Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at øge salg fra webshop med børnetøj

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu beder jeg alle de dygtige aminoer om hjælp, der er sikkert mange andre der kan være interesseret i svaret :) Jeg har ligesom en million andre i danmark en webshop der sælger børnetøj, shoppen (karmakonfetti.dk)  har eksisteret i lidt over 3 år og har aldrig brugt  webreklame kun lidt fysisk reklame. Det giver naturligvis ikke den store omsætning. Nu vil jeg meget gerne øge min omsætning, få lidt gang i sagerne. Hvordan gør jeg bedst det???? Google adwords, tjaa! der er jo nok rigtig mange andre end mig der netop betaler for de gængse søgeord inden for børnetøj, så med mindre jeg vil bruge en formue på at komme til tops, må der da være andre og billigere måder at få sit navn rundt på.

På forhånd tak

Morten,    http://www.karmakonfetti.dk/

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:48

Ginnerskov tag lige og læs e-pusher, så er jeg sikker på at du er godt dækket ind i informationer :)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:17

hver aktive over alt

få video på siden

social markedsføring er også aktive medierne 

få mere tekst , mere interne link struktur på siden

hav en passion i at videre formidle viden og stop aldrig , 

Lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesiden http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og herhttp://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

lav verdens bedste børne tøjs siden og lave det vildt , med alt og lade ligne en succes der 1000 vis besøgene så har den også snart flere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Trendshots Aps Skrevet kl. 08:38

Hej Morten,

Vi har hjulpet mange webshops igennem tiden med at øge omsætningen ved at få lavet proffesionelle packshots af de varer som du sælger. Du er mere end velkommen til at kontakte mig på thomas@trendshots.dk hvis du vil vide mere. ellers kan du læse mere om vores koncept på www.trendshots.dk :)

Med venlig hilsen 

Thomas Nielsen - www.trendshots.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Trendshots Aps Skrevet kl. 08:38

Hej Morten,

Vi har hjulpet mange webshops igennem tiden med at øge omsætningen ved at få lavet proffesionelle packshots af de varer som du sælger. Du er mere end velkommen til at kontakte mig på thomas@trendshots.dk hvis du vil vide mere. ellers kan du læse mere om vores koncept på www.trendshots.dk :)

Med venlig hilsen 

Thomas Nielsen - www.trendshots.dk

Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:10

Hej... Jeg har set på noget der hedder www.superlead.dk, måske det kan hjælpe.

Vh /Peter

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 10:36

En ting er at få mere trafik, men det hjælper ikke noget hvis folk alligevel ikke køber noget fra shoppen. Der er en del ting der springer i øjnene synes jeg. Du bliver nødt til at finde en fast størrelse for dine billeder. Når de har forskellige størrelser, står de og hopper og danser på dine liste. Det gælder både for forsiden og undersiderne.

Når man handler på nettet, især for større beløb, så handler det meget om troværdighed. Shoppen skal se prof ud fra A-Z, alt skal stå snore lige, så man kan se der er en råd tråd, og at der er tænkt over layoutet. Når produkterne står og hopper og danser, virker det tilfældigt og rodet. Kig også på dine grafikelementer. De skal være skarpe og tydelige, alle sammen.

Kig på din check ud proces. Der er meget som kan fjernes, og dermed gøre det hele noget nemmere at komme til betalingen. Hvorfor er der f.eks. et felt for fax? Er det nødvendigt med Land?

God vind :o)

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:06

Du har ret, de billeder danser en smule, det er da helt sikkert en ting vi må kigge på, mht. til chek ud processen, så har du nu nok ganske ret i at fax er en smule overflødig, men land er dog nødvendig da vi har haft enkelte kunder i feks. Norge

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:31

Hej Morten

Har du overvejet affiliate marketing?

Det er performancebaseret markedsføring, hvor du kun betaler for det du får. Det kan f.eks. være en salgsprovision til de personer der kan skaffe dig salg.

Læs en kort intro om affiliate marketing her:

http://www.amino.dk/blogs/affiliateguide/archive/2011/09/12/intro-til-affiliate-marketing-for-annonc-248-rer.aspx

Kig også gerne på vores website og se hvad vi kan tilbyde dig:

http://www.partner-ads.com/dk/advertiserintro.htm

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:58

pka2400:

Hej... Jeg har set på noget der hedder www.superlead.dk, måske det kan hjælpe.

Vh /Peter

Forklar mig lige hvad en webshop med børnetøj skal bruge Superlead til? Giver ingen mening.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)