Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træk nu de bukser op knægte

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 10 person

Igen idag ser man en gruppe unge der kommer vraltende som en ande familie med deres Bjørn Borg boxershorts alt for højt oppe og deres bukser alt for langt nede.. Nu er jeg også 30 år og forstår mig ikke på den slags "mode". og vil herfor oplyse dette..

Til alle knægte, der lader sine bukser hænge ned over ballerne og viser undertøj! Moden begyndte oprindeligt i amerikanske fængsler!! Der bruges det for at signalere, at de er "til rådighed". Hvis du ønsker at fortsætte med at løbe rundt og vise at du er "til rådighed" for andre fyre, så gør det! Ellers TRÆK BUKSERNE OP!!

Forresten, i USA kaldes det PBS! (Prison Bitch Syndrome)

God Aften

Simon

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:15

Simon Thougaard Frandsen:

Igen idag ser man en gruppe unge der kommer vraltende som en ande familie med deres Bjørn Borg boxershorts alt for højt oppe og deres bukser alt for langt nede.. Nu er jeg også 30 år og forstår mig ikke på den slags "mode". og vil herfor oplyse dette..

Til alle knægte, der lader sine bukser hænge ned over ballerne og viser undertøj! Moden begyndte oprindeligt i amerikanske fængsler!! Der bruges det for at signalere, at de er "til rådighed". Hvis du ønsker at fortsætte med at løbe rundt og vise at du er "til rådighed" for andre fyre, så gør det! Ellers TRÆK BUKSERNE OP!!

Forresten, i USA kaldes det PBS! (Prison Bitch Syndrome)

God Aften

Simon

Yes

Det er vel helt normalt på sin vis. Jeg er selv 27 år, og den gang da "vi" var unge havde vi vel også en mode som den ældre generation syntes var mærkeligt.

Men jo, personligt synes jeg de ud som om de hele tiden skal på toilettet, idet de skal holde bukserne oppe og derfor må gå ret akavet..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 22:22
Det har de også valgt at tage hånd om her: http://www.mja.dk/artikel.php?node_id=77878&click_origin=news_ticker (:
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Hahaha, stop nu.
Moden startede i amerikanske fængsler, men i hvert fald ikke for at signalerer "til rådighed".
Det er en myte, som gamle bedstefædre/mødre vil sprede fordi fashion er en verden de slet ikke er bekendte med.
Så fortsæt du bare med din blå skjorte, og lad de unge mennesker være i fred.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Hej.

Nu burde jeg var være målgruppe for overstående - ret så sjov endda - tekst, men jeg er også selv ved, at så spat over, at at man skal kammeraters bremsespor hele tiden. Men det er vel noget vi om 30 år kigger tilbage og siger, hahahah, de havde det sgu sjovt i 10'erne, ligesom vi gør med 80'erne osv...

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fint budskab, men tvivler på, at dette forum er det rette for det. :D

Tror ikke at du fanger så mange iværksættere med bukserne nede ;o)

Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 22:36

Hej Alexander.

He god pointe vi er ca lige gamle hvis vi viste dem et billede af moden fra dengang vi var smarte ville de nok grine deres "hængerøv" i laser Stick out tongue

Tak Uffehs for linket hehe gratis bælter så kan jeg godt forstå de har problemer med økonomien over there..

Tilmeldt 24. Jan 11
Skrevet kl. 22:40

kpauner:
Hahaha, stop nu.
Moden startede i amerikanske fængsler, men i hvert fald ikke for at signalerer "til rådighed".
Det er en myte, som gamle bedstefædre/mødre vil sprede fordi fashion er en verden de slet ikke er bekendte med.
Så fortsæt du bare med din blå skjorte, og lad de unge mennesker være i fred.

Hejsa jeg er nu mest til hvide skjorter og Italienske bukser Wink

Jeg syntes det er en sjov historie og jeg tør ikke tage en retsag om det passer moden startede sådan

Simon

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:41

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Simon: Det kan godt være, du er 30 år, men moden med hængerøvs-bukser startede jo for mindst 6-8 år siden, altså har du dengang ikke været mere end 22-24 år gammel! :-) Så du forekommer altså lige en smule for gammelklog i mine øjne. Wink

Hvad så, hvis de render rundt med bukserne halvt nede om røven? :-) Ryst på hovedet for dig selv med et smil på læberne og skynd dig så at kigge væk, inden du får kvalme. Det gør jeg! Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)