Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bilblogs katastrofale søgemaskineresultater

Side 16 ud af 17 (163 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver god mening, og det er også det jeg mener. Men jeg roder muligvis rundt i begreberne. Det er min Home Title, jeg har lidt vanskeligheder med at keyword-optimere.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:34

Nyt "problem" tilsyneladende opstået. Jeg har for så vidt ikke nogle SEO-mæssige vanskeligheder for øjeblikket. Blot undrer jeg mig over, at Webmasterværktøjer melder om "Ingen tilgængelige data" under Gennemgangsfejl. Er det fordi der simpelthen ikke er noget at melde, eller kan Google ikke tilgå min side ordentligt? Jeg har ikke umiddelbart foretaget ændringer i Wordpress (udover de rutinemæssige opdateringer), og verificerings-filen fra Google ligger i rod-mappen som anvist.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

SEO Virker Ikke / der er så mange hjemmesider som ikke får besøg, jo måske 2 - 4 om dagen og der er google .-) selv

du er bare blog nummer 1 mill tillykke med det /

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Senior Campaign Consultant:

SEO Virker Ikke / der er så mange hjemmesider som ikke får besøg, jo måske 2 - 4 om dagen og der er google .-) selv

SEO-Danmark / Senior Campaign Consultant

Du har efter min beskedne mening en lidt ejendommelig måde at promovere dig på med disse "SEO virker ikke" indlæg.

Flere har den seneste tid anmeldt tråde du har deltaget i med påstand om forum-troll.

Jeg vil opfordre dig til at modbevise de påstande ved at deltage med nogle mere meningsfulde indlæg.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 15:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad tænker du på / meningsfulde indlæg  / så som

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Senior Campaign Consultant:

Hvad tænker du på / meningsfulde indlæg  / så som

Det, at du stiller det spørgsmål, styrker lidt i den mistanke anmelderne angiveligt har.

Du proklamerer, at du intet har med SEO-Danmark at gøre, hvorefter du forsøger at sælge krus, t-shirts og andre varer med QR-kode på fra en hjemmeside under SEO-Danmarks domæne.
Du siger, at SEO ikke virker og klistrer nogle af dine indlæg til med links.

Du forsøger i en tråd at overbevise om, at en given side har fantastisk mange indgående links, hvorfor det så skulle være godt. Hovedparten af de links kommer fra et og samme domæne  SEO-Danmark, som du jo ikke har noget med at gøre.

I et forum, hvor vi hjælper en masse iværksættere med blandt andet online synlighed for deres nystartede webshops, firmahjemmesider m.m., er det direkte skadeligt, når du så kommer med faktuelle forkerte og direkte skadelige råd. Det er råd, som selv lettere øvede indenfor søgemaskineoptimering kan gennemskue. Men nogle helt nystartede vil måske ikke kunne gennemskue dine fejlagtige påstande om, at SEO ikke virker, og at organiske søgeresultater ikke kan generere omsætning/indtjening.

Vær nu rar at gøre dig lidt mere umage. Du kan med fordel læse lidt i Kom godt i gang på Amino.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 15:39

nu har jeg optimeret hjemmesider i mere end 12 år, og der er så mange hjemmesider derude.

SEO eller ikke SEO de få ikke afkast af SEO, og jeg synes det er synd for de mennesker, som falder for den slags fusk som SEO er ?

selvfølig skal en hjemmeside optimeres mod dinne keywords og dine Produkter eks en Tømmer

skal selvfølig lave h1 - h6 tags tømmer    og og titel tags med tømmer

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 15:41

jeg har mere end 62 websites 16 firmaer i ind og udland

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

For alle Amino plus brugere må jeg anbefale at bruge fonktionen "Skjul bruger" på denne person. Det er simpelt hen ikke værd at spilde sin tid på det vrøvl han lukker ud. Og til dem der ikke er Amino Plus brugere, så bare spring hans indlæg over - ignorer dem. Trolls lever af respons - hvis vi intet giver dem dør de og forsvinder igen.

Tilmeldt 24. Jan 12
Skrevet kl. 15:43

se nu seo danmark er på side 1 på yahoo.dk og bing.dk når du søger på seo   og det giver ikke besøg ???? hjælp mig med at optimere o min side så jeg kan lave mønt i lommen 

Side 16 ud af 17 (163 indlæg)