Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste betalingsgateway uden pbsindløsning

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino.
Hvad er den bedste betalingsgateway uden at have en PBS indløsning til magento?

Med venlig hilsen
Anders Vajhøj

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:12

Hej Anders

Som jeg forstår det bruger du Magento, men du har ikke en indløsningsaftale med Nets (PBS). Du er på jagt efter en måde at modtage betaling for dine varer uden at have indløsningsaftale med Nets. Er det korrekt?

Hvis det er tilfældet kan du tage et kig på MoneyBookers og PayPal

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:13

Så vidt jeg ved kan både PayPal og ewire implementeres i magento.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 16:21
Ja det er korrekt.
Hvad vil i anbefale af paypal og ewire?
Kan sepå trustpilot at ewire har fået dårlig bedømmelse?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 16:24

Efter mine erfaringer er wannafind billigst, mens epay er lidt dyrere, men en del nemmere at implementerer.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 16:34

Anders Vajhøj:
Kan sepå trustpilot at ewire har fået dårlig bedømmelse?

De bedømmelser, der ligger på trustpilot er - efter min mening - ikke særligt velunderbyggede.

Jeg skal selv til at lancere en webservice med en non-PBS-betalingsløsning, og har både haft PayPal og ewire inde i overvejelserne.

Efter at have rodet rundt med PayPal's opsætning igennem noget tid, besluttede jeg mig for at give ewire en chance.

Min vurdering er at ewire er mere simpelt og lettere at implementere (utroligt simpelt, hvis man selv kan programmere) og løsningen virker meget fleksibel, når jeg tester den. Køberen bliver ført videre til en betalingsside med det samme - og skal ikke oprette en brugerkonto undervejs i købet (som jeg oplevede med PayPal). Og så er deres gebyrer lavere end PayPal's.

- Det skal dog siges, at jeg ikke benytter Magento eller lignende, men selv har bygget betalingsmodulet op fra bunden af.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 16:35
Ewire kan det anbefales ?

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 17:12

Se evt her: http://www.amino.dk/forums/t/134960.aspx

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:22

Jesper Nerløe:
Køberen bliver ført videre til en betalingsside med det samme - og skal ikke oprette en brugerkonto undervejs i købet (som jeg oplevede med PayPal). Og så er deres gebyrer lavere end PayPal's.

Brugerne skal IKKE oprette en PayPal konto, det er noget sludder, de kan betale med kreditkort helt som hos andre betalings systemer, hvis det var tilfældet for dig har du valgt den forkerte PayPal løsning.

Best regards

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 18:15

@Kim Boldig: Det er muligt, at jeg i min test har anvendt en anden PayPal-løsning end "den rette" (hvad det så end er), men den løsning, jeg valgte hos PayPal var den jeg skulle bruge, og det fungerede ikke optimalt for mig - bl.a. da køber skulle oprette en konto for at kunne fortsætte betalingen.

ewire er heller ikke en 100% optimal løsning for mig, men jeg finder dog løsningen mere anvendelig end PayPals i forhold til mit behov for nuværende.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)