Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bilblogs katastrofale søgemaskineresultater

Side 10 ud af 17 (163 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

1) Glem 99% af de "gode råd" der er givet denne tråd :)

2. Søgr for at der ingen tekniske problemer er på dit website!

3) Start med at skrive indlæg med en meget høj frekvens med en bred dækning af dine keywords. Lange indlæg, med optimerede tekster. Og sørg for at disse indlæg har en vinkling der gør at rigtig mange kommenterer på dem.

4) Ekskluder emnte-tag sider, og andre sekundære sider, fra indekseringen til at starte med, så der er 100% fokus på dine originale indlægssider

5 Drop traditionel linkbuilding. Du kan godt tilmelde dig et par kataloger og sådan, men brug højest et par timer på det. Move on!

6) Opret en Facebook page, en Twitter konto og som minimum en YouTube konto. Og brug dem aktivt! MEGET aktivt. Udnyt dine og venners netværk så meget du kan. Lav interessante indlæg, lav videoer osv. Sociale mentions, likes, re-tweets og shares har i dag en MEGET større betydning end links! Dette punkt er MEGET, MEGET vigtigt!

7) Skriv en så stor del af dine indlæg på en måde, så de nnaturligt skaber debat så folk i de sociale medier og på andre websites vil diskutere dem. Om de synes du er fantastisk eller en idiot er lige meget - men det er vigtigt at de har en mening om det du skriver!

8) Opsøg andre sociale miljøer - blogs og relaterede debatter og bidrag med din viden.

9) Opsøg traditionelle aviser og journalister og præsenter dine indlæg og ideer. Tilbyd at skrive kronikker.

Det var sådan set det. Det var sådan ca. det jeg gjorde med Elbil Bloggen, og som sagt får jeg tusindvis af besøg nu fra søgemaskinerne - og det er som sagt med et helt nyt domæne, kun 2 måneder efter lanceringen.

Og blot for at understrege - strategien på dette site er så white hat som noget kan være.

= Mikkel DeMibs SEO bog 3?

= ca 6454 sider mindre man skal læse

= 1.800 kr billigere

;-)

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fik du sat aremysitesup.com overvågning på dit website eller noget lignende, som jeg anbefalede?

Lige nu er dit site 50% nede. Hver anden gang man forsøger at komme ind på en side meldes der:

Error establishing a database connection

Hvis jeg skulle komme med mit allerbedste bud på mystikken om hvorfor dit site ranker så uforklarligt dårligt ville det nok være en historik med masser af nedbrud, som Google bare har fået nok af.

Det er langt fra sikkert det er årsagen. Det er bare mit bedste gæt. Og det er et område, som jeg ville være helt sikker på at få tjekket at det ikke kunne være, hvis jeg var dig.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:58

Nej, jeg er ikke kommet videre med den del af "processen". For jeg har ikke selv oplevet nedbrud for nylig. Men jeg kan så også konstatere, at de tager penge for den der service, og det er jeg ikke på stående fod villig til at betale.

Men jeg kan da spørge, om man kan sige noget om hvorvidt der er tale om en fejl hos udbyderen? For så skulle jeg måske overveje at skifte webhotel.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 00:14

Kristian:

Nej, jeg er ikke kommet videre med den del af "processen". For jeg har ikke selv oplevet nedbrud for nylig. Men jeg kan så også konstatere, at de tager penge for den der service, og det er jeg ikke på stående fod villig til at betale.

Men jeg kan da spørge, om man kan sige noget om hvorvidt der er tale om en fejl hos udbyderen? For så skulle jeg måske overveje at skifte webhotel.

Problemet er selvfølgelig også at du kun kan få svaret om oppetid fremad, hvis du bruger sådan en service. Ikke historikken som måske forklarer Googles holdning til dit site.

Hvad siger Google Webmaster Tools om sagen? Hvad er dine værdier for 

http://screencast.com/t/QruiTQhDQi 

(Time spent downloading a page (in milliseconds) High Average Low)

?

Mvh Anders

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 00:23

Jeg får følgende værdier:

High: 1.711

Average: 765

Low: 396

Den høje værdi viste sig ifølge grafen en enkelt gang i midten af juni.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 00:30

Kristian:

Jeg får følgende værdier:

High: 1.711

Average: 765

Low: 396

Den høje værdi viste sig ifølge grafen en enkelt gang i midten af juni.

Okay, hvordan ser din graf og dine værdier ud for den her så?`

http://screencast.com/t/lFgSDUdPSHpl

Mvh Anders

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 00:38

Den viser ikke rigtigt noget...Sidste måling blev foretaget den 3. juli, hvor niveauet lå på 3,8 sekunder. Grafen fortsætter ikke derfra...

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 00:40

sætter du et screendump ind så vi kan se?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita Street:

Den her er gratis til at tjekke oppetid og nedetid:

http://oppetid.netnationen.dk/da/

Fedt med et lille gratis Google Webmaster Tools-kursus fra Anders Saugstrup Yes

Altid til tjeneste, Gita! :-)

Den der oppetidsfungtion fra netnationen kendte jeg slet ikke. Det er smart ud, så jeg skal helt sikkert have den prøvet af. Tak!

Mvh Anders

Side 10 ud af 17 (163 indlæg)