Det er også helt fint, var ikke for at kritisere, ville bare gøre opmærksom på at kunderne ikke behøver at oprette en Paypal konto for at betale, man kan vælge en løsning hos Paypal der har alle internationale kreditkort, helt som de andre også bruger.
Nå, jeg kan nu godt tage kritik, så jeg tog det såmænd ikke ilde op ;o)
Det er kun godt, at du kommer med dit indspark, så trådopretter får flere meninger/erfaringer med eks. PayPal.
Om PayPal, ewire osv. er den rette løsning afhænger jo i sidste ende af, hvilket behov man har og hvad den enkelte løsning kan tilbyde - her er det kun godt at få belyst de forskellige muligheder ved de respektive løsninger.
Måske kan trådopretter være mere specifik, omkring behovet (hvad betalingsløsningen skal kunne)?
Det er også helt fint, var ikke for at kritisere, ville bare gøre opmærksom på at kunderne ikke behøver at oprette en Paypal konto for at betale, man kan vælge en løsning hos Paypal der har alle internationale kreditkort, helt som de andre også bruger.
Jeg er også mest til Paypal, og det er primært pga det faktum at kunden ikke behøver at oprette en paypal konto for at kunne betale. Dog tror jeg desværre at der er mange der tror at de skal være paypal bruger for at betale via dem, selvom det ellers fremgår nogenlunde tydeligt at det ikke er et must at 'have paypal'.