@Simon: Det kan godt være, du er 30 år, men moden med hængerøvs-bukser startede jo for mindst 6-8 år siden, altså har du dengang ikke været mere end 22-24 år gammel! :-) Så du forekommer altså lige en smule for gammelklog i mine øjne.
Hvad så, hvis de render rundt med bukserne halvt nede om røven? :-) Ryst på hovedet for dig selv med et smil på læberne og skynd dig så at kigge væk, inden du får kvalme. Det gør jeg!
Dbh
Thomas
Tak for tippet Thomas ja det er vel også sådan jeg klarer mig til husbehov hehe.
Jeg er fascineret over den måde drenge kan multitaske det tegner godt for fremtiden. Den ene hånd holder bukserne oppe så de ikke falder ned og den anden bruges til at skrive SMS'er med.
Jeg er ikke gammel klog men en alt for kedelig hardcore konservativ mand
PS. Vil gerne lige sige denne tråd er i cafe og hygge mest som en joke og ikke under jeg har et godt tilbud til dig.
@Simon: Det kan godt være, du er 30 år, men moden med hængerøvs-bukser startede jo for mindst 6-8 år siden, altså har du dengang ikke været mere end 22-24 år gammel! :-) Så du forekommer altså lige en smule for gammelklog i mine øjne.
Hvad så, hvis de render rundt med bukserne halvt nede om røven? :-) Ryst på hovedet for dig selv med et smil på læberne og skynd dig så at kigge væk, inden du får kvalme. Det gør jeg!
Dbh
Thomas
Tak for tippet Thomas ja det er vel også sådan jeg klarer mig til husbehov hehe.
Jeg er fascineret over den måde drenge kan multitaske det tegner godt for fremtiden. Den ene hånd holder bukserne oppe så de ikke falder ned og den anden bruges til at skrive SMS'er med.
Jeg er ikke gammel klog men en alt for kedelig hardcore konservativ mand
PS. Vil gerne lige sige denne tråd er i cafe og hygge mest som en joke og ikke under jeg har et godt tilbud til dig.
Fair nok!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
kan ikke undgås at få nogle klask i røven af pigerne , men nu er der jo ikke vildt mange piger her lige til fest eller polterabend eller er et studie forum hvor der er ungdom , lad nu pigerne komme til og nu har nogle drenge bemærket at piger ikke gør som for 10 år siden .
Nu er det ikke kun drenge der kigger efter bart , men de glor efter den stramme røv og ja vi har ændret os måske skulle denne viden videre formidles mere at samfundet er mere frigjorte nu .
Men nu er jeg jo også stripper , men så kommer lidt meget på gymnasium fester polterabend og derved får en del kendskab men jo mere stramme de jo mere opmærksomhed får du ligesom pigerne får ved store bryster og lidt bart .
Så ud og få nogle stramme balder og lad de piger glo din dejlige super krop , hvor er det dejligt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
ja , det ser skam ikke værste ud for pigerne når man har fitness trænet og stram røv så er det en fordel pigerne glor på en giver gerne et lille klap bagi og kommer altid med en lidt tæt op en , og nu skal jeg træne pole dans med en folk piger som stripper er det godt at træne
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows