Jeg har en kedelig nyhed jeg godt ville dele, jeg lukker for iMediaMan da jeg desværre ikke har tid til den mere, har dog haft nogle dejlige kunder og har hjulpet en masse. Og imediaman havde et godt overskud økonomisk.
Har så travlt med at lave nogle affiliatehjemmesider og andre hjemmesider til mig selv + min upcomming webshop er jeg igang med, jeg ikke har tid til iMediaman, men det var da sjovt mens det varede..
Går man ind på imediaman.dk vil og spørg efter en hjemmeside, så laver jeg nok en engang imellem, bare for at holde gang i fingerne. :-) Og vil da stadig hjælpe gratis til her på Amino, og byde på et par opgaver ind imellem :-) Og tak til alle de flinke kunder jeg har haft denne 1,5 måneds tid det varede..
Hav en god søndag alle :-)
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Synes det er lidt ærgerligt at du allerede lukker.
Forstår godt at man ikke særlig meget tid, især når man har gang i flere ting på samme tid.. Men måske du skulle give det en chance, det kunne jo være at det begynder at vokse mere og mere :)
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Synes det er lidt ærgerligt at du allerede lukker.
Forstår godt at man ikke særlig meget tid, især når man har gang i flere ting på samme tid.. Men måske du skulle give det en chance, det kunne jo være at det begynder at vokse mere og mere :)
Jamen imediaman voksede hele tiden, men jeg har fuldtids job ved siden af, derfor jeg også ikke lige har tid.
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg har en kedelig nyhed jeg godt ville dele, jeg lukker for iMediaMan da jeg desværre ikke har tid til den mere, har dog haft nogle dejlige kunder og har hjulpet en masse. Og imediaman havde et godt overskud økonomisk.
Har så travlt med at lave nogle affiliate hjemmesider og andre hjemmesider til mig selv + min upcomming webshop er jeg igang med, jeg ikke har tid til iMediaman, men det var da sjovt mens det varede..
Går man ind på imediaman.dk vil og spørg efter en hjemmeside, så laver jeg nok en engang imellem, bare for at holde gang i fingerne. :-) Og vil da stadig hjælpe gratis til her på Amino, og byde på et par opgaver ind imellem :-) Og tak til alle de flinke kunder jeg har haft denne 1,5 måneds tid det varede..
Hav en god søndag alle :-)
- Emil
Ærvligt, du ikke kunne følge den op, du ønskes held og lykke herfra med de andre projekter du har gang i..