Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at øge salg fra webshop med børnetøj

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ginnerskov:
Google adwords, tjaa! der er jo nok rigtig mange andre end mig der netop betaler for de gængse søgeord inden for børnetøj, så med mindre jeg vil bruge en formue på at komme til tops, må der da være andre og billigere måder at få sit navn rundt på.

Google AdWords er en hurtig vej til øgede omsætning på din shop. Og nej, det behøver ikke koste en formue. Umiddelbart vil du hurtigt kunne få en billig og økonomisk rentabel AdWords løsning. Der er ikke den store konkurrence på AdWords på dine tøjmærker, så start der og du vil opleve succes. Dette selvfølgelig forbeholdt, at din shop fungerer (godt udvalg, fornuftige priser, nem betalingsdel, godt design, call 2 action fokus, brugervenlighed og meget andet).

Johannes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende spørgsmål Morten. Vil meget gerne uddybe og gøre det mere konkret for dig.

Hvis din webshop allerede fungere og salg også kommer fra andre mennesker end dine venner og bekendte er den klar til trafik! -> hvis ikke skal din side optimeres før du tager næste step :-)

Start med at sæt dig et mål, hvad skal du opnå iløbet af et givent tidsrum.

Adwords kan bruges, men kræver i min verden at dine kunder ikke lander på en forside men lander på en side som giver dem en konkret på det de søgte...

Værk aktiv på alle de medier der findes derude. Men sælg ikke dine produkter fortæl om dine produkter, og få andre til at fortælle hvad de syntes. SPØRG og du vil få svar.... Få andre til at deltage i debatter på, din facebook side, på twitter, og fx på http://minmave.dk, der er helt sikkert også andre sider.

Vær tilstede på blogs, fora, facebook, twitter, og youtube, så vil du se en markant stigning i besøgende og efterhånden også et afkast af dit arbejde.... HUSK forresten at start med en niche, ikke 1000000 varer i mange kategorier, start i det små og opbyg.

Jeg har lavet nogen fif til dig når du får flere besøg på siden se dem her

Hvis du har andre spørgsmål er du meget velkommen til at stille dem her i tråden!

/Michall

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)