIAWED er en indkaldelse til fogedretten med en regning på knap 9000 kr. som de mener jeg skylder! 

jeg kommer med en update når jeg ved mere:) 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:13

Entrepreneur - Jan:

Har en ven jeg hjalp og det tog 100 år og dag at få noget igennem og så var sælgeren væk og sitet blev aldrig lavet færdigt - men regningerne kom, det er den måde de opererer på, så hvis ikke man går hårdt til dem, så går de hårdt til kunden og tjener kassen uden at levere noget.

Det er naturligvis, mig bekendt, kun i de tilfælde hvor der foreligger en underskrift.

I dette tilfælde kommer de ingen vegne, hvis han altså ikke har skrevet under på noget eller bekræftet noget via mail.

Ja jeg har også prøvet med trusler m.m. fra deres side op til flere gange. Er dog ikke kaldt i Fogedretten.

Har aldrig skrevet noget under, ej hellere sendt e-mail. Dog forsøgte de sig alligevel. Så pas på.

Her sidste gan(juni 2011) undskyldte de med at der var tale om en fejltgelse, og jeg ville snarest få tilsendt en kreditnota.

Denne har jeg efterfølgeden rykket få flere gange indtil videre dog forgæves. Har dog gemt e-mailen hvir de undskylder.

De kører en skræmme politik og med håbet om at os selvstændige ikke har styr på parirbunkerne.

Men mød op i Fogedretten og bestrid kravene, og fasthold at du aldrig har modtaget ydelser fra dem.

Hop ikke på "limpinden" med at de forsøger at du skal dokumenterer dine indbetalinger, altså du har ikke betalt.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer, tak for jeres svar! en lille update...

jeg ringede til advokaten for og høre hvad det var jeg skulle have fået, men som jeg ikke havde betalt for! den arrogante advokat siger at det måtte jeg da bedst selv vide og at de havde skrevet til mig flere gange,, jeg har som sagt før, intet modtaget fra dem, og jeg ender med og spørge om de er sikker på de har fat i den rette person? det viser sig at det har de ikke, det er en der har lejet nogle opbevarings lokaler på samme adresse "det er en stor gård, som min far ejer" som har haft et tømrefirma der er gået ned, så det er ham der skylder dem penge...

det viser sig det er fogedrettens skyld de har bare brugt adressen da de skulle indkalde også gået udfra det er mig der har haft firmaet "fordi jeg også har adresse her" og dermed mig der skylder penge, selvom advokat firmaet som har sendt papirende ind til fogedretten har skrevet den rigtige ejer af firmaet!.... sådan det danske retssystem køre! til grin, det mindste de kunne gøre var da og bruge de oplysninger der bliver givet af advokaterne og ikke bare se en adresse også må det være mig...

det er helt sikkert noget jeg vil følge op på! 

Mvh Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10

Flemming FK Jensen:
det viser sig det er fogedrettens skyld de har bare brugt adressen da de skulle indkalde også gået udfra det er mig der har haft firmaet "fordi jeg også har adresse her" og dermed mig der skylder penge, selvom advokat firmaet som har sendt papirende ind til fogedretten har skrevet den rigtige ejer af firmaet!

Hvad vil der ske, hvis man møder op i retten i sådan en sag ..? Det må være en meget pinlig affære for fogedretten, som har indkaldt dig, selvom du ikke har noget med sagen at gøre. Mon der vil komme en kompensation for spildt tid eller lign..? :-)

MVH

Thomas

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:19

Nej du kan møde op , dog uden kompensation. Sagen drejer sig om krav under 50.000 kr. (småsagsprocessen).

Du kan få retsplejeloven udleveret at Fogedretten. Og ja alle kan jo fejle også Fogedretten. Denne sikrer sig ikke meget imod fejl. Tænk hved denne research ville koste retterne ? Får Fogedretten problemer, så tænk på hvad den har sparet, det "går jo godt" i de fleste tilfælde.

Det er jo hellere ikke Fogedrettens opgave at sagsøger - sagsøger den rigtige (sagsøgte). Men derimod sagsøgers opgave og denne har jo indbetalt 500 kr. i retsafgift forinden. forinden sagen starter i Fogedretten som et betalingspåkrav. I i den civile ret med en stævning, som også koster 500 kr. i retsafgift hvis sagen er den småsag.

Læs også herinde på Amino under egeninkasso.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:23

Det er jo hellere ikke Fogedretten der ville have en sag. Men Skandia Web, hvor så Fogedrettten skulle hjælpe med inddrivelsen.

Fogedretten er en slags dommer, men ikke den der kræver penge det er sagsøger (Skandia Web). Som jo også spiller på at mange ryster i deres bukser og betaler. Se f.eks. TV programmer med annoncehajer der har truet sig til penge.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48

Jeg er godt klar over, at det ikke er Fogedretten der vil have sagen, men havde en formodning om, at de ville bede sagsøger om en kontaktperson i stedet for bare at tage første og bedste person på adressen.

MVH

Thomas

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:58

Den person er formodentlig angivet i betalingskravet ?

Men hvad hjælper det, hvis det er den forkerte person ? Det har Fogedretten da ikke undersøgelsespligt på. Det har sagsøger.

Hvis betalingspåkravet ikke er korrekt herunder personangivelse skal der jo netop gøres indsigelser mod dette. hvias der ikke kommer detteantager Fogedretten jo at det er korrekt. Derfor indkaldes der også til møde i Fogedretten for at konstaterede om sagsøgers påstande m.m. er korekte. Det dette møde Fogedretten bruger til at verificerede tingene.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)