Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bilblogs katastrofale søgemaskineresultater

Side 4 ud af 17 (163 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Kristian:

Jeg har ét billede pr. artikel på forsiden. Det er vel ikke for meget?

Du skal sådan ca have mindste 400 ord per billedet gerne mere og  gerne op 800 over ord jeg gør det succes med min stripper side og de  gør andre det med succes sin blog 

Tænk sådan , din side skal videre formidle en grundig viden og du skal have en passion  med min side kun 237 har flere op til 1500 ord nogle under 100 , google kan også lide forskellen , der skal bare ligge fokus på du videre formidler en masse viden at skrive over 100.000 ord der giver mening det går mere end 1 uge at lave

Kristian, jeg tror altså ikke du skal bruge en masse tid på den slags spekulationer. Bare fortsæt med det du allerede gør så glimrende: at skrive fede indlæg om bilerne, og at skrive indlægene som du gerne selv ville læse dem på andre bilblogs. Drop alt det med ordtælling og billed/ord rater osv. Bare lav et fedt site.

Det er noget andet som er galt på dit site som skyldes at du ikke ranker.

En tilføjelse til min spørgsmålsliste fra før: Har dit site på et tidspunkt udgivet tekster, som bare var kopier helt eller delvist fra andre steder på nettet?

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:02

Anders Saugstrup:

Mikael christiansen:

Kristian:

Jeg har ét billede pr. artikel på forsiden. Det er vel ikke for meget?

Du skal sådan ca have mindste 400 ord per billedet gerne mere og  gerne op 800 over ord jeg gør det succes med min stripper side og de  gør andre det med succes sin blog 

Tænk sådan , din side skal videre formidle en grundig viden og du skal have en passion  med min side kun 237 har flere op til 1500 ord nogle under 100 , google kan også lide forskellen , der skal bare ligge fokus på du videre formidler en masse viden at skrive over 100.000 ord der giver mening det går mere end 1 uge at lave

Kristian, jeg tror altså ikke du skal bruge en masse tid på den slags spekulationer. Bare fortsæt med det du allerede gør så glimrende: at skrive fede indlæg om bilerne, og at skrive indlægene som du gerne selv ville læse dem på andre bilblogs. Drop alt det med ordtælling og billed/ord rater osv. Bare lav et fedt site.

Det er noget andet som er galt på dit site som skyldes at du ikke ranker.

En tilføjelse til min spørgsmålsliste fra før: Har dit site på et tidspunkt udgivet tekster, som bare var kopier helt eller delvist fra andre steder på nettet?

Mvh Anders

jeg skrev også der var forskel på mine sider laver også mere interne links desuden er teksten ikke særlig unik , vis jeg tog 32 tilfældige ord dukker 3 sider op med næsten samme tekst på egen siden mere tekst og mere unik 

Der skal videre formidles en mere unik viden og der skal arbejdes løs 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:04

Tak for endnu flere kommentarer!

Anders Saugstrup:

• Er det et gammelt domæne som kan have fået straf i Google tidligere - hos tidligere ejer? 
  • Eller din nuværende Title: "Automobilet | Bilnyheder, biltests, bilkøb, privatleasing m.m." helt ny? (der er noget helt galt når en søgning som denne ikke viser dit site øverst)
  • Har der været meget nedetid på hjemmesiden på et tidspunkt?
  • Har du tjekket hvilke crawl errors Google evt rapporterer i Webmaster Tools?
  • Har sitet været hacket eller har du forsøgt dig selv med keyword stuffing eller lignende ting som Google ikke kan li'?
  • Har du linket fra dit site til andre hjemmesider, som intet har med biler at gøre? Jeg kan se at du gør det til dels fra sidebaren. Ikke en god idé.
  • Har dit site på et tidspunkt udgivet tekster, som bare var kopier helt eller delvist fra andre steder på nettet?

1. Automobilet er mig bekendt ikke et gammelt domæne. Det eksisterede ikke, før jeg oprettede det.

2. Min nuværende Title er fra starten af foråret.

3. Hjemmesiden har været nede et par døgn i alt, i forbindelse med diverse ændringer, jeg har foretaget af design etc. Om Cliche Hosting har haft noget nedbrud på tidspunkter, hvor jeg ikke har været inde på siden, kan jeg i sagens natur ikke vide.

4. Google rapporterer ikke nogle errors i Webmaster Tools lige pt.

5. Jeg tror ikke siden har været hacket...Og jeg har forsøgt at begrænse mig mht. keywords, så "stuffing" tror jeg ikke har fundet sted.

6. De ikke-bilrelaterede sider linker jeg til, fordi de linker til mig. Men det er måske en dum idé.

7. Jeg udgiver ikke tekstmateriale, som ligner noget andetsteds fra, da jeg skriver det hele fra bunden. Så duplicate content burde ikke forekomme.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg skrev også der var forskel på mine sider laver også mere interne links desuden er teksten ikke særlig unik , vis jeg tog 32 tilfældige ord dukker 3 sider op med næsten samme tekst på egen siden mere tekst og mere unik 

Jeg er ikke sikker på om jeg forstår hvad du skriver, Mikael.

Som jeg læste dit indlæg lagde du vægt på ordtælling i en eller anden grad - og det er jeg uenig i er vigtigt.

Mht om teksten ikke er særligt unik og 32 ord - er det dit site eller Kristians du taler om? Hvis det er Kristians, så lad os se et eksempel - jeg kørte en copyscape på nogle nye og gamle indlæg på sitet og så ingen DC indikationer.

Mikael christiansen:

Jeg tror altså vi skal have fat i noget andet og mere hér end det ellers gode råd til Kristian om at han skal knokle på og skabe fedt indhold. Der er efter mit bedste skøn noget grundlæggende galt, som han ikke kan knokle sig ud af uden at finde og løse det grundlæggende først.

Mvh Anders

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 21:25

Kristian:

1. Automobilet er mig bekendt ikke et gammelt domæne. Det eksisterede ikke, før jeg oprettede det.

2. Min nuværende Title er fra starten af foråret.

3. Hjemmesiden har været nede et par døgn i alt, i forbindelse med diverse ændringer, jeg har foretaget af design etc. Om Cliche Hosting har haft noget nedbrud på tidspunkter, hvor jeg ikke har været inde på siden, kan jeg i sagens natur ikke vide.

4. Google rapporterer ikke nogle errors i Webmaster Tools lige pt.

5. Jeg tror ikke siden har været hacket...Og jeg har forsøgt at begrænse mig mht. keywords, så "stuffing" tror jeg ikke har fundet sted.

6. De ikke-bilrelaterede sider linker jeg til, fordi de linker til mig. Men det er måske en dum idé.

7. Jeg udgiver ikke tekstmateriale, som ligner noget andetsteds fra, da jeg skriver det hele fra bunden. Så duplicate content burde ikke forekomme.

Så indtil videre er bedste bud nok nedetid (evt ukendt nedetid). 

Slet de der ikke relevante links med det samme. Dine læsere har ikke gavn af dem og google synes måske de ligner paid links eller lignende.

Tag at sætte en overvågning af sitet op på aremysitesup.com så du får besked på email når sitet er nede og kommer op igen. 

Og husk at rette det med sproget, som jeg skrev højere oppe.

Det er en super blog du har lavet, og du skal kæmpe videre indtil du finder forklaringen og løsningen på hvorfor Google ikke kan lide den lige nu. Hvis vi ikke kan gætte os frem til det her i tråden så overvej at finde en seo-er som vil analysere det lidt dybere for dig mod betaling.

Mvh Anders

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:38

Jeg har kørt en test af siden, for at se om der eventuelt har været hackere/malware i spil. Og der rapporteres om en del mistænkelige filer i tilknytning til Quick Cache-pluginet. Kunne være man skulle overveje at smide det på porten.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

Anders Saugstrup:

Mikael christiansen:

Jeg er ikke sikker på om jeg forstår hvad du skriver, Mikael.

Som jeg læste dit indlæg lagde du vægt på ordtælling i en eller anden grad - og det er jeg uenig i er vigtigt.

Mht om teksten ikke er særligt unik og 32 ord - er det dit site eller Kristians du taler om? Hvis det er Kristians, så lad os se et eksempel - jeg kørte en copyscape på nogle nye og gamle indlæg på sitet og så ingen DC indikationer.

Mikael christiansen:

Jeg tror altså vi skal have fat i noget andet og mere hér end det ellers gode råd til Kristian om at han skal knokle på og skabe fedt indhold. Der er efter mit bedste skøn noget grundlæggende galt, som han ikke kan knokle sig ud af uden at finde og løse det grundlæggende først.

Mvh Anders

hvorfor siger denne her nederste black l ord http://www.robtex.com/dns/www.automobilet.dk. 

men mon ikke google opdager der er intet galt med siden på et tidspunkt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 21:41

Content is king! Skriv, skriv, skriv og skaf en masse backlinks! Kvalitet frem for kvantitet.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 21:43

Kristian:
Jeg har kørt en test af siden, for at se om der eventuelt har været hackere/malware i spil. Og der rapporteres om en del mistænkelige filer i tilknytning til Quick Cache-pluginet. Kunne være man skulle overveje at smide det på porten.

Svært at svare på uden at se nærmere på sagerne, men umiddelbart ja, du har ikke brug for caching alligevel.

Mvh Anders

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 21:47

Mikael christiansen:
hvorfor siger denne her nederste black l ord http://www.robtex.com/dns/www.automobilet.dk.

Hvilken del mener du præcist, Mikael?

Mikael christiansen:
men mon ikke google opdager der er intet galt med siden på et tidspunkt

Muligvis - muligvis ikke. Hvis det var mit site ville jeg ikke nøjes med at vente og se.

Mvh Anders

Side 4 ud af 17 (163 indlæg)